Gå til innhold

Chicas dager

Chica

Anbefalte innlegg

Snek meg til å trene på vei hjem fra jobb idag, mens mannen dro hjem for å vaske båten. Alt for fint vær til å være innendørs igår, så jeg fikk endelig oljet verandaen. Kom selvfølgelig plaskregn idag, men ser ut til at det har gått ganske bra likevel selv om det sikkert ikke var tørket 100%

Nå blir det skolearbeid og litt fiksing ute idag også. Tar på å være huseiere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gårsdagens date med Lance Armstrong som motivasjon via iPoden kjennes i beina idag. Fikk opp farten litt mer i intervallene, og det kjentes godt på pulsen igår! Skulle minst tro jeg hadde trent styrke sånn som lår/rumpe kjennes idag. Men, kjenner iallfall at jeg har trent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg! Var helt skutt når jeg kom hjem, så tok litt musli m/ Biola før jeg stupte i seng og sov halvannen time. Fikk ordnet meg god middag etterpå, og formen var noe helt annen igjen heldigvis :) Har vært en tur på Ikea og handlet noe småtteri til kjøkkenet, så imorgen må mannen til pers og henge opp ;) Tør ikke borre i flisene jeg :sjenert:

Hjemmealenekveld ikveld og det nytes med Dream is og skal straks finne fram strikketøyet og fjernkontrollen. Har både ryddet og vasket klær, så er fornøyd med kveldens utbytte allerede. Visstnok meldt knallvær imorgen, så da skal veranda og solbrillene testes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ei helg! Knallvær og hatt en god blanding av kos og fornuft. Endelig er verandaen innredet og innviet. Lørdag kveld grillet vi og spiste ute med nye hagemøbler og lykter med levende lys. Litt kaldt, men hva gjør det - kunne jo ikke spise innendørs når vi hadde brukt timer på å ordne opp ute :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii

Høres ut som en super helg!

Tusen takk for PM! Vi er veldig i planleggingsfasen, jeg er litt smålost når det kommer til australsk geografi, så det er strålende med input fra andre som har vært på ferie der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare husk at det er vinter der når det er sommer her, var ikke mange plussgradene når vi landet, så når det i tillegg blåste og regnet var det surt i Sydney!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest O-Ren Ishii
Bare husk at det er vinter der når det er sommer her, var ikke mange plussgradene når vi landet, så når det i tillegg blåste og regnet var det surt i Sydney!

Jepp. Vi har tenkt å bevege oss nordover veldig kjapt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

God morgen, Chica!

Herlig med fint vær i helga ja, og ser sannelig ut som om det er meldt finvær resten av uken også! :hoppe: Kjenner det passer meg glimrende rett og slett! Er jo langhelg og greier :danser:

Hvordan går det ellers? Full fart med hus, studier etc?

Vil bare få ønske deg en strålende tirsdag, nyt finværet!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full fart og hæla i taket ;) Kom hjem nærmere elleve i går og stupte rett i seng. Trøtt ennå, så lurer på hvordan dagen her blir - langdag i dag og. Men - imorgen har jeg bevisst ikke booket inn noe på kveldstid. Da skal jeg ha Chica-tid og bare kose meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh så kjipt å være innendørs når været er så fint. Tenk å kunne sitte på verandaen med en bok eller dra på sykkeltur... Imorgen kveld - da blir det en av delene, eller helst begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii

Innom en tur, og blir som vanlig verandamisunnelig av å være her. :fnise:

Endret av O-Ren Ishii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du bor kanskje litt mer sentralt enn meg? Tar 20 minutt å kjøre til jobb nå, syns ikke det er så alt for verst, men litt for langt til å sykle dessverre - spesielt uten dusjmuligheter på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint vær hos deg i dag altså? Grått og trist her... Satser på at det tar seg opp når vi nærmer oss helg.

Og du...hvor har du egentlig flyttet hen....? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii
Men du bor kanskje litt mer sentralt enn meg? Tar 20 minutt å kjøre til jobb nå, syns ikke det er så alt for verst, men litt for langt til å sykle dessverre - spesielt uten dusjmuligheter på jobb...

Joda, jeg bor veldig sentralt. Så sentralt som man kan bo, nesten. :ler: Så jeg klager ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest svanungen

God morgen!

Herlig med veranda'er som dekker sol fra morgen til kveld! Jeg har veranda som har sol hele dagen, og er storfornøyd! Blir skrekkelig varmt der midt på sommeren, men nyter soltimene så godt jeg kan. Skulle gjerne hatt sola litt lenger om kvelden, men klager egentlig ikke. Den tid kommer!

Ha en super torsdag, det er LANGHELG i sikte! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikveld SKAL syklen smøres og fikses, om jeg så må gjøre det selv :ler: Er ikke så veldig handy av meg, men når mannen er opptatt, så må jeg kanskje til pers da...

Herlig morgen idag, sola skinner og bra temperatur er meldt utover dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 dager på kontoret før sommerferien :overrrasket:

Bare å hive seg rundt da skjønner jeg! *logger av*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...