Gå til innhold

Chicas dager

Chica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest svanungen
Fredag :hoppe:

Sol :hoppe:

Masse sosiale planer for helga :hoppe:

Valpebesøk i ettermiddag :hoppe:

Kort arbeidsdag :hoppe:

Treningsdate imorgen :hoppe:

Herlig! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga ble over all forventning, selv med seks :hoppe: på fredag :) Supert vær, supre venner, super familie og seier i MGP!

Så nå er det bare å gå løs på ei nye uke! Planer for uka her: skolearbeid, 2 sykkelturer, styrketreningsøkt, venninnedate *3, kinotur og hyttetur med mannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kveld med skolearbeid og trening er gjennomført, idag er det venninnedate og kinotur med mannen som står for tur :) Sola skinner og det ser ut som det blir en fin dag - men Radio 1 snakket om torden og regn, så det spørs da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos med venninnedate og kino med mannen :)

Jeg tar helg i morgen, og får langhelg sammen med mannen. Og nå ser vi endelig slutten på avstandsforholdet:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinoen ble utsatt, men har hatt koselig ettermiddag i byen med ei venninne :) Plutselig flere timer til gode når det ikke ble kino. Uvant følelse og ha ledig tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble jo helt i villrede igår når jeg plutselig hadde ledig tid. Fikk handlet, men ellers ble det gjort lite fornuftig. Så mye jeg SKULLE ha gjort, men istedenfor skolearbeid, husarbeid eller trening ble det noen timer med beina høyt og stressnivået lavt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare jeg som jobbe idag omtrent?

Det verste er vel at jeg har bittelitt planer om å jobbe litt ekstra også... Kunne tenkt meg en dag fri neste uke, men har litt for mye å gjøre og noen frister som nærmer seg. Ingen planer ikveld, og forhåpentligvis uthvilt fra igår, så har et lite mål om å få til 2-4 ekstra ikveld. Er jo likevel ferdig i ok tid siden arbeidstiden er til 15 for tiden, så skal nok rekke noen timer i sofaen om nødvendig ;)

Deilig idag igår. Rakk å teste bikinien og lese pensum på verandaen og leke masse med verdens søteste valp før tordenskuren kom. Grillingen var godt i gang, så mannen endte opp med å stå under en parasoll å grille mens vi andre holdt oss under tak og så på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber også i dag! :hoppe: (Eller egentlig :dåne:)

Bikini på verandaen? Misunnelig! Kunne godt tenke meg å få litt farge på kroppen nå. Og valp? :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også jobber i dag, Chica!

... har skikkelig mandagsfølelse, samtidig som jeg jo vet at det er fredag, og det er lite folk på kontoret, så da føles det enda mer som fredag. Merkelig med en sånn inneklemt dag, for i går føltes det VELDIG som søndag igjen. Man kan bli rar i hodet av mindre! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er en merkelig blanding av mandag og fredagsfølelse her. Stille og rolig, ingen telefoner hittil, og kun mailer fra mannen som også er på jobb. Det passer meg veldig godt, for har hauger av papirer på pulten som skulle vært fikset og ordnet med.

Valpen er en liten krøllete sak, ser ut som en liten isbjørn med store svarte øyne. Er kjempeleken, og så blir hun fort sliten og vil gjerne sove i fanget. En skikkelig kosehund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka ble over ni før jeg kom inn døra hjemme. Heldigvis ikke vært på jobb så lenge, men vært og spist middag sammen ei venninne og hilst på ei til litt senere. Nå sitter jeg og ser på den herlige solnedgangen som gjør himmelen orange og rosa mens jeg venter på at håret mitt skal tørke. Har prøvd å farge etterveksten - er veldig spent, for prøvde nytt merke, og i tillegg prøvde jeg selv for første gang. Men - kan ikke bli verre enn det var iallfall :ler: I verste fall må jeg oppsøke frisør imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen ble ikke så verst, men best av alt er at etterveksten forsvant for en billig penge ;) Blir dyrt å gå til frisøren hver mnd syns jeg, har andre ting jeg heller prioriterer å bruke pengene mine på! Tror jeg gradvis må få fargen tilbake til min egen så jeg slipper å styre sånn med farging. Men så kjedelig å ha sin egen farge ;)

Har tilbring noen timer i sola nå, så ansikt og armer er fulle av fregner :ler: Ikke sånn supervarmt ute, men inne i et hjørne på verandaen var det mer enn varmt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akk og ve - for en lat dag. Var og trente styrke idag morges, men tenkte jeg skulle komme meg på sykkeltur i løpet av dagen. Isteden kollapset jeg i sofaen når jeg kom hjem i sekstiden, og har isteden sett flere The City episoder og bare sløvet... Og nå er klokka for mange til jeg jeg gidder å komme meg ut... Heldigvis kommer mannen snart hjem, så imorgen blir en litt mer aktiv dag. Skal få ordnet opp litt mer i hagen, og kanskje det blir en tur til Plantasjen for å handle litt sommerblomster? Utendørs er hans ansvar, men tror han ville ha meg med for å være med å bestemme farger etc ;)

Fortsatt sol ute, så hadde jo egentlig gått an å sykle tur, men litt pysete, så frister ikke å sjekke ut nye skogsveier alene en lørdagskveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig være ute idag og, men har rømt innendørs for å skrive litt. Fungerer dårlig med pc'n ute i sola dessverre. Men er noen skyer er på vei mot oss, så spørs om jeg skal ta kosen først og skolearbeidet etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke og nye muligheter! Planer hver kveld, men reiser på hytta torsdag - mandag, så blir nok muligheter for avslapning og litt sykling også :) Meldt sol og ok temperatur, så krysser fingrene for at det holder seg så jeg får mulighet til å vedlikeholde bikiniskillet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest svanungen

Ser det er meldt flott vær på Sør- og Østlandet i helga, sånt liker vi! Jeg skal en tur østover på besøk til vennepar, og gleder meg skikkelig. Ingenting er som ei helg med knallvær!

Håper du har en kjempefin uke, kose deg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemte meg igår for at idag var dagen for å teste å sykle hjem fra jobb. Så da sitter jeg her da, men en ryggsekk full av regnklær og håper været skal roe seg bittelitt før jeg skal hjem :ler:

Men - greit nok så lenge jeg bare skal sykle hjem, skal uansett rett i dusjen! Spent på hvor lang tid det tar, men har et mål om å klare det på under en time iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Wow!

Så sprekt! Hvor lang vei har du hjem fra jobb? En times sykkeltur er jo LANGT! :dåne: Har liksom bare en pingletur jeg... :sjenert: Men litt er bedre enn ingenting da!

Bøyer meg i støvet, sender over litt :sol: til hjemveien og ønsker deg LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...