Gå til innhold

Chicas dager

Chica

Anbefalte innlegg

Deilig med helg! Selv om mye av dagen kommer til å gå med på å ta igjen lesing. Henger allerede etter :forvirret:

Men - har planer om en tur på treningssenteret og skal lage god mat til ikveld, så blir nok ikke bare studier på meg idag. Tenkte jeg skulle benytte dagslyset til å gå tur, men våknet imorges av vinden, så blir nok heller innendørs trening idag. Kanskje det blir ski imorgen, får se an energi, lesebehov og vær tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært på ski idag, og nå sitter jeg i sofaen med pensumbøker og god samvittighet. Faktisk første skitur med bare oss to - og den første her i byen. Ellers har vi bare gått på ski i påsken på fjellet. Men kjekt å utnytte mulighetene i nærheten! Dessuten - hadde på pulsklokken for moro skyld, og trenger ikke intervalltimer på treningssenteret for å få opp pulsen... Mye bra naturlige intervaller i skiløypene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hektiske dager! Fikk nok i går kveld, og lot rot være rot og la meg klokka 21. Tok med meg ei bok, men rakk et lite kapittel før jeg sovnet. Våknet ikke en eneste gang før vekkerklokka ringte halv sju, men var mye rare drømmer på slutten der... Drømte jeg satt i en buss som ble skutt på av helikoptre etc. Merkelig nok hadde mannen også drømt om krig på morgenkvisten. Men han ble skutt på av romskip. sånn går det når han sitter oppe og ser StarWars etter at jeg har lagt meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Så gøy!!!!!! Åh, det var "fortjent" eller hva man skal si, du har jo snakket lenge om at dere har ønsket dere litt bedre plass og egen hage osv. Dette var morsomme nyheter!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest svanungen
Vi har kjøpt hus! Masse masse m2 som er bare våre! Og egen hage, egen gårdsplass og stort bad :hoppe:

Gratulerer! :danser:

Så moro! Når overtar dere? Mye som må gjøres før dere kan flytte inn? Her er det bare å fortelle skjønner du! :hoppe: Spennende budrunde? Husker min budrunde godt ennå, over 4 år siden... Skummelt! :ler:

Nyt kvelden! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii
Vi har kjøpt hus! Masse masse m2 som er bare våre! Og egen hage, egen gårdsplass og stort bad :hoppe:

Gratulerer! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får huset om noen uker, og da har vi ei uke på oss til å komme oss inn før vi skal levere fra oss leiligheten. Ingenting som MÅ gjøres, men det kribler litt i malelysten kjenner jeg ;) Så blir nok noen strøk maling på meg mens mannen kjører flyttelast - det har vi testet før, og begge er veldig fornøyd med arbeidsfordelingen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Ikke måte på hvor mye vi har samlet opp - enda det er ikke sååå mange årene siden jeg flyttet hjemmeifra. Hvordan skal det bli når vi får dobbelt så mye plass å samle ting på :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiligheten er bare kaos, og sånn blir det vel noen uker til. En del ferdigpakkede esker, et halvtomt klesskap, tomme bokhyller og masse rot! Planen er å gå gjennom rot + alle bodene med hard hånd og kaste/gi bort før vi flytter. Orker ikke å bære inn og ut masse ting vi aldri kommer til å bruke...

Midt oppe i alt det her skal jeg være flink til å trene minst tre ganger i uka i tillegg til skolearbeid. Og jobben min, må ikke glemme den heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening nr 2 denne uken er booket! Ikveld er jeg alene hjemme, og skal kose meg med litt lesing og pakking. Ganske greit å pakke når det ikke er noe stress. Skal være kritisk i nedpakking av klær og se om ikke litt mer kan doneres til Fretex. Det som knapt har blitt brukt de årene vi har bodd her, kommer kanskje ikke til å brukes framover heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke gi denne jenta litt god tid, da blir ingenting gjort... Har masse jeg skal gjøre, men ingenting som MÅ gjøres. Så da forsvant dagens første time foran pc'n... Er vel bare å skjerpe seg og få på seg treningsklær eller begynne å lese...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens shopping:

*hus

*varmepumpe

*4 spann maling

*maskeringstape

Pluss vært på Ikea og lagd handleliste til vi tar over huset. Går litt mer penger enn bare på huset ser jeg... Men vil jo fikse og ordne litt, og varmepumpen skal jo betale seg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Hei Chica!

Ser ut til at dere har det hektisk for tida ja! Hvordan får du tid til studier, jobb, trening, pakking, shopping og flytting? Imponert! Og synes du er SUPERSMART som går gjennom alt før du flytter. Skulle ønske jeg hadde vært mye strengere med meg selv... Har dessverre et sånt "kan jo bli kjekt å ha"-gen... :sukk: Og selv i en leilighet på bare 64 kvm, så er det utrolig hvor mye man kan få plass til! Men du motiverer til rydding, så skal se det blir litt i helga? Hmm... Men så er det jo meldt :sol: da! :sukk:

Kommer jo fler helger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uken her er det treningen det har gått ut over, det er torsdag, og jeg har ennå ikke trent. Mandag og tirsdag gikk med på husting, kontraktsskriving, innkjøp og møbeltitting etc. Igår kveld var jeg student. Så ikveld håper jeg på å få trent, eller iallfall gått en tur. Må få prioritert trening selv om det er mye annet på gang. De neste ukene blir det vel nok trening å bære kasser og løpe trapper vil jeg tro!

Gikk igjennom mannens klesskap en kveld her, fikk skilt ut en diger pose med arbeidsklær og en diger pose til fretex.

Kveldens mål i tillegg til litt fysisk aktivitet er å få gått igjennom de siste eskene i kjellerboden. Tror det mye som kan kastes, men spørs om det er ting mannen må gå igjennom - tør ikke kaste hans ting.

Får plass til masse rot på 64m2 ja! Vi bodde på 50 tidligere vi, og har ennå ikke pakket ut alt etter vi flyttet dit vi bor nå :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye å gå igjennom ja. Vi bodde på 40 kvm, og der var det myyye å kaste. Boden var også stappfull av rot. Så nå har vi blitt enige om å bli sååå mye flinkere. Så får vi nå se hvordan det går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen
Haha, tror det bare blir verre og verre jo mer plass man får jeg ;)

DET tror jeg også.... Men er bare nødt til å ta et tak hjemme nå, helt kaos i boden. :sukk: Hvem drar hjem alt det vaset, og insisterer på å ta vare på det? :sjenert:

Ha en super fredag og helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...