Gå til innhold

Chicas dager

Chica

Anbefalte innlegg

Har tenkt litt på brystreduksjon jeg, men vil vente til jeg er ferdig med barn for å unngå evt trøbbel med amming. Så godt mulig det blir operasjon om noen år om jeg fortsatt føler behovet. Kunne gjerne tenkt meg noen størrelser mindre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lengter etter en rolig hjemmekveld/dag. Men har søndagen i sikte! Da skal jeg fikse og ordne hjemme i tillegg til å sløve masse med laptop, strikketøy og mannen.

Har diverse småtteri som skal monteres/henges opp, litt klessortering må til og jeg MÅ fullføre et strikketøy da babyen som skal ha det er ventet om ikke så alt for lenge. Gjett hvem jeg skal strikke til når jeg er ferdig med den gaven da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lengter etter en rolig hjemmekveld/dag. Men har søndagen i sikte! Da skal jeg fikse og ordne hjemme i tillegg til å sløve masse med laptop, strikketøy og mannen.

Nå må du passe på deg selv og ta det litt med ro også! :kose:

Gjett hvem jeg skal strikke til når jeg er ferdig med den gaven da? ;)

Nei, hvem kan det være? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett å ta det med ro når det skjer noe hver kveld... Derfor jeg gleder meg veldig til helga her! Fullt kjør ikveld og, men etter det roer det seg betraktelig. Men merker allerede at jeg trenger mindre søvn enn jeg gjorde for bare noen uker siden. Da sov jeg tre timer etter jobb og sov likevel godt om natten. Nå får jeg ikke sove på kveldstid om jeg sover på ettermiddagene, så legger meg heller rundt 22, så går det strålende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, når uken her er ferdig med alt som skjer på kveldstid skal jeg prøve meg litt på gåturer og kanskje sykkelturer før jeg tør å dra på aerobic/spinning. Redd for å bli svimmel/uggen, så tar det gradvis regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag allerede! Fikk gjort unna litt shopping på fredag før hjemmekveld sammen mannen med mat og film. Godt å ha en rolig kveld hjemme, lenge siden vi har hatt det.

Igår fikk vi handlet litt småtteri til huset, så spørs om det blir litt monteringsarbeid idag. Men før mannen våkner skal jeg prøve å rydde litt i klærne mine. Har noen esker på loftet med "kanskje kastes?"-klær jeg tror jeg skal se litt på. Har heller ikke pakket ut alle sommerklærne mine ennå (!), så tror det skal finnes en bikini eller to der oppe også. Bikinitoppene mine er blitt litt små, så må se om det fins en gammel en jeg kan trikse til for å bruke på en sydentur :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overlevde legetimen imorges, ikke bare bare å be Chica møte opp fastende. Klarer jo knapt å dusje uten å ha litt mat i magen til vanlig, og verre ble det når jeg ble gravid. Og nå skulle jeg komme meg til byen, ta blodprøver og sitte og høre på en lege som skravlet i vei uten å få mat først. Første brødskive var fortært på vei ned trappene etter legebesøket :ler:

Alle prøvende så bra ut, og legen virket positiv :)

Får litt dårlig samvittighet for jobben, er jo borte hele tiden på legebesøk etc. Skal reise bort nå, og når jeg kommer tilbake skal jeg på legebesøk 3 av 4 dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Innom med en STOR gratulasjon :kgbaby: Så moro!

Håper alt står bra til med dere alle, og at formen din er bra!

Vurderer STERKT en liten treningsøkt her jeg altså... Godtesugen!!! *hmpf*

Ha en kjempefin kveld, kommer sterkere tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Svanungen.

Formen er stadig bedre, så skal ikke klage. Nå er det bare å komme seg forbi den magiske grensa neste uke så vi kan fortelle til alle rundt oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for opplysningen :-)

Endelig kommet hjem, nå blir det sofaen resten av kvelden. Og imorgen - da skal jeg pakke og så reise til sol og varme!!!!! Skal bli deilig med en uke ren sløving før jeg passer de magiske 12 ukene og kan komme opplagt og sprudlene hjem på jobb og fortelle til alle sammen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest svanungen

God tur!

Slapp av, kos deg og nyt dagene skikkelig! Ferie nå høres igrunn ganske greit ut :ler: Har jo vært drøye to dager på jobb! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hjemme igjen! Klokka er ikke 22 ennå, og likevel er det omtrent mørkt ute. Høsten kom fort i år!

Har hatt ei deilig uke i varmen, har bare slappet av og kost meg. Fått litt farge og fått samlet masse energi. (selv om å bli hentet på hotellet rett etter fem om morgenen kan ødelegge det man har samlet opp av overskudd på ei uke...)

Nå er jeg veldig klar for høsten! Fullt kjør resten av august, men roer seg igjen uti neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 uker passert, og har fikk høre hjertelyd hos legen :hjerte:

Men kvalmere enn noen gang før da... Trodde alt skulle bli bra når vi passerte 12 uker jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...