Chica Skrevet 12. april 2009 Forfatter #101 Del Skrevet 12. april 2009 Ble både sol, ski, kvikklunch og masse god mat! Hjemme igjen nå, deilig å bare være for seg selv igjen, selv om vi har kost oss masse altså! I morgen blir det å pusle ute i hagen og rake vekk grus fra plenen og studere blomsterbedene for å se om det er noe spennende der. Morsomt å kjøpe hus på vinteren, blir jo så gøy når snøen forsvinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 12. april 2009 Forfatter #102 Del Skrevet 12. april 2009 Etter litt overdose med mat i påsken var det lite som fristet til middag idag, så da blir det hjemmelagd pizza. Sånn går det når kjøleskapet omtrent er tomt og fantasien helt borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 13. april 2009 #103 Del Skrevet 13. april 2009 Velkommen hjem fra påskeferie! Kjenner til matlystproblemet her blir det bare noe superenkelt i dag. Men så starter hverdagen igjen, med mer fisk, kylling og grønnsaker. Blir godt det også! Her spirer tulipanene for harde livet, og ser faktisk ut til at det blir en god del blomster i år også (to år gamle løk). Moro! I tillegg har jeg faktisk fått blomst på en "Svigermors Tunge", visste ikke at de kunne komme med blomster engang! Moro! Ha en super mandag, nyt fridagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 13. april 2009 Forfatter #104 Del Skrevet 13. april 2009 Nyter fridagen ja! Har ordnet bittelitt ute, men mannen tar seg av det meste der mens jeg fikser litt innendørs. Men tror jeg snart tar med boken min ut på verandaen. Sola skinner, så alt for dumt å være innendørs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 14. april 2009 Forfatter #105 Del Skrevet 14. april 2009 Ble en time eller to i sola på veradaen, herlig! Fikk noen fregner ekstra, og ble enda mer glad i huset vårt enn før - verandaen med ettermiddags/kveldssol blir nok digg til sommeren Rakk også en tur på kino, fikk sett Menn som hater kvinner. Mannen var ikke noe spesielt interessert på forhånd, men fikk lurt han med, og han likte filmen godt. Så nå er det bare å vente på to'eren... Masse planer uken her, iallfall tre venninnekvelder. Så imellom der må jeg prøve å skvise inn tid med mannen, trening og lesing i tillegg til litt fiksing og ordning hjemme. Bra det er flere langhelger i sikte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 14. april 2009 Forfatter #106 Del Skrevet 14. april 2009 Har ryddet bittelitt, lest litt og fått trent Hva mer kan man kreve av en tirsdagskveld rett etter påske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 14. april 2009 #107 Del Skrevet 14. april 2009 Har gjort kjempemye i dag du! Var på magedanstime rett før påske, og bør jo følge hele kurset. Men er så usikker på om kroppen orker noe mer enn jobb i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 14. april 2009 #108 Del Skrevet 14. april 2009 Har ryddet bittelitt, lest litt og fått trent Hva mer kan man kreve av en tirsdagskveld rett etter påske? Det er deilig å komme i gang med treningen igjen etter påske. (selv om det er litt tungt) Ha en fin uke videre, Chica! Jeg er misunnelig på hus og veranda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 15. april 2009 Forfatter #109 Del Skrevet 15. april 2009 Haddeveranda der vi bodde tidligere og, men med bare en veranda var man avhengig av og ha tid og lyst til å sitte ute akkurat når sola skinte inn på den. Her har vi flere muligheter, og har sol en eller annen plass så lenge sola er oppe. Trening igjen idag og, sammen ei venninne. Kjekt det, motiverer hverandre og kan skravle i bilen til og fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 15. april 2009 #110 Del Skrevet 15. april 2009 God morgen! Kjempebra med bra treningsopplegg etter påske! Godt å komme skikkelig i gang Ble ingen trening på meg i går, men i dag er det ingen vei tilbake. Og i morra har jeg avtalt trening med ei venninne, det blir bra! Håper du får en finfin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 15. april 2009 Forfatter #111 Del Skrevet 15. april 2009 Er bare å kaste seg ut i treningen med en gang. Er jo bare litt over to mnd til ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 15. april 2009 #112 Del Skrevet 15. april 2009 Er bare å kaste seg ut i treningen med en gang. Er jo bare litt over to mnd til ferie Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 15. april 2009 Forfatter #113 Del Skrevet 15. april 2009 Kommer litt fort sommeren i år... Men men, klager ikke, har ordnet meg litt ferie i august også, og enda har jeg flere uker til gode jeg kan bruke til høsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 16. april 2009 #114 Del Skrevet 16. april 2009 Ferie ja... Har satt meg opp på fire uker, fra og med uke 30. Faktisk aldri hatt fire uker, hadde vært superdigg! Men er jo over 10 mnd til den "ordentlige" ferien, er liksom den som ligger litt i bakhodet her Er den jeg tenker på når det gjelder trening, kosthold, vektreduksjon og pengesparing. Men det skal ordne seg! Er i full gang, og superfornøyd! Ha en kjempefin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 16. april 2009 Forfatter #115 Del Skrevet 16. april 2009 Ikke så digg med fire uker ferie når ingen gjør jobben min når jeg er vekke... Så blir bare tre uker i sommer mens det er rolig her. Havnet inne på Fedon sine sider her en kveld, og fant ut at ifølge han bør jeg med den sykdommen jeg har spise etter hans prinsipper. (Men han mener vel at alle skal gjøre det ) Hadde vel uansett ikke skadet å spise mindre karbohydrater - jeg spiser veldig mye brød/knekkebrød og frokostblandinger. Prøver å tenke på å spise mer proteiner, men er alltid andre ting som frister mer. Frister litt å teste Proteinshaken til Tech Nutrition. Den som mellommåltid i stedenfor knekkebrød hadde kanskje ikke skadet? Skulle hatt egen kokk som lagde mat til meg, i påsken når jeg kunne velge fra buffet var det ikke noe problem. Trenger ikke poteter/ris/pasta når det er masse godt tilberedt kjøtt og grønnsaker. Litt verre til frokost, da er og blir frokostblandinger favoritten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 17. april 2009 Forfatter #116 Del Skrevet 17. april 2009 Fredag Masse sosialt planlagt for helga, gleder meg. Helgen virker så mye lenger når man får gjort masse og ikke bare ligger på sofaen i to dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 18. april 2009 Forfatter #117 Del Skrevet 18. april 2009 Koselig lørdag full av masse planer! Har fått malt et soverom idag, så nå blir det pause for å gå tur i finværet. Får se om jeg tar strøk 2 etterpå, eller om jeg sparer det til imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 20. april 2009 Forfatter #118 Del Skrevet 20. april 2009 Fikk gjort ferdig malingen, så nå kan vi begynne å innrede rommet. Godt å kjenne at vi begynner å komme iorden og får vekk alle eskene og svartsekkene. Herlig vær ute, så litt kjipt å sitte inne på kontoret. Men men - masse som skal gjøres, så tiden går fort Skal få hentet sommerdekkene mine idag, så nå er vinteren virkelig erklært borte Ny uke - og nye muligheter. I tillegg til å ordne opp både inne og ute hjemme håper jeg på å få trent fire ganger uken her. Ble bare tre økter forrige uke. I tillegg må jeg få prioritert skolearbeidet, er så lett å skyve det til side når det er så mye annet morsomt å gjøre hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 21. april 2009 Forfatter #119 Del Skrevet 21. april 2009 Døgnet har for få timer! Enda vi prøvde å være effektive igår, ryddet boden på 5 minutt og fylte opp bilen når vi kom fra jobb. Mannen kjørte på gjenbrukstorget og kastet masse emballasje og hylleplater etc som vi ikke trenger mens jeg lagde midddag. Så ble det utflukt for å hente sommerdekkene mine. Ble litt kaffedrikking og skravling med både foreldrene mine og svigers, og plutselig var det sengetid når vi kom hjem. Skjønner ikke hvor timene ble av? Omtrent like tett program idag. Må innom en byggvare på vei hjem fra jobb for å handle dusjkabinett og bunnsmøring til båten. (Altså, dusjkabinettet skal vi ha hjemme, ikke i båten ) Så blir det vel litt mat før vi skal ordne opp på gjesterommet og så bort på besøk. Innimellom her har jeg skulle fått gjort en del skolearbeid også? UÆÆÆ - blir stressa av mindre!!! Og trening? Til helga kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 22. april 2009 #120 Del Skrevet 22. april 2009 God morgen! Døgnet har rett og slett for få timer... Jeg har sendt søknad om å få utvide til 30 timer, men ser ikke ut til å gå gjennom. Det hadde gjort seg gitt! Her går dagene jevnt og trutt, uten at det egentlig er for hektisk. Passer meg bra! Får trent litt, syklet til og fra jobb, fikk gjort rent i går, trene og bake (??) i dag, og trene og treffe venninne i morra. Koselig! Men dagene går skrekkelig fort!!! Håper du får en super onsdag! Husk å kose deg litt innimellom også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå