Chica Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #201 Del Skrevet 19. juni 2009 Sliten i hodet, og litt i kroppen... Så sitter her og suller og får ikke gjort noe... Må vel hive meg rundt å gjøre noe fornuftig før jeg finner senga. Nesten så det er for seint å vaske klær, for regner med jeg slokner rett etter ni Ny dag og nye muligheter imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #202 Del Skrevet 21. juni 2009 Vi har peoner i hagen Mangler totalt grønne fingre, men takket være de vi kjøpte huset av har vi tydeligvis ett bed med mørkerøde peoner. To stk som har kommet ut nå, så tror jeg skal snike meg til å ta de inn på stua så jeg rekker å nyte de før ferien. Er i et bed vi ikke ser med mindre vi går bort til det stedet for å se - så da er det like greit å ta de med innendørs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 22. juni 2009 #203 Del Skrevet 22. juni 2009 Peoner er flotte! Og gjør seg jo absolutt i en vase i stua også, spesielt om man ikke får sett stort til de ellers. Blir ikke lagt ned allverdens av tid i "hagen" min om dagen, men de skal jo fjerne den snart (i løpet av høsten regner jeg med). Vurderer sterkt om jeg skal finne et par krukker jeg kan ha på verandaen da, må jo ha NOE der ute Håper du har hatt en finfin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #204 Del Skrevet 23. juni 2009 Kommer sterkere tilbake når tiden strekker til, er veldig klar for ferie nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 27. juni 2009 Forfatter #205 Del Skrevet 27. juni 2009 Ut på tur i det store utland, GLEDER meg til ferien starter på onsdag!!!! Gleder meg til å være masse sammen mannen, se nye steder, kose oss i sola, bli bedre kjent med de vi skal reise med, besøke venninnen min, shoppe litt, spise god mat etc etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 29. juni 2009 #206 Del Skrevet 29. juni 2009 Ha en alldeles strålende ferie, Chica! Nyt fridagene, reisen og hverandre! Teller ned til ferie jeg også, men må nok jobbe snaue 3 uker til... Ferien kommer, sent men godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #207 Del Skrevet 29. juni 2009 Langt i fra ferie den siste uke, har hatt lange dager og lite søvn Men imorgen er det hjemreise, og da starter årets sommerferie! det skal bli SÅ deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #208 Del Skrevet 19. juli 2009 Hjemme fra ferie! Huset ser helt bomba ut, så dagen idag skal brukes til utpakking, klesvask, rydding, gjennomlesing av post etc. Ikke helt klar for jobb imorgen ennå kjenner jeg, men kommer seg vel når jeg kommer meg dit og møter kollegaene mine og får kommet igang igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 19. juli 2009 #209 Del Skrevet 19. juli 2009 Velkommen hjem! Kjenner til fenomenet med bombet hus etter ferie (og bryllup), så her ble det brukt to dager til å få shinet opp heimen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #210 Del Skrevet 19. juli 2009 Velkommen hjem! Kjenner til fenomenet med bombet hus etter ferie (og bryllup), så her ble det brukt to dager til å få shinet opp heimen. Kommer nok til å ta noen dager her og, kan jo ikke starte opp for hardt har bare hatt 2,5 uke ferie hittil, så masse ferie til gode ennå! Er vel på tide å surfe litt på jakt etter høstturer nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 20. juli 2009 #211 Del Skrevet 20. juli 2009 Velkommen hjem fra ferie, høres ut som en typisk hjemme-fra-ferie-tilstand i huset deres. Håper dere har kost dere masse! ... jeg vil selvfølgelig gjerne ha gode tips, for det var nå dere var på samme sted som vi skal litt seinere i sommer, ikke sant? Håper det er ok å komme på jobb igjen i dag også, og at du kommer i gjenge igjen. Så deilig å se fram mot litt mer fri utover høsten! Har dere store planer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #212 Del Skrevet 20. juli 2009 Kom meg aldri på jobb idag, formen var så som så... Men men, satser på komme sterkere tilbake imorgen :-) Nå vi har vært i området dit dere skal ja, men tror ikke det ble samme by, sender PM jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #213 Del Skrevet 21. juli 2009 Nå har regnet plasket ned i over et døgn - skikkelig lei, sommeren skal jo ikke være over ennå! Jaja, hjalp litt med varm genser, kjole, knæsj strømpebukse, kul musikk på radioen og nye smykker Prøver å få oversikt på jobb nå, heldigvis veldig rolig her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 21. juli 2009 #214 Del Skrevet 21. juli 2009 Så bra formen er bedre i dag! Og usj for dårlig vær. Her er det overskyet, men iallefall varmt nok til at sommerkjole og bare legger er helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #215 Del Skrevet 21. juli 2009 Var 10 grader når jeg kjørte til jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #216 Del Skrevet 26. juli 2009 Litt matt etter ferien merker jeg, og hjelper ikke at det har regnet omtrent konstart ei uke. Fikk heldigvis testet grillen en kveld, og takket være terassevarmeren kunne vi sitte ut i flere timer Huset begynner å komme seg etter ferien nå, så med en siste lille runde idag skal alle bevis på ferie være borte (badehåndduker til tørk, tomme kofferter på soverommet, vinflasker i gangen som ikke er kommet i vinstativet ennå etc) Holder på å surfe litt etter ferietur til høsten, hadde snakket om sydentur, men tror vi må se det litt an hvordan svineinfluensaen arter seg. Jeg har nedsatt immunforsvar, så er kanskje ikke så lurt å oppsøke de verste områdene, selv om jeg tror det kan være like farlig å være her som noe annet sted. Skal ut å reise om noen uker og, og prøver å overse faren, for jeg vil IKKE avlyse den turen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alhelí Skrevet 27. juli 2009 #217 Del Skrevet 27. juli 2009 Terrassevarmer, ja. Det hadde vært noe. Hva koster sånn moro, da? Hvor stort område varmer den, den du har? Det er vel flust av modeller av denslags nå for tiden, etter røykelovens inntreden... Høsttur synes jeg høres fabelaktig ut. Noe å se fram mot. Men klart, med nedsatt immunforsvar er man litt forsiktig for tiden, selv om sannsynligheten for smitte nok er temmelig liten... Kunne tenkt meg en tur selv. Til et rolig sted for batterilading. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #218 Del Skrevet 28. juli 2009 Terrassevarmer, ja. Det hadde vært noe. Hva koster sånn moro, da? Hvor stort område varmer den, den du har? Det er vel flust av modeller av denslags nå for tiden, etter røykelovens inntreden... Høsttur synes jeg høres fabelaktig ut. Noe å se fram mot. Men klart, med nedsatt immunforsvar er man litt forsiktig for tiden, selv om sannsynligheten for smitte nok er temmelig liten... Kunne tenkt meg en tur selv. Til et rolig sted for batterilading. Vi betalte rundt tusenlappen for den terassevarmeren vi har nå, det er av typen som de har på uteserveringer, så den gir veldig bra varme. Ulempen er at den er så høy, skulle gjerne hatt den litt lavere slik at vi kunne hatt en parasoll over for å skjerme for vind/regn, men finner ingen som er høye nok. Selv om jeg står på listen folkehelseinstituttet delvis fraråder å reise sa legen på legesenteret mitt at det var bare å dra, så da ser det ut til at det blir tur. Men jubler ikke før jeg sitter på flyet, frykter legen plutselig ringer og sier at jeg må holde meg hjemme eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 28. juli 2009 #219 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg krysser fingrene for at det går fint med turen. Men skjønner at du tenker mye på det. Terassevarmer høres forøvrig deilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #220 Del Skrevet 28. juli 2009 Terassevarmer er en nødvendlighet i disse trakter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå