Chica Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #221 Del Skrevet 28. juli 2009 Idag skal jeg trene For første gang på over en mnd... Kan bli tøft. Spørs hvordan det går med vektene da, hadde jo så fin økning før ferien, frykter det blir rett tilbake til utgangspunktet nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 28. juli 2009 #222 Del Skrevet 28. juli 2009 Terassevarmer er en nødvendlighet i disse trakter Det er jeg ikke akkurat uenig i. Idag skal jeg trene For første gang på over en mnd... Kan bli tøft. Spørs hvordan det går med vektene da, hadde jo så fin økning før ferien, frykter det blir rett tilbake til utgangspunktet nå... Så bra du skal få trent i dag! Du har sikkert gått ned litt i vekter, men det tar seg fort opp igjen om du klarer å fortsette treningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #223 Del Skrevet 28. juli 2009 Ja, de fleste øvelsene kunne jeg øke vekter på raskt etter jeg fikk satt opp treningsprogrammet, men noen strever jeg litt med ennå Funderer på om jeg skal få ordnet nytt program etter ferien som er mer tilpasset nye treningsmål jeg har - det jeg har nå fokuerer utelukkende på at jeg har lyst til å bli sterkere i skuldre/overkropp siden jeg har mye vondt i nakken/skuldre på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #224 Del Skrevet 30. juli 2009 Imorges var det 20 grader og småsol når jeg kjørte på jobb, så hadde gledet meg til lang ettermiddag på terassen. Men når jeg dro fra jobb regnet det igjen, og istedenfor ettermiddag på terassen ble det ettermiddag på sofaen. Ba mannen vekke meg om en liten stund, men han syns vel jeg trengte å sove, for plutselig var det gått mange timer... Blir spennende å se om jeg får sove igjen til natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 3. august 2009 Forfatter #225 Del Skrevet 3. august 2009 Mandag igjen... Har hatt ei knall helg med bryllup og fullt kjør hele helga. Nesten så man skulle hatt fri noen dager etterpå for å komme seg Har planer om å ta noen feriedager uken her, men har ikke vært noen å sjekke mulighetene med før idag, så krysser fingrene for at det lar seg gjøre - noen dager på hytta nå hadde vært deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chiffon Skrevet 3. august 2009 #226 Del Skrevet 3. august 2009 Har og lyst på hytta, det er så deilig å reise bort fra stress og mas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 3. august 2009 Forfatter #227 Del Skrevet 3. august 2009 Fikk fri, så da blir det nok hyttetur fra onsdag til søndag! Håper på knallvær, så det blir litt solings, båtkjøring, grilling og masse kos. (Ispedd litt skolearbeid ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 4. august 2009 Forfatter #228 Del Skrevet 4. august 2009 Endelig sommertemperatur ute, har hatt verandadørene åpne hele kvelden. Herlig Særlig siden det blir langhelg og bare en dag igjen å jobbe uken her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 10. august 2009 Forfatter #229 Del Skrevet 10. august 2009 Utrolig deilig med langhelg, særlig siden været ble så bra. Selv om jeg sov 50% av tiden omtrent... Formen er så som så, men kan vel ikke klage. Har akkurat vært på sykehuset og sett på en liten krabat i magen min med to armer, to bein og heftig puls Ble målt til ca 10+4 uker på vei :-) Fortsatt hemmelig for andre enn foreldre og noen nære venner, men kribler etter å fortelle til hele verden! Krysser fingrene for at alt går bra. Ser ut som jeg får en del ekstra oppfølging pga helsa mi. Var visst frivillig, men jeg tar den oppfølgingen jeg kan få Så blir nok ny ultralyd om noen uker allerede Formen er langt i fra bra idag, så har fått i meg to tørre kjeks og litt vann nå, så blir det tilbake til senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 10. august 2009 #230 Del Skrevet 10. august 2009 Så spennende med ultralyd! Håper formen kommer seg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 10. august 2009 Forfatter #231 Del Skrevet 10. august 2009 Krysser fingrene for at det blir bedre når jeg passerer 12 uker. Dessuten - så lenge jeg spiser litt hver 3. time så går det ganske greit. Føler meg som det matvraket, men har ikke gått opp noe ennå iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alhelí Skrevet 10. august 2009 #232 Del Skrevet 10. august 2009 Krabat med heftig puls? Og det skal du fortelle først nå? Gratulerer, så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chiffon Skrevet 10. august 2009 #233 Del Skrevet 10. august 2009 Så kjekt med en liten krabat! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 10. august 2009 Forfatter #234 Del Skrevet 10. august 2009 Tusen takk :-) For det første er jeg jo en liten pessimist, men etter to ultralyder så begynner troen på at dette skal gå bra bli litt større. I tillegg er jo "redd" for at noen har kjent meg igjen her inne og sper ryktene før jeg får fortalt venner etc selv. Men men, sånn kan det gå, kjekt å ha noen å dele det med også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 12. august 2009 Forfatter #235 Del Skrevet 12. august 2009 Onsdag allerede Oppblåst så det holder idag, så evig takknemlig for at jeg har på tunika... Var lykkelig uvitende om at luft kunne gjøre at man fikk diger mage så tidlig i tillegg til at jeg trodde ikke puppene skulle vokse før på slutten. Så feil kan man altså ta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 12. august 2009 #236 Del Skrevet 12. august 2009 Hvis det er en trøst så er magen min oppblåst som en badeball allerede. Æsj. Har puppene eksplodert over natten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 12. august 2009 Forfatter #237 Del Skrevet 12. august 2009 Kanskje ikke over natten, men halvparten av bh'ene mine var ubrukelige når jeg nærmet meg 7 uker på vei... så nå sliter jeg på tre stk gamle utvaskede i påvente av at ting roer seg Må vel på shopping, men frykter jo jeg skal vokse rett ut av de også Dette har vært en lang dag, så nå blir det straks å finne sofaen, ordne et glass isvann og litt kveldsmat (ny vane den kveldsmaten og, men hjelper betraktelig på formen når jeg våkner!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chiffon Skrevet 12. august 2009 #238 Del Skrevet 12. august 2009 Sist begynte de å klappe meg på magen i uke 9. Ikke veldig festlig. Heldigvis slipper jeg monsterpupper, de blir bare normale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 12. august 2009 Forfatter #239 Del Skrevet 12. august 2009 utgangspunktet her var DD/F, så lurer på hvor det skal ende! Utenfor Lindex sine str iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chiffon Skrevet 12. august 2009 #240 Del Skrevet 12. august 2009 Ja det kan bli spennende. Mine økte vel en størrelse eller to når jeg ammet, jeg kunne beholdt de slik for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå