Gå til innhold

Chicas dager

Chica

Anbefalte innlegg

Gjest svanungen

Er alltid noen klagere... I alle sammenhenger. Skjønner ikke hvorfor noen synes det er ok å gå rundt og være konsekvent negative? Kanskje det er en medfødt kronisk sak? :klø:

Halvveis til helg allerde jo! Dagene flyr!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjett om - fatter ikke hvor dagene blir av jeg! Kan ha noe med at jeg er dødssliten når jeg kommer hjem og ligger i sofaen halvveis i koma to timer, og likevel er i seng kl 22 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det heldigvis egen tid for gravide, så slapp unna køen :)

Dagene bare raser her også. Men her er det også to timer i koma etter jobb og tidlig i seng, så da er det jo ikke så mye igjen av dagene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre det er flere som er sløve...

Fant ut igår at jeg må på shopping før jul. Hadde håp om at noen av kjolene i skapet fortsatt skulle være brukbare til jul, men med kraftig økning i både puppestørrelse og en mage som sikkert kommer til å vokse mer på 2 mnd, er det lite håp for kjolene i skapet. Funderer på hvor jeg kan finne billig og ok kjole til alle julefestene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en megakjapp tur innom Lindex idag, og de hadde noen kjoler der det sikkert er plass til mage. Men den første jeg så var for utringet for meg iallfall :(

Neste nedtur var at Triumph ikke hadde bh'er større en G-cup, og de ga meg dobbelpupp :( Hvor skal dette ende??? Må innom spesialbutikk en dag, men lurer da på om jeg skal se etter ammebh med en gang? Vil jo tro at puppene blir enda større når det blir melk i de, men de vil vel gradvis bli mindre igjen, så da kan det kanskje være lurt å ha amme-bh? Blir jo så dyrt om jeg skal handle flere jumbo-bh'er for noen måneder nå, og så kjøpe amme-bh'er til året etter fødselen. Ikke bare at babyutstyret som koster penger :ler:

Har fått tak i akkurat sånn stellekommode som jeg hadde lyst på :) Finn.no er genialt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordelen med å ha fri mandag og tirsdag er at jeg har mandagsfølelse idag, og imorgen er det allerede torsdag :ler:

Ble overveldet av bittelitt energi etter jobb idag, så nå har jeg sortert papir til den store gullmedalje og klart å fylle opp en ikeapose med papir som kan kastes :) Endte opp med tre små bunker som skal arkiveres, men det er litt mer overkommelig enn hele den bunken jeg startet med. Viser jeg at jeg har arkivert rimelig lite med papirer etter vi flyttet hit, for dukket opp både lånepapirer og bekreftelse på huskjøp etc i bunken :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Den ryddinga kjenner jeg meg igjen i... :fnise: Har en fin bunke jeg burde gå gjennom her også.. For ikke å snakke om alt som har samlet seg opp i boden! Ting jeg ikke har hatt hånda på siden jeg flyttet... Kanskje kvitte seg med endel? *kremt* Men ikke i dag...

Formen ellers bra? Sånn bortsett fra bh-problematikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også ut på BH-jakt nå. Jeg har en, til nød to, BH'er jeg kan bruke nå. :sjenert: Tror jeg bare stikker innom spesialbutikk med en gang, jeg tror jeg bare kan glemme de vanlige kjedene nå. Et par gode BH'er tror jeg at jeg spanderer på meg; jeg setter det på rødvinsbudsjettet. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en del nye bh-er, men puppene er på tur ut av disse og. Vil det si at jeg skal karre til meg en c-cup? :juhu:

Åhh, det hadde vært noe det, drømme om b/c-cup-pupper. Her har jeg jeg sprengt alle skalaer virker det som, må på jakt på spesialbutikk snart... Lurer virkelig på hvordan det skal bli når babyen kommer - anbefaler vel å kjøpe ammebh en str eller to større? Ender vel opp med K eller L cup jeg da om det finnes noe sånt :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å opprette blogg på KG, men blir ikke helt klok på det der altså... Først fant jeg ikke igjen min egen blogg engang, sånn går det når jeg ville skjule den for gjester etc :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen er fikset, så da blir vel dagboken her fjernet snart.

Har gitt tilgang til noen, men sikkert glemt mange ;) Så gi et hint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest svanungen
Bloggen er fikset, så da blir vel dagboken her fjernet snart.

Har gitt tilgang til noen, men sikkert glemt mange ;) Så gi et hint :)

*vimser inn i bloggen og myser litt*

Håper du har en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

• 2 uker senere...
Jeg vil også gjerne følge deg, selv om jeg bare er sporadisk innom og enda sjeldnere legger igjen et spor :sjenert:

:-) Skal få lagt deg til. Men da syns jeg du skal begynne å oppdatere bloggen din litt oftere selv altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...