Chica Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #141 Del Skrevet 1. mai 2009 Syklen ble gravd fram fra boden og fikk luft i dekk og fikk litt olje etc. Så da var det ingen unnskyldning lenger og jeg fikk syklet årets første tur. Gikk så det suste, 80 minutter tilsammen. Kjenner det litt i kroppen idag, men langt i fra sånn som jeg kjenner det etter 5 km på tredemølla. HERLIG Enda mer for idag er det fri og sol! Skal ta med litt pensumbøker, litt blader som har kommet i posten som jeg ikke har lest, solbrillene og grillmat og dra på hytta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #142 Del Skrevet 2. mai 2009 Ble ikke så mye lesing, men fikk solt meg, slappet av, gått turer og spist masse mat Og enda er det bare lørdag morgen Deilig med langhelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #143 Del Skrevet 4. mai 2009 Plutselig ble det mandag igjen. Plaskregner ute, så fristet mest å krype under dyna igjen og bare høre på regnet framfor å stå opp og vite at jeg må ut i været her... Ble supersløv dag i går. Fikk gjort en del skolearbeid og ryddet mye i skap, loft og vaskerom - men ikke noe trening. Ble bare to økter forrige uke, en sykkeltur og en styrkeøkt. Spørs om jeg rekker noe mer uken her, men får prøve. Satser på trening imorgen og torsdag iallfall, så får vi se hvilke muligheter som byr seg i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 4. mai 2009 #144 Del Skrevet 4. mai 2009 Godt å se at det er flere som virkelig har kost seg i helga! Og er absolutt herlig å få frem sykkelen ja, det merkes her også! Ikke noe regn her heldigvis, så sykkelen er transportmiddel i dag også Samt meldt meg på trening i ettermiddag! Herlig med energi! Ha en strålende mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #145 Del Skrevet 5. mai 2009 Ekstra deilig var det å ta årets første sykkeltur i t-skjorte og piratbukse framfor med stilongs og hansker Har booket trening idag, skal nok forhåpentligvis få inn en økt til iallfall Håper på supert sykkelvær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 5. mai 2009 #146 Del Skrevet 5. mai 2009 Det er herlig når man kan ta på seg sommertreningsklær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #147 Del Skrevet 5. mai 2009 Ble inneøkt idag, men nå skinner sola, og det frister sånn å ta seg en sykkeltur! Vel - frister jo faktisk å stryke klær nå - kan være lesepresset som gjør seg gjeldende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 7. mai 2009 #148 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Innom og legger igjen et spor. Må jo sjekke at gamle "venner" har det bra. Jeg har også funnet fram sykkelen. Etter jobbytte er det sykkelavstand (dersom 12,5km egentlig er sykkelavstand?) til jobb, og siden jeg har skrytt av at jeg skal sykle hele vinteren... (edit: altså skrytt hele vinteren, ikke at jeg skal sykle hele vinteren!!) Endret 7. mai 2009 av Yummy_Mummy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #149 Del Skrevet 7. mai 2009 Tja, de bør være veldig flate de 12,5 km om de skulle vært sykkelavstand for meg. Altså - jeg kan godt sykle 2-3 mil, men da trenger jeg iallfall en dusj. Koselig å se deg igjen, har du dagbok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #150 Del Skrevet 7. mai 2009 Går litt sakte med joggingen min, rekker jo maks en økt i uka, så da er det lite forbedring i sikte i hastigheten... Dvs - jeg holder ut to minutt på 10km/t, men hadde jo vært kjekt å kunne holdt ut en halvtime... Idag ble det oppvarming, så 5 minutt på 9 km/t, 2 min på 6 km/t, 4 min på 9 km/t, 2 min på 6 km/t og så vekselvis 10 og 6 km/t i tilsammen 5 km. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #151 Del Skrevet 8. mai 2009 Supertung i lårene idag! Men kjenner iallfall at jeg har trent Og fikk på meg ei bukse jeg ikke har brukt på et halvår Tidlig oppe idag, masse som må gjøres på jobb, så greit å få en rolig time før alle andre dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 8. mai 2009 #152 Del Skrevet 8. mai 2009 God morgen! Kjempebra treningsinnsats i det siste! Imponert jeg altså Håper du får en kjempefin helg, kose deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #153 Del Skrevet 8. mai 2009 Ikke mye trening å skryte av i forhold til hvordan du holder på Men fornøyd med trening både tirsdag og torsdag. Har treningsavtale til søndag og, så da får jeg skvist inn tre økter uka her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #154 Del Skrevet 11. mai 2009 Haha, var litt vel optimistisk der, ble lite med trening igår Men - ny uke og nye muligheter! Var i utdrikningslag i helga, og hadde de tilreisende boende her, så med lite søvn og en svært aktiv lørdag var jeg helt skutt igår. Men treningsplanen for uka er lagt, tirsdag/torsdag/lørdag, og er booket inn i kalenderen, så ingen skal få ta fra meg de timene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 11. mai 2009 #155 Del Skrevet 11. mai 2009 God morgen! Veldig smart og legge treningsplanene litt i forkant, da er det vanskeligere å hoppe over treningsøkten Jeg har ikke helt oversikt over uken treningsmessig, og må nok ta litt hensyn siden jeg har besøk. Men starter uken med styrke i sal i dag, og håper uken fortsetter med i alle fall et par økter til! Og så kan jeg jo ta med meg besøket på en rusletur, er jo trim det også Ha en kjempefin dag og start på uken, Chica! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #156 Del Skrevet 11. mai 2009 Ja, rusletur er jo mye bedre enn f.eks. å se på tv Planlegging og innbooking i kalenderen hjelper, for da skal det litt mer til å droppe treningsøkten. Dessuten sommertid på jobb, så har bedre tid på ettermiddagene nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 11. mai 2009 #157 Del Skrevet 11. mai 2009 Tja, de bør være veldig flate de 12,5 km om de skulle vært sykkelavstand for meg. Altså - jeg kan godt sykle 2-3 mil, men da trenger jeg iallfall en dusj. Overkant av halvparten er flatt, men det er noen veldig gode bakker som gir skikkelig puls. Vi har dusj på jobben, så jeg dusjer når jeg kommer fram (i arbeidstida ). Koselig å se deg igjen, har du dagbok? Nei, er ikke her fast nok til det for tiden. Jeg er litt som ånden som går, dukker opp når du minst venter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #158 Del Skrevet 11. mai 2009 Dusjing i arbeidstida hørtes veldig greit ut. Men er jo til arbeidsgivers beste at du sykler også, sikkert mer opplagt når du kommer på jobb i tillegg til at man gjerne får bedre helse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #159 Del Skrevet 13. mai 2009 Glemte matpakken på kontoret i går, så endte opp med å dra på trening uten å ha noe ekstra å gå på. Fikk likevel til en ganske grei økt. Først 40 minutt på tredemølla før jeg fikk trent gjennom styrkeprogrammet. Sist jeg testet tredemølla følte jeg at jeg ikke klarte å holde ut noe, men kom på at første gangen jeg prøvde lå jeg på 8km/t, mens sist prøvde jeg med 10 km/t. Så igår tok jeg det med ro og klarte 10 minutter sammenhengende på 8 km/t uten at pulsen fløy alt for mye i været. Vekslet så med å variere mellom 6 km/t i pausene og 10 km/t i intervallene. Så skal kanskje ikke klage, er jo ikke så mange økter jeg har hatt, og joggekondisen min er totalt fraværende. Skoene og ipoden er iallfall gøy å ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #160 Del Skrevet 15. mai 2009 Fredag Sol Masse sosiale planer for helga Valpebesøk i ettermiddag Kort arbeidsdag Treningsdate imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå