Gjest svanungen Skrevet 16. oktober 2009 #341 Del Skrevet 16. oktober 2009 Høres ut som et veldig bra mål! Kunne jeg veldig godt tenke meg selv også kjenner jeg... Ha en strålende helg, Chica! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 16. oktober 2009 #342 Del Skrevet 16. oktober 2009 Fine helgeplaner! Vi skal også ha gjester i morgen. Kos deg på uekns beste dag, og ha en strplende helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #343 Del Skrevet 16. oktober 2009 Kos deg på uekns beste dag, og ha en strplende helg. Hva du har fått i deg idag? Bare timer igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 16. oktober 2009 #344 Del Skrevet 16. oktober 2009 Pølsefingre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #345 Del Skrevet 16. oktober 2009 Var litt uvant til deg å være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 16. oktober 2009 #346 Del Skrevet 16. oktober 2009 Man må jo overraske litt i ny og ne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 16. oktober 2009 #347 Del Skrevet 16. oktober 2009 Var nettopp inne på terminliste for mars (de har flyttet den siden sist jeg var gravid ) Gratulerer med jente på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #348 Del Skrevet 16. oktober 2009 tusen takk! Havnet i klubben du og ser jeg Alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #349 Del Skrevet 17. oktober 2009 Litt småfrossen fra morgenen av, så nå har jeg endelig fått fyr i ovnen (ALDRI trøbblet før, men idag slukket det tre ganger...) og skal ta med meg tekoppen og sette meg og lese litt før jeg går i gang med husarbeidet. Deilig å ha god tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #350 Del Skrevet 18. oktober 2009 I dag har jeg endelig kommet meg ut å fått frisk luft. Først fikk vi ordnet opp litt rundt huset, så gikk jeg tur en times tid med ei venninne. Skikkelig rolig tempo, men godt med frisk høstluft og masse skravling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #351 Del Skrevet 22. oktober 2009 Uææ, dagene flyr ifra meg! Torsdag kveld allerede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 22. oktober 2009 #352 Del Skrevet 22. oktober 2009 Er helt sykt hvor fort det går ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #353 Del Skrevet 22. oktober 2009 Rekker omtrent ikke å puste for tiden føles det som. Heldigvis helg i sikte... Men - rukket å besøke mine foreldre, hatt besøk av svigers og truffet ei venninne uken her, så har iallfall vært sosial. Men det gjør at jeg nå er helt utladet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #354 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fredag! Skal bare få unna en hektisk dag på jobb hvor tiden kommer til å flyge, så er det FRI FRI FRI i to dager. Ikveld kommer vi vel til å kollapse foran tv'n frykter jeg, pleier normalt sett å ha lite energi på fredagene, og siden jeg allerede bles slått av fredagsformen på torsdag, så tror jeg ikke det blir noen superenergirik kveld. Får satse på å strikke ferdig babybuksen jeg holder på med kanskje:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 23. oktober 2009 #355 Del Skrevet 23. oktober 2009 Herlige fredag! Ukas beste dag, og jeg er som vanlig SÅ klar for helg! Plutselig ingen store planer i helga, men knaksje jeg skulle prøve å bli frisk rett og slett. Bli kvitt litt basiller! Ellers bare slappe av og kose meg. Vurderer sterkt litt scrapping... Eller rydding i boden... Eller strikking... Eller... Noen som sa "ingen planer"? God helg, Chica!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #356 Del Skrevet 23. oktober 2009 Åhh, der sier du noe, rydding i boden ja... Dvs - boden vår er ganske ryddig akkurat nå, mannen kjørte bort sykler, hagemøbler etc forrige helg og fylte opp med ved isteden Men vaskerommet derimot - der gjenstår det mye rydding. Var på Ikea igår og samlet inspirasjon. Så nå må jeg bare overtale mannen om at vi kan erstatte klessnorene i taket med tørketrommel. Får vi fjernet tørkesnorbehovet (til tørk av dobbeldynetrekk etc) får vi frigjort en hel vegg der vi kunne fått inn f.eks skyvedørsgarderobe til lagring av yttertøy, turutstyr etc etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #357 Del Skrevet 27. oktober 2009 Trøttis! Har tilbringt noen timer i kø for å få tatt vaksine idag. For et kaos, trodde ikke det skulle være så mye folk, for de hadde satt av to timer til gravide + kronisk syke. Men sto bilkø langt fra legesenterert og det sto personer langt utpå gårdsplassen. Så tok tid! Og krefter - tar på å stå i to timer i et varmt rom... Men nå er vaksinen tatt, og jeg har gjort det jeg kan for å forhindre influensa. Så nå bør den virke, og helst ikke ha skumle bivirkninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 27. oktober 2009 #358 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Det ble vaksine på meg i dag også, men på legesenteret "mitt" var det rolige tilstander. To timer i kø i varmt rom høres ikke kjekt ut! Som deg satser jeg på ingen bivirkninger. Ellers er tørketrommel genialt (selv om jeg får litt vondt enøknerven min av det). Vi har så liten leilighet at vi er avhengige, og tørker alt i den, bortsett fra dongeribukser, skjorter og slikt som ikke tåler tromling. Det er virkelig genialt til senegtøy; våte dobbeldynetrekk er liksom ikke så veldig artige å håndtere. Endret 27. oktober 2009 av -Englefjes- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #359 Del Skrevet 27. oktober 2009 Var bra stemning da, 99% av de som sto og ventet sto og skravlet og fleipet. Men er jo den 1% som var misfornøyd og formidlet det tydelig man la merke til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 27. oktober 2009 #360 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg lurer alltid på hva som er poenget med å uttrykke misnøyen sin i slike tilfeller. Det skaper jo bare kjip stemning, og hjelper ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå