Chica Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #41 Del Skrevet 13. februar 2009 Hjalp på ryddemotivasjonen når Fretex kom med lastebil på besøk til borettslaget, da fikk jeg tømt mye. Nå er det mer ting som skal kastes som står igjen, men må finne ut hvor vi skal bli kvitt det - er for store til at det går i vanlig søppel. Spørs om vi må finne ut når gjenvinningsstasjonen er åpen. Har begynt å drømme om pakking nå da - dvs - drømte at vi flyttet inn i huset, men alle glass og tallerkener manglet. For de hadde jeg glemt å ta med... Selv om jeg drømte skjønte jeg at det måtte være en drøm, for vi kommer jo til å sjekke skapene 100 ganger, og vi har leid vaskehjelp til flyttevasken, så de og kommer jo til å finne ting som evt er igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 13. februar 2009 #42 Del Skrevet 13. februar 2009 Husker jeg også drømte om pakking og maling og tapet og ikke minst drømte jeg at jeg bar og bar på tunge pappesker. Tipper hjernene jobber litt overtid når man er inne i en sånn prosess... Når flytter dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #43 Del Skrevet 13. februar 2009 Blir flytting mot slutten av neste uke regner jeg med, så lite KG tid framover Er så rart, når jeg liksom skjønner at jeg drømmer, men likevel spinner drømmen videre og blir bare verre og verre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #44 Del Skrevet 13. februar 2009 Siden leiligheten er fullstendig kaos tenkte vi å dra ut å spise imorgen kveld. Men - er visst ikke alene om det, ikke bare bare å finne ledig bord skjønner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 13. februar 2009 #45 Del Skrevet 13. februar 2009 Spørs om en del feirer Valentines day Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katyperry Skrevet 14. februar 2009 #46 Del Skrevet 14. februar 2009 <-- innflyttingsgave! Hurra for nye dagbøker og NYTT HUS! Lykke til med all pakking og slikt! Skal kjøpe leilighet selv, så det kan bli veeeldig spennende... Utrolig hvor mye dritt man har spart på, når man først går igjennom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #47 Del Skrevet 14. februar 2009 Spørs om en del feirer Valentines day Regnet med det, men regnet ikke med at de skulle le av meg når jeg ringte for å høre om det fantes ledig bord til karyperry - er du ny her, eller bare nytt navn? Dagens store plan er å fylle enda flere esker og få kjørt bort litt ting som skal kastes. I tillegg satser vi på å kjøpe fryser regner jeg med, så kan vi sette opp den så fort vi får huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 15. februar 2009 #48 Del Skrevet 15. februar 2009 Hei Chica! Du? Kunne du sende meg et lass av denne ryddemotivasjonen din? Trenger det virkelig! Helga kom og gikk, og leiligeten er ikke synlig ryddigere.. Rent bad, ryddigere kjøkken og mindre skittentøy, men that's it! I need help... Fått en fin tur i Dyreparken i dag da, sett blant annet løver, tigre, jerv og gaupe, samt klappa en elg Ikke dårlig det på en søndag? Nyt kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katyperry Skrevet 15. februar 2009 #49 Del Skrevet 15. februar 2009 Hei! Jeg er ny her, så prøver bare å være litt koselig og "etablere" meg litt Håper du har hatt en finfin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #50 Del Skrevet 23. februar 2009 I'm alive - bare litt opptatt! Kommer sterkere tilbake når jeg har funnet undertøyet mitt, hittil er det fortapt i en eller annen eske eller bag på et rom fullt av esker og bager... Har ikke noe rent til imorgen, så MÅ finne det i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #51 Del Skrevet 27. februar 2009 Undertøy funnet, nå er det bare skijakken min som mangler skal på hyttetur i helga, men har heldigvis funnet en annen jakke, og det er ikke sååå kaldt, så trenger ikke den varmeste skijakken. Gleder meg til vi kommer ordentlig i orden, men skal uansett bli godt å reise bort i helga og tenke på noe helt annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 27. februar 2009 #52 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg gleder meg til å flytte alle sakene våre inn i et hus. Gleder meg til fullstendig kaos, der vi ikke finner noe. Og noen kan godt minne meg på at jeg har sagt det der, når jeg klager over rotet når den dagen kommer Gleder meg egentlig bare veldig til å bo sammen med mannen. Så da tar jeg gjerne litt rot også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #53 Del Skrevet 1. mars 2009 Hjemme igjen etter hyttetur. Ser at vi har da faktisk kommet rimelig bra i orden! Må bare bo oss inn litt, så vi får plassert de siste tingene og bestemt oss for hvor bildene skal henge. Var deilig å komme seg bort i helga, stå på ski i knallvær og tilbringe tid med venner. Blir nok en rolig søndagkveld med litt skolearbeid og masse sløving i sofaen regner jeg med. Var to stk som var meget fornøyd med å kunne bære bagasjen sin under to meter fra bilen og til inngangsdøren. Ingen av oss som savner parkeringen langt unna og alle trappene fra der vi bodde tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #54 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg gleder meg til å flytte alle sakene våre inn i et hus. Gleder meg til fullstendig kaos, der vi ikke finner noe. Og noen kan godt minne meg på at jeg har sagt det der, når jeg klager over rotet når den dagen kommer Gleder meg egentlig bare veldig til å bo sammen med mannen. Så da tar jeg gjerne litt rot også. Skal minne deg på det jeg Ble det noe visning på huset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 1. mars 2009 #55 Del Skrevet 1. mars 2009 Nei, både megleren og selgeren var bortreist... Men ser ikke ut som det blir solgt med det første, så vi har god tid tror jeg. Vi må uansett få solgt leiligheta først, og finne jobb til mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #56 Del Skrevet 1. mars 2009 Har dere vært i kontakt med megleren så tar han nok garantert kontakt om det skulle bli noe action, de vil jo ha flest mulig med på budrunder for å få opp prisen. Når dere skal legge ut leiligheten for salg da? bra marked om dagen så vidt jeg har forstått, vår forsvant jo på to dager, og deres er jo ikke langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 1. mars 2009 #57 Del Skrevet 1. mars 2009 Nå har vi jo leid den ut, så blir til sommeren. Angrer litt på at vi ikke la den ut til salg med en gang, så vi hadde blitt kvitt den. Menmen, ikke så mye å gjøre med det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #58 Del Skrevet 2. mars 2009 Men går jo an å sette igang snart, og så sette overtakelse litt fram i tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 3. mars 2009 #59 Del Skrevet 3. mars 2009 Så deilig at dere begynner å komme i orden! Tipper det er en god følelse å ha så masse plass og kanskje føle at dette er et sted der dere skal være en stund? Vi stortrives i vår leilighet, men må innrømme at jeg innimellom lengter etter hus og enda bedre plass. Men enn så lenge så klarer vi oss da bra med den plassen vi har! ... dessuten kan vi snakke sammen igjen når dere skal begynne å vaske hele herligheten, da skal jeg være fornøyd med mine 70 kvm og en mann som har støvsuging som sin oppgave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #60 Del Skrevet 3. mars 2009 Husker når jeg bodde hjemme hos mamma og pappa og irriterte meg over å bære støvsugeren opp og ned alle trappene, og nå har vi det minst like ille selv... Men - sånn utenom det så virker det veldig bra med hus Har planer om å bo der til vi skal emmigrere til Spania og bosette oss på en vingård med utsikt til Middelhavet når vi blir skikkelig gamle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå