Chica Skrevet 10. september 2009 Forfatter #281 Del Skrevet 10. september 2009 Det går bra, koser meg ganske bra med høstværet ennå, har masse pensumbøker, jeg har strikketøyet mitt og jeg har et stort fint varmt hus :-) Men - går nok lei snart regner jeg med Snille mannen kom hjem med rundstykker og masse godt pålegg når han kom hjem igår kveld, så det ble god kveldsmat, og var såpass mett at jeg klarte å dusje imorges uten å måtte tvinge i meg mat først I tillegg hadde han fått tak i "gravidebilbelte" til meg Hadde tenkt på det jeg og, og trodde det var for senere i svangerskapet, men sto faktisk at man skulle ta det i bruk når man var 2 mnd på vei. Fikk montert det, så nå skal babyen være tryggere om noe skulle skje iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 11. september 2009 Forfatter #282 Del Skrevet 11. september 2009 Snart helg!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 11. september 2009 #283 Del Skrevet 11. september 2009 Ja! Og gjett om man gleder seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 11. september 2009 #284 Del Skrevet 11. september 2009 Fredag er ukas beste dag!! Helg Og her skinner uavbrutt på tredje dagen! Herlig! Ser sannelig ut til at det skal fortsette også. Har faktisk på meg capribukser i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 11. september 2009 Forfatter #285 Del Skrevet 11. september 2009 Ja! Og gjett om man gleder seg! Uff ja, særlig siden jeg hadde en rimelig dårlig start på dagen... Skulle ta blodprøver fastende, fikk ikke drikke eller spise etter kl 20 igår. Syns rimelig synd på meg selv, og når første legekontoret jeg var innom ikke ville ta prøvene var det ei som begynte å hylgrine Hormoner i ulage kanskje? Etter å ha stått i bilkø i 25 minutt var jeg liksom rimelig klar for å få tatt de prøvene, men måtte sette meg i bilen for å kjøre videre i kø til sykehuset... Tok "bare" 45 min å vente der, så var det rett på kiosken og kjøpe seg eplejuice og spise matpakken sin. Da ble alt så mye bedre igjen Men - kan jo bare gå oppover nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 11. september 2009 #286 Del Skrevet 11. september 2009 Uff ja, særlig siden jeg hadde en rimelig dårlig start på dagen... Skulle ta blodprøver fastende, fikk ikke drikke eller spise etter kl 20 igår. Syns rimelig synd på meg selv, og når første legekontoret jeg var innom ikke ville ta prøvene var det ei som begynte å hylgrine Hormoner i ulage kanskje? Etter å ha stått i bilkø i 25 minutt var jeg liksom rimelig klar for å få tatt de prøvene, men måtte sette meg i bilen for å kjøre videre i kø til sykehuset... Tok "bare" 45 min å vente der, så var det rett på kiosken og kjøpe seg eplejuice og spise matpakken sin. Da ble alt så mye bedre igjen Men - kan jo bare gå oppover nå! Huff, høres ikke ut som noen kjekk start på dagen! Hormoner er skumle greier... Kan gjøre det utroligste med et ellers rolig og sindig menneske... God helg, Chica! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 11. september 2009 Forfatter #287 Del Skrevet 11. september 2009 Blir jo så oppgitt over meg selv og, for hva hjelper det å gråte liksom? Sikkert litt av en syn der jeg snufsende kjørte avgårde mens jeg skiftet mellom å være sint på meg selv for at jeg gråter og ler oppgitt over meg selv samtidig... Jada, ikke måte på kaos i følelsene akkurat da Men men, bare timer til helg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 14. september 2009 Forfatter #288 Del Skrevet 14. september 2009 Og der var helga over og vel så det... Knallvær idag, 15 grader og sol! Idag har jeg fått første spm om jeg er gravid. Var ei som mente hun så det på meg, men synes det var litt ekkelt å spørre. Så snart er det vel bare å slippe ut magen, hvis det likevel er vanskelig å skjule det med masse klær på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 14. september 2009 #289 Del Skrevet 14. september 2009 Finvær her i dag også. Og i morgen skal vi være ute hele dagen :D Skal bli litt greit at folk vet ja, og her sprer vel ryktet seg snart tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chiffon Skrevet 14. september 2009 #290 Del Skrevet 14. september 2009 Det er ganske deilig når folk ser at man er gravid, og det ikke bare ser ut som man har spist alt for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 15. september 2009 Forfatter #291 Del Skrevet 15. september 2009 Selv ser jeg det ikke altså, syns fortsatt jeg ser ut som jeg har samme kvapsemagen som tidligere. I :love: mobilt bredbånd. Kjekt med nett når man er ute på tur og nettet der man bor er ustabilt Borte hjemmefra hele uka, savner mannen allerede... Men men, gratis å holde kontakt både på msn og mobil. (Også meget fornøyd med Fri Familie ) Fikk shoppet litt mammaklær igår, så nå har jeg litt mer klær å velge mellom. Men fortsatt på jakt etter ei fin svart bukse... Kan jo ikke traske rundt i tights hele tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 16. september 2009 #292 Del Skrevet 16. september 2009 Hvor langt er du kommet nå? Jeg er ca uke 14 nå, og synes ikke jeg har fått noe gravidmage, men synes selv at det ser ut som jeg har blitt feitere Så blir mye vide topper som brukes for tida Har ikke noe problemer med å bruke mine egne bukser enda, men kan ha noe med at dongribuksen jeg bruker mest er ganske lav.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 17. september 2009 Forfatter #293 Del Skrevet 17. september 2009 16 uker idag tror jeg Lite gravidemage her og, men hater ting som strammer over magen, så mine trange dongribukser blir svært lite behagelige ut over dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 18. september 2009 #294 Del Skrevet 18. september 2009 Bare innom for å ønske deg en kjempefin helg, Chica! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 18. september 2009 Forfatter #295 Del Skrevet 18. september 2009 Hjemme igjen Har tent opp i ovnen (og røyklagt hele stua, var småredd at røykvarsleren skulle gå - har direkte kobling til alarmselskapet... ) og fått i meg mat. Er stuptrøtt, men må vel holde meg våken noen timer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 19. september 2009 Forfatter #296 Del Skrevet 19. september 2009 Holdt meg våken til halv elleve, men sovnet da uten å sende natta-melding til mannen som er bortreist Var oppe tidlig idag pga frisørbesøk, men det var absolutt verdt det. Håret ser mye tykkere ut og fargen ble kjempefin Så spørs det bare hvordan det blir når jeg selv skal style det. Funderer sterkt til å gå til innkjøp av ordentlig føner. Har en eldgammel liten føner, og den bruker evigheter på å tørke håret mitt... Lurer på hva jeg må ut med for en bra føner? Vært ute og fartet halve dagen, så blir godt med rolig hjemmekveld nå. Sitter og ser "skal vi danse" og spiser is nå, sånn går det når man er hjemme alene en lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 21. september 2009 Forfatter #297 Del Skrevet 21. september 2009 Og der var det mandag igjen... Føler jeg ikke henger med helt for tiden, så mye som skjer! Må snart få ordnet meg høstlister, hjelper litt å ha en oversikt over hva man har lyst til å gjøre og, så man ikke bare suller bort tiden. Et av de første prosjektene blir å se om vi kan få byttet soverom uten alt for mye styr. Har lyst at det vi idag bruker som soverom kan bli barnerom etterhvert, og sikkert enklere å flytte om når vi er bare to, enn når vi blir tre. Men veldig usikker på om vi får plass til både nattbord, klesskap og seng på det andre rommet? Skulle vært litt større eller iallfall bedre utnyttet de soverommene altså... Vil ikke ha senga trykt opp i et hjørne, greit å kunne legge seg på hver sin side med hvert sitt nattbord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 23. september 2009 Forfatter #298 Del Skrevet 23. september 2009 Trøttis! Veldig klar for en lang middagshvil, men dilemmaet er at jeg sitter på stua nå, og her er det ingen pledd på sofaen. Så må jo klare å bestemme meg for om jeg skal tusle ned på soverommet eller opp på loftstua der det er masse pledd. Vanskelig ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 23. september 2009 #299 Del Skrevet 23. september 2009 Komplisert dilemma. Hva ble det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 24. september 2009 Forfatter #300 Del Skrevet 24. september 2009 Loftet Sov godt en halvtime mens regnet slo mot vinduene. Men kjenner idag at jeg burde sovet mer enn en halvtime igår ettermiddag. Var på kino igår, så gikk jo ikke lagt meg halv ti som kroppen krever for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå