Gå til innhold

Chicas dager

Chica

Anbefalte innlegg

Nærmer seg helg, og jeg har ingen avtaler. Kjempedeilig, for listen over hva jeg har lyst å gjøre er lengre enn lang ;)

*Shopping - trenger støvler, bikini og ullsokker. Litt av ei blanding :ler:

*Trening - det trengs, har ikke vært på treningssenteret på noen uker

*Oppgaveskriving

*Pensumlesing (i sammenheng med punktet over)

*Male et rom? Maling er innkjøpt, og rommet er egentlig klart for å males nå, har pakket ut det meste av eskene der inne, og ennå ikke montert opp møblene, så veggene er fortsatt tomme.

*Kino eller restaurantbesøk med mannen kanskje?

*Skitur om været holder seg?

*Har 1000 tv-serieopptak på harddiscopptakeren, så noen timer med strikketøy og tv hadde heller ikke vært å forakte

Gleder meg :hoppe:

Og så er det sol og varmegrader ute :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn bortsett fra oppgaveskriving og pensumlesing, så hørtes det ut som ei god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men både pensum og oppgaven er faktisk ganske interessant, så det er ikke så ille det heller ;)

Siden jeg hadde den gode helgefølelsen igår på jobb lot jeg den vare hele kvelden. Først innom skobutikk på vei hjem fra jobb for å handle støvler, så nå kan det bli så mye slaps det vil for meg. Så hjem for å sløve litt sammen mannen og spise middag før jeg fikk vasket klær og "ventet" på maskinen ved å se opptak fra Frustrerte Fruer. (Fra januar - har vært hektisk i år ja...) Siden energien fortsatt var til stede ble det en time på treningssenteret før jeg dro hjem og hang opp bilder og lamper sammen mannen.

Så nå er jeg oppladet og klar for ny arbeidsdag. Best av alt, kalenderen idag er helt tom, ikke en avtale hverken på jobb eller kveldstid - det er sjelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer meg slutten av februar i Frustrerte Fruer-episoder nå. Kvelden i går gikk bort til tv og MSN. Kjekk måte å kommunisere med venner som bor langt vekke.

Har forsøkt bikinishopping idag, men fant ingenting som jeg likte noe særlig. Fant en ok topp, så får se om jeg bare kjøper den. Verst å finne underdel idag faktisk... Var ikke kommet så mye i butikkene som jeg trodde, så kanskje greit å vente en mnd likevel, trodde jeg skulle være tidlig nok ute i år til å kunne velge mellom flere modeller og størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt ambisiøs de helgeplanene mine, men har hatt ei super helg. Har hatt masse besøk, vært litt ute på farten og i tillegg fått fikset hjemme og gjort skolearbeid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må det treningsskjerpings til i Chica-heimen. Kveldene har gått med på fiksing og ordning hjemme, men nå begynner det å bli veldig bra (selv om det selvfølgelig er 1000 ting til vi kan gjøre). Dette har gått ut over treningen, men nå har jeg booket trening til ikveld, og fått kapret squashbane mandag kveld, så da er vi igang iallfall. Sommer kommer fortere enn vi aner, og med ferieplanlegging igang blir jeg litt mer motivert. Gleder meg SÅNN til å få ut sykkelen igjen. Fordelen med å flytte er jo at vi får nye steder å sykle på, slipper å sykle de samme turene som jeg har syklet de siste 20 årene :) Nåja, 10-15 iallfall, var kanskje ikke så mye turer før ungdomsskolen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest svanungen

:vinke:

Gleder meg også til å få ut sykkelen! Har satt meg som mål å komme igang etter påske, blir digg. Et par dager i uka bør gå greit, og så får vi ta det derfra :)

Hvis du kommer over en butikk/kjede med bra bikinier og godt utvalg, så tar jeg gjerne imot tips. Hater bikinishopping! Finner jo aldri noe... :sjenert:

Ha en kjempefin onsdag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet de fleste bikiniene mine på Lindex, for de har best utvalg i størrelser av billigbutikkene. Med 75DD/F er utvalget dårlig på HM etc iallfall. Men - var faktisk underdel som var verst nå, for syns de er så stramme i kanten at jeg får enda mer valk enn jeg har om de hadde vært litt mindre stramme i midjen. Fant en fin bikinibukse på Ellos med nedbrettbar kant, funderer på om jeg skal bestille den. Kan evt ha den opp når jeg er i svømmehall etc, og så brette ned når jeg ligger i ro på solsenga. Har litt komplekser for magen - har alltid vært relativt slank rundt magen, men er ikke det mer dessverre...

her og regner jeg med sykkelsesongen starter rett over påske om det er bart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: To treningsøkter gjennomført uken her, og begge økene var nye aktiviteter for min del - noe som er veldig bra, for denne jenta er skeptisk til nye ting ;) Igår jeg var på en intervalltime med step og styrke. Ikke 100% fornøyd med timen, men kan være det bedrer seg etterhvert. Skuldren min er ikke helt fornøyd med noen av øvelsene, så må finne alternative øvelser om jeg skal dra på den timen igjen. Pga skuldren er det mye som utgår, og jeg prøver å spinne litt mindre enn tidligere da jeg tror spinningen kansjke står for at skulderen er vond. Derfor ble det til at jeg i dag gikk til skrittet og testet jogging for første gang siden gymmen på vgs regner jeg med :sjenert: Startet dårlig, for iPoden var tom for musikk, men heldigvis var det tv på tredemøllen, så gikk tiden til å gå. Startet rolig, så gikk i 2 minutt, jogget i 3 osv. Gikk MYE bedre enn forventet, så nå gleder jeg meg til neste treningsøkt. Må vel ta det litt med ro imorgen, kroppen er kanskje ikke klar til å gå rett på tre økter tre dager på rad. Men på lørdag, DA ;) Har så lyst til å bli hekta på jogging, for da kan jeg få trent uansett hvor jeg er. Og gikk uproblematisk å jogge tre minutt sammenhengene, jeg som trodde jeg kom til å dø etter ett minutt.

Og klokka er bare halv seks, og jeg er ferdig med trening og har hele kvelden foran meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

:hoppe:

Så flink du er! Superimponert over treningsinnsatsen og ikke minst joggingen! Må innrømme at jeg fremdeles holder på å dø på tredemølla, og siden ryggen ikke er særlig fornøyd med jogging, så blir det ikke så ofte. Men prøver å jogge et par minutter i ny og ne, for å teste skrotten litt. Spinningformen er jo ganske bra nå, er digg!

På tide å krype inn i sofakroken og kose meg med Criminal Minds

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg hatet jogging :ler:

Men - med en eller annen teit tv-serie og jogging i tre minutt av gangen så holdt jeg ut i 45 minutt uten problem. Sluttet mer pga at jeg var redd for å ta i for mye første gangen enn for at jeg var sliten. Kjenner det idag da, relativt tung i beina. Men så er det jo mye masse som er i bevegelse når denne jenta prøver å jogge da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda mer :hoppe: Knallvær imorges, så deilig å kjøre til jobb med radioen på full guffe og solbrillene på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problem: Når der jogges, rister rumpa. Når rumpa ristes, klør det i huden...

:sjenert:

:fnise:

Aldri opplevd... Hva trener du i? Hjelper det med trang løpetights? Er kanskje ikke det man går å spør treningsveilederne om heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Belladona
:fnise:

Aldri opplevd... Hva trener du i? Hjelper det med trang løpetights? Er kanskje ikke det man går å spør treningsveilederne om heller...

Hver pokkers gang. Bare jeg løper til bilen, skjer det. Og ikke er bakdelen spesielt stor, heller. Det må være alderen, løs hud! :fnise:

Kanskje hold-in-strømpebukse gjør susen?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj og æsj, å trene i hold-in-stømpebukse må være mareritt, er jo ille nok å ha de på om man står i ro.

Klør som en gærning når jeg har vært ute i kulda og blitt kald på lårene, da kan jeg klø meg til blods om jeg lar hendene slippe til. Men joggerumperistekløing er jeg forskånet for.

Heldigvis mye annen trening du kan foreta deg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belladona

Kald-på-lårene-kløe og rumpe-risting-kløe kjennes helt likt! :Nikke:

Ja, mye annen trening. Fredag peste jeg på ellipsemaskin i 40 minutter. Jeg holdt faktisk på å sovne flere ganger underveis... Helt ok, men var trøtt. Spinning synes jeg stiller i samme klasse som jogging; kjedelig. Mer danspreget trening synes jeg er gøy, men det passer liksom aldri med timene. Jaja. Egentrening funker bra, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på dancemix en fredag, var ganske gøy utenom at jeg var så trøtt og akutt sulten at alt gikk rundt for meg innimellom. Enda jeg hadde spist en ekstra matpakke før jeg dro fra jobb. Men kommer nok til å teste den timen igjen regner jeg med,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...