Chica Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #181 Del Skrevet 27. mai 2009 Hva er definisjonen på pingletur da? Før hadde jeg 15 minutter motbakker fra jobb, var nok til å opp pulsen det og... Jeg vet ikke helt hvor langt det er, tipper ca 15 km, men bilveien er liksom helt annet enn gang- og sykkelveiene, så må vel inn på mapmyrun.com og måle når jeg finner ut hvilken vei jeg tar. Begynner å lure litt på hva jeg har gitt meg ut på, for vinden gjør at regnet pisker på vinduene mine Jaja, har goretex, hansker og en varm dusj i vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #182 Del Skrevet 27. mai 2009 Syklet i omtrent oppholds hele veien, litt små regn innimellom. Nå plasker det ned, men jeg sitter inne Brukte rett under 50 minutt, og mapmyrun sier turen var på 13km. Så ikke noen super hastighet, under 16km/t... Men sykler omtrent bare på gangveier/fortau - er ikke tøff nok til å sykle i veien i 80 soner etc, så tar litt omveier for å få roligere veier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #183 Del Skrevet 28. mai 2009 Snart helg! Avspaserer imorgen, så om noen timer tar jeg helg. Blir deilig med langhelg, fire dager sammenhengende med muligher for å sove lenge! Er i tillegg meldt bra vær, så håper på lange kvelder på verandaen, turer på sjøen, pinsebål, sykkelturer og litt skolearbeid innimellom. Ikke så verst å lese interessant pensum om man kan gjøre det i solsenga mens man får farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #184 Del Skrevet 2. juni 2009 Regnet pisker på vinduene her, så glad jeg ikke har med sykkelen idag... Var deilig med langhelg, ikke minst siden været ble knall! Litt kaotisk hjemme etter å ha vært innom for å pakke torsdag ettermiddag og kom hjem giddesløs igår, så gangen er full av bagasje ennå Men - ikke noe mye ledig tid hjemme uken her heller, så spørs om det blir sånn til over helga igjen om vi ikke plutselig får litt fritid. Prøver jo å få trent litt og, så tiden strekker ikke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #185 Del Skrevet 5. juni 2009 Konklusjonen er at det blir sånn til over helga, vi reiser bort etter jobb idag begge to, så ingen som har vært hjemme annet enn for å sove uken her. Fullt kjør neste uke og, men jeg er iallfall hjemme neste helg uten alt for mye planer, så da MÅ huset shines. Tar på å komme hjem rundt 22 hver kveld i over ei uke... Kjenner jeg er sliten, men teller dager til sommerferien nå, så klager ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #186 Del Skrevet 7. juni 2009 Har hatt ei knall helg med hyttetur med en gjeng jenter. Har kost oss, spist masse god mat, drukket god drikke og i tillegg syklet sykkelritt. Første gang for min del, og det var overraskende gøy. Jeg som vanligvis er veldig pinglete på sykkel satte utfor bratte baker og koste meg Men veldig godt å komme hjem igjen, blir lite alenetid når man er så mange sammen på hyttetur. Deilig vær ute, så tror jeg skal gå ut og vaske sykkelen litt og nyte finværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 8. juni 2009 #187 Del Skrevet 8. juni 2009 God morgen! Pingleturen min er på ca 3 km... Nærmere 4 km om jeg tar en bittelitt lengre vei. Stort sett unnagjort på rundt 10 min (gjerne litt mindre på vei til jobb, da går det litt nedover, og litt mer på vei hjemover). Definitivt pingletur i forhold til deg! I dag pingler jeg enda mer, og har tatt bilen. Men lagt våken i halve natt på grunn av tordenvær, og nå både tordner og regner det. Da er bilterskelen min lav!! Trøtt som en sokk, og ikke klar for å bli våt.... Høres ut som om det er hektiske dager på din kant! Men hyttetur høres knall ut da Håper du får litt roligere ettermiddager denne uka, trengs gjerne det også! Ha en strålende uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #188 Del Skrevet 9. juni 2009 Hyttetur med masse jenter var kjempekjekt. Og ikke minst det at jeg faktisk har syklet mitt første sykkelritt, og garantert ikke det siste. Fikk vel et lite adrenalinkick og satte utfor bratte bakker jeg på forhånd hadde trodd jeg aldri ville prøve meg på Så nå er det bare å trene for å bli i bedre form til neste år! Bare uker igjen til ferie nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 10. juni 2009 #189 Del Skrevet 10. juni 2009 Herlig med adrenalinkick! Sikkert litt den samme følelsen da jeg var med på min første maratonspinning. Trodde i forkant at det ville bli en "one and only" opplevelse, og aldri mer (knapt gjennomføre). I stedet ble jeg helt giret, og meldte meg på hver eneste en som dukket opp Herlig med kick! 5 uker til ferie her, teller ned for harde livet Ha en kjempefin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #190 Del Skrevet 11. juni 2009 Er det lange de maratonspinningtimene da? Har slike på tre timer på senteret mitt en sjelden gang. Spørs om jeg må slenge meg med neste gang for å venne meg til å sykle så lenge. Trener bare spinningtimer på 45 - 60 minutt, og merket det i helga og, etter 50 minutt var jeg rimelig sliten. Men fikk stappet i meg en energibar og kom meg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 11. juni 2009 #191 Del Skrevet 11. juni 2009 Er det lange de maratonspinningtimene da? Har slike på tre timer på senteret mitt en sjelden gang. Spørs om jeg må slenge meg med neste gang for å venne meg til å sykle så lenge. Trener bare spinningtimer på 45 - 60 minutt, og merket det i helga og, etter 50 minutt var jeg rimelig sliten. Men fikk stappet i meg en energibar og kom meg videre Var tretimers jeg også var på i vinter ja Derfor trodde jeg jo at jeg faktisk var i litt ok form på sykkelsetet, men er visst litt annet å sykle ute føler jeg. Plutselig var formen skral igjen jo! Jaja, godt med forbedringspotensiale da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #192 Del Skrevet 12. juni 2009 Noe helt annet å sykle terrengsykkelritt enn å sitte inne på en spinningsykkel iallfall, men - merket at formen min var bedre enn til andre som ikke har trent jevnt, så mye av æren skal gis til spinning for grunnformen min iallfall. Uken her blir det lite sykling, er på skole, så har med tung sekk og pc, så da orker jeg ikke å tenke på å sykle. neste uke derimot, da håper jeg å få til å sykle en dag eller to fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #193 Del Skrevet 13. juni 2009 Allerede vært oppe over en time, har lekt flytaxi imorges. Planen var å legge seg når jeg kom hjem, men var så sulten at det ble en diger kopp te og musli med biola isteden. Plaskregner ute, men ganske deilig å sløve inne i varmen med varm drikke. Prøver å fortrenge at det er juni, regn og 10 grader. Hjelper på at de to øverste mailene i innboksen er bekreftelse på at en sydentur til høsten er betalt og hotellbekreftelser til sommerferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 15. juni 2009 #194 Del Skrevet 15. juni 2009 God morgen! Herlig med sydentur som venter! Hvor og når reiser dere? Gjør godt med noe artig å se frem mot! Her har det vært i helga, utrolig deilig! Finvær i dag også, så jenta har funnet frem sykkelen igjen. Fornøyd med det ja! Nå gjenstår det bare litt mer treningsmotivasjon, så blir det bra tenker jeg. Ønsker deg en kjempefin mandag, håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #195 Del Skrevet 15. juni 2009 Sender ferieplaner på PM Lite sol her dessverre, men har da fått lest litt og ryddet hjemme. Trodde jeg begynte å få litt orden, helt til vi var hos svigers i går som hadde funnet masse esker i kjelleren som var våre. Så da er det enda mer rot som må plasseres. Dvs - det som vi ikke har savnet på 4 år blir nok donert til loppemarked tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 15. juni 2009 #196 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Takker så mye for PM Koselig! Rydding ja... Har en bod jeg ABSOLUTT burde jobbet meg gjennom, der er det kaos. Og mye jeg ikke har savnet på over 3 år... Potensielt søppel gitt! Og jeg er en mester på å skyve det foran meg... Jaja, går ingen steder. Nå har jeg vel slått meg til ro med at det er en typisk høstsyssel edit: skriveleif... Endret 15. juni 2009 av svanungen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #197 Del Skrevet 15. juni 2009 Hehe, er en fin høstsyssel ja, bare det at eskene står i gangen vår, så er skikkelig i veien. Tror vi får skynde oss og grovsortere iallfall nå, så slipper vi å bære det vi garantert ikke skal ha opp på loftet i vente på ryddetid. Fant f.eks skruene til et klesskap som vi har savnet. Pappa trikset det tilslutt til med nye skruer heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #198 Del Skrevet 16. juni 2009 Godsliten i hele kroppen etter step og styrke igår. Dropper trening idag, men fikk mannen til å kjøre meg og sykkelen til jobb imorges, så får trimmet litt på vei hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #199 Del Skrevet 18. juni 2009 Med trening mandag og 50 minutt sykling tirsdag ble det treningspause igår. Satt på verandaen og leste mens mannen fikset sykler og dro på sykkeltur. Men idag skal jeg røre på meg igjen! Står mellom løping på tredemølle, spinning eller sykling ute. Håper på sistnevnte, men tror ikke jeg gidder om det regner ikveld... Litt luksusdyr må man være når det ikke er 1004% nødvendig å sykle i regnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #200 Del Skrevet 18. juni 2009 1004% for å være sikker Høljer fortsatt ned, så ble innendørstrening. Og solarium etterpå, over et år siden sist, så satser på å unngå skader pga solarium iallfall. Men når det er 9 grader og regn og man snart reiser på ferie, da ble fristelsen for stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå