Gå til innhold

Chicas dager

Chica

Anbefalte innlegg

Helga ble brukt til opplading, tror vi sov 10-12 timer hver natt :)

Fristet lite å dra på jobb idag, blåste og regnet. Dvs - regnet var ganske "fyldig", så mer ut som sludd. Og temperaturmåleren i bilen viste 4 grader... Heldigvis hadde mannen ant dette i går kveld, så han hadde koblet på motor/kupevarmeren min og satt på timeren, så var nok 20 grader inne i bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest svanungen

Oppladning trengs! Godt at du har fått sovet masse i helga, og slappet av!

4 grader? Men vi er da vitterlig i september ennå! Og nærmest sludd? Nei, vet du hva... Her har det stort sett vært fint i helga, og bra temperaturer. Lørdagen var helt suveren med nærmere 20 grader og strålende vær. Digg!

Hvordan er formen ellers? Svangerskapet går fint? Kose deg, og nyte høsten videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det sol og fint, så varierer gjør det.

Formen er grei den, akkurat som tidligere i svangerskapet er jeg avhengig av jevnlig påfyll av mat. Så 12 timersnetter uten kveldsmat først gjør at formen er litt uggen når jeg våkner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Kanksje jeg skal bli flinkere til å spise kveldsmat; kanskje det kan bidra til at formen er bedre om morgenen? Jeg er ikke spesielt kvalm om morgenen, men rimelig komatøs kan man godt si at jeg er. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er iallfall mye bedre om morgenen når jeg har spist kveldsmat. Trenger ikke så mye mat, men et knekkebrød eller en fullkornskjeks etc gjør ganske bra nytte.

Trodde kanskje jeg hadde fått ladet opp litt i helga, men neida... Sov 1,5 time i går ettermiddag, og var i seng igjen kl 22 og sov godt til kl 6.45 idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde energien skulle begynne å komme tilbake, men jeg er fortsatt like trøtt...

Samme her. Så taktikken videre er egentlig å virkelig prøve å få trent i håp om at det hjelper på energien. Men bare uken som kommer er jeg opptatt fire kvelder... Så det spørs om jeg får skvist inn så mye aktivitet i tillegg.

Hatt ferie noen dager nå da - kjempedeilig. Men ikke blitt så alt for mye søvn heller, har blitt seine kvelder ;) Uansett godt å gjøre noe annet og tilbringe masse tid med mannen og venner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått nytt treningsprogram nå,så håper å komme i gang med treninga nå jeg også. Har hatt noe alle ettermiddager/kvelder i to uker nå, så håper det roer seg litt slik at jeg får tid å gå på senteret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

God morgen!

Bare innom og hilser på en mandag morgen :jepp:

Håper formen er bra og at du får skviset inn en treningsøkt eller to. Det gjør godt!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok lite trening uka her, har planer 6 av 7 dager, så den siste må jeg nok bruke til å få gjort unna skolearbeid... Men neste uke, da ser det litt bedre ut. Bare planer en kveld ennå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol ute :hoppe:

Så herlig når vi kjørte til jobb idag, snø på fjelltoppene og kjempefint lys ute. Er mørkt når jeg står opp nå, kommer meg ikke opp på stua uten å måtte slå på lys. Men men - sånn er det, får heller nye det positive med høsten. Innekvelder med varm drikke, pledd og strikketøy (eller skolebøker ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært og sett på ei hyperenergisk lita jente i magen min :) turnet rundt og ville ikke ligge i ro, så ikke bare bare å få tatt de målene som skulle tas, men fikk målt alt tilslutt og hun var visstnok perfekt ifølge jordmoren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke helt gått opp for meg at den lille krabaten på skjermen på sykehuset faktisk er inne i magen min. Føler at vi bare så på en film de hadde satt på liksom :sjenert: Men går vel mer opp for meg når jeg etterhvert begynner å kjenne spark regner jeg med :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med ei lita jente i magen :)

Blir mer og mer sikker på at vi får gutt, så kommer til å nekte om de sier jente på ul :tunge1:

Kjenner til følelsen om at det er litt uvirkelig at det faktisk er en baby inni magen. Men blir kanskje mer virkelig etter at jeg kjenner liv ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan konsentrere seg på jobb når hver minste lille romling i magen gjør at jeg må stoppe opp og virkelig kjenne etter om jeg kjenner noe :ler: Lett distrahert idag ja...

Ikveld har jeg INGEN planer! Det er så deilig! Klarer nok å fylle kvelden, har mer enn nok husarbeid, skolearbeid og håndarbeid å ta av, i tillegg til at om det ikke bøtter ned med regn frister det å gå seg en tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skjønne det der med mageromling. :fnise: Det må være moro når man begynner å kjenne at man har noe inni der.

Deilig med kveld uten planer! Jeg har det samme. Mannen er borte i kveld, så jeg skal ha litt alenetid. Det er virkelig deilig innimellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Så moro å høre at alt står bra til med den lille, og at tulla har det bra! :babyjente:

Prøv å NYTE frikvelden i kveld, og slapp godt av! Er alltid mye som må gjøres, men er lov å slappe helt av innimellom også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...