Gå til innhold

Chicas dager

Chica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror jeg fant det!

Sovnet fra middagsfatet og sov over to timer, så fikk jeg hengt opp klærne jeg hadde vasket før jeg tuslet i seng igjen. Våknet i morges og var ikke i noen super form, og mannen kommanderte meg til å bli hjemme. (Rett over 38 grader, mitt evige spørsmål er om det er feber eller ikke? )Våknet for ikke så lenge siden, så nå prøver jeg å få i meg litt mat. Ingenting som fristet, så ble Nugatti (!) på brødskiva idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Huff...

God bedring, Chica! :kose:

Nugatti (finner frem min fremmedordbok..) hørtes forresten veldig godt ut... :ler:

Endret av svanungen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk to måneder i sommer da jeg ikke spiste sjokolade i det hele tatt. Fortsatt ikke kjøpt meg en hel sjokolade, men fått tilbake smaken, og kan spise nugatti og smågodt igjen... hadde jo håpet at lysten på både sjokolade og brus skulle holde seg vekke lenge jeg... Men kom tilbake når jeg passerte uke 12 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Jeg har smaken og lysten, men ikke lov :ler:

Selvpålagt forbud da, men jeg ser at jeg er ganske streng med meg selv. Der andre prøver å overbevise meg om at mørk sjokolade er greit, eller at sukkerfri sjokolade skal være greit, så står jeg steilt imot. Sjokolade er sjokolade (er snakk om godteri-sjokolade primært). Har smakt et par skjeer sjokolademousse, og så regner jeg med at det kanskje blir et stykke sjokoladekake i en bursdag, men ellers ikke sjokolade. Fra 17.august og til 23.desember... Føles lenge! :fnise: Men holdt 8 uker til nå :jepp:

Ha en strålende helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg våknet... For noen dager, har omtrent sovet siden torsdag ettermiddag. Fikk fikset litt småtterier igår da, rakk både å se på barnevogner og få kjørt bort litt møbler fra gjesterom/soverom. Må jo rydde plass til barnerom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi bare to soverom, og ekstrarommet ordnes nå til kontor/gjesterom. Så barnerom blir det ikke brukt til med det første. Den lille skal uansett være på vårt rom ei god stund, så får vi se hvor lenge vi blir boende her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkner veldig lett jeg, så akkurat nå ser jeg for meg at ungen blir flyttet på eget rom så fort vi er ferdig med hyppig nattamming - men har lært meg at jeg ikke skal planlegge for mye på forhånd, visstnok brenner man seg på det ifølge mine venninner med barn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med vår knøttleilighet blir det nok soving inne på vå¨rt rom inntil vi har flyttet. Hvilket forhåpentligvis vil skje innen et halvt år etter fødselen. Men vi får nå se om vi får ut fingeren så fort. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte hus for ikke så lenge siden vi, så har ganske greit med plass. Bare dumt ikke alle soverommene er i samme etg, så kommer nok til å la evt barn nr to dele rom med nr 1 en stund for å være samlet i samme etg. Men det bør gå bra :) Glad i slipper trappene og parkeringen der vi bodde før, nå har vi plass til vogn rett utenfor ytterdøra, kjører helt fram og lett adkomst inn til huset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du vi fikk mange spørsmål om baby når vi flyttet da... Var vel mange som skjønte hva som var planlagt når vi flyttet fra leiligheten til hus med hage ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulempen med hus er jo at det er litt mer arbeid enn en liten leilighet da, både innendørs og utendørs. Blir vel en runde i helga og kjøre bort litt div til vinterlagring. Må få plass til barnevogn og snømåkeutstyr i boden, så kan være greit å få vekk litt gressklippeutstyr og kanskje noen sykler etc.

drømmer bittelitt om 20% sykmelding, og da ville jeg nok vært hjemme på onsdager. Så nå som magen er bittelitt urven og jeg er trøtt er det litt kjipt å pakke veske for å dra på jobb... Men, skal holde ut uka her, så får vi se neste uke hvordan energien er da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Trenger ikke hus for at det skal bli mye som hoper seg opp... Har en liten leilighet jeg, og boden er stappfull! Hvordan er det mulig? Og hvem har lagt allverdens der? :ler: MÅ få ryddet i høst, men vet bare ikke når jeg skal få det til (trenger ei hel helg tenker jeg, for når jeg først kommer i gang går det gjerne tid...).

Er ikke formen helt topp? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

formen er kanskje ikke så verst, men mangler totalt energi til å strekke til fra kl 6.45 til 22.20... Holder liksom fra 07.00 - 13/14.00... Men da er det fortsatt timer igjen på jobb + ettermiddag/kveld jeg gjerne skulle fyllt ned trening, venninnebesøk, fiksing hjemme etc. Nå blir det å finne sofaen, og så kanskje vaske en maskin med klær om jeg er motivert... Stakkars mannen som må holde ut med meg, lite selskap i meg, og kondisen blir stadig dårligere... Andpusten av å gå opp to trapper etc. MÅ få tid til å gå litt turer i det minste, hvis ikke lurer på hvordan dette skal gå! Er jo vant til en del mer aktivitet en dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Høres kjipt ut med lite energi! Man har jo gjerne lyst til å holde ut dagen i det minste... Håper det gir seg når du kommer lenger ut i svangerskapet (kan jo ikke gå sånn i 9 måneder?? Eller kan man??).

Håper du har en fin torsdag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen spyr jo i 9 måneder, så alt kan visst skje ;) Men jordmor mente det kom seg hvis jeg trente mer, og at det kanskje går over om noen uker. Vet ikke jeg, vanskelig å skrape sammen energi til å trene når man bare vil sove sove sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag :hoppe:

Bare å komme seg gjennom arbeidsdagen her, så blir det fredagskveld med mannen. Denne jenta skal først sove litt, så blir det sløving og god mat hjemme ikveld er planen. Imorgen må vi få shinet huset før vi får gjester. Blir en deilig rolig helg. Har et stort mål - og det er å få gått tur i dagslyset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...