Gå til innhold

Chicas dager

Chica

Anbefalte innlegg

Og hvis rumperistingkløen er som kaldpålårenekløe skjønner jeg godt du dropper jogging!

Ble ikke treningsentertur, men utforsking av nærmiljøet isteden idag. Med solbriller, iPod og knallvær ute ble det riktig så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg må være litt sliten for tida. I seng rett før midnatt igår, sov til ni/ti idag. Klokka 11 gjespet jeg meg halvt ihjel og krøp til køys igjen. Halvsov fram til klokka 13. Trodde derfor jeg skulle være lys våken ikveld, men kjenner jeg er klar for senga igjen nå... Får besøk kl 12 imorgen, så må opp i rett tid, men det får da være måte på søvnbehov???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Trøtt som ei strømpe her også... Dagen i dag går bare i vasen, ikke trening, ikke mye fornuftig i heimen og ikke i slag rett og slett. Trøtt og sliten. Jaja, er vel det søndager kan brukes til... Håper på mer guts i morra!

Håper du har en fin søndag, Chica og at du er mer våken i dag enn i går!

:sol:

Endret av svanungen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, holdt meg i aktivitet på formiddagen, fikk hengt opp de siste gardinene etc. Men når ettermiddagen kom sovna jeg i fanget på mannen som så på tv... Vanskelig å sovne i går kveld, men går bra ennå. Er om å gjøre å sysselsette seg på ettermiddagen så jeg ikke blir fristet til å sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, plutselig var det torsdag og ikke vært mye tid til soving uka her iallfall! Kommet hjem sent hver kveld - så huset ser bomba ut. Null planer idag, så da blir det shining og forhåpentligvis bittelitt sofatid med strikketøyet. Har igjen noen cm av en genser. Bolen ble strikket for evigheter siden, og rett før flyttingen strikket jeg ferdig omtrente hele genseren - så er om å gjøre å bare fullføre den før den gror fast i håndarbeidskurva igjen.

Lyst på en treningstur og, kanskje teste tredemølla igjen? Skal jo bli hekta på jogging :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii
Hehe, plutselig var det torsdag og ikke vært mye tid til soving uka her iallfall!

Samme her. Ukene flyr av gårde! Skjønner ikke helt hvor det blir av all tiden jeg. Det var jo nettopp lørdag.... :sjenert:

Lyst på en treningstur og, kanskje teste tredemølla igjen? Skal jo bli hekta på jogging :ler:

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belladona
Var på dancemix en fredag, var ganske gøy utenom at jeg var så trøtt og akutt sulten at alt gikk rundt for meg innimellom. Enda jeg hadde spist en ekstra matpakke før jeg dro fra jobb. Men kommer nok til å teste den timen igjen regner jeg med,

I sentrum? Dancemix kunne jeg hatt lyst til å prøve, men er redd for at det blir for mange armer og bein å holde styr på... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gjerne litt for mange armer og bein og holde styr på første gangen, men går så mye bedre neste gang. Dessuten blir jeg som regel i veldig godt humør av timene der. Men - på Leangen jeg var. Kanskje jeg roter med dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble hverken joggetur, gåtur eller aktivitet i det hele tatt i helga. Kun springing for å nå fram til doen i tide :forvirret: Men, sto heldigvis ikke på så lenge, nå er det bare litt manglende matlyst som er problemet, og har karret meg på jobb idag - utrustet med gode rundstykker og brus :ler:

Har fått ryddet kraftig på harddiskopptakeren da, er ajour med frustrerte fruer, og har hatt igjen både januar og februarepisodene av Ugly Betty. (Så nå begynner jeg å bli rimelig lei den serien... Grei i små doser, slitsom i store...)

Fullt kjør uken her, men må vel få sneket inn en treningsøkt eller to uti uka håper jeg på.

Har til og med begynt å hekle veske, etter mønster! Ikke så god på å lese heklemønsker, men takket være god fantasi og en heklebok med forklaringer ligner det ganske bra på bildet, så da blir det veske på ei venninne til sommeren!

Ukas mål:

*2 treningsøkter

*Hekle ferdig veske

*Montere knapper på babyjakke så den er klar til overlevering når baby kommer

*Lese masse pensum!

*Få tømt de to siste pappeskene som ikke er pakket ut

*Trylle vekk snøen som kom idag - vil ha vår og varme!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukas mål:

*2 treningsøkter - denne holder hardt, ikke blitt frisk ennå, så lite energi...

*Hekle ferdig veske - på god vei, 3/4 ferdig!

*Montere knapper på babyjakke så den er klar til overlevering når baby kommer

*Lese masse pensum! Er igang, men MYE jeg helst skal igjennom

*Få tømt de to siste pappeskene som ikke er pakket ut - en igjen

*Trylle vekk snøen som kom idag - vil ha vår og varme!!! - haha, isteden ble det minusgrader... Men sol da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Hvordan gikk uken? Kom du i mål? :)

Her skinner :sol: fra skyfri himmel og de siste snørestene er borte vekk! Herlig! :hoppe: Testet faktisk sykkelen litt for første gang i går, da er det definitivt VÅR!

SKAL på trening i dag, selv om jeg er så inderlig trøtt. Må få meldt meg på spinninga i morra også, må prøve å komme inn i litt gode rutiner før påskeferien kommer. Legge et lite grunnlag!

Håper det går bra med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt står bra til, har bare vært student, så har hatt lite tid til KG!

Men - er akkurat ferdig med ukas 4. treningsøkt :hoppe: Og all snøen er borte, selv dungen på plenen der all snøen fra gårdsplassen har havnet er borte :hoppe:

Resten av lørdagen skal brukes til sløving og få pakket ut etc. Må få vasket klær og gjort klart til påskeferie før jeg skal ut og møte ei venninne ikveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvpålagt treningsfri idag, så er litt rastløs her. Rimelig lei av å lese, så blir kortere og kortere leseøkter, og lengre og lengre rydde/surfeøkter. Men skader ikke det heller, var rimelig kaotisk her med all bagasjen min og masse klesvask. Men nå er alle skittentøysdunkene tomme, og jeg har strøket alle klærne som må strykes. Så da er alt klart for å pakke til påskeferie. Må bare jobbe noen dager først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

138 mail i innboksen... Tjoho, her er det bare å hive seg rundt, målet er å komme under 100 før jeg tar påskeferie! Minst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nede på 93 nå :hoppe:

Utrolig deilig med lite mas, får gjort så masse! Men begynner å bli lei nå, gleder meg til rolig hjemmekveld med mannen. Skal bare ordne opp hjemme og sløve er planen. Har litt lyst til å trene, men blir vel nok aktivitet i påsken, så en rolig dag skader vel ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest svanungen

God påske, Chica!

Håper du får en kjempefin påskeferie, og får kosa deg masse! Hvor skal dere på ferie? Jeg skal bare hjem til mine foreldre en tur, treffe venner og kose meg. Blir bra det tror jeg! Ser vel dårlig ut med :sol: men skal uansett slappe av og kose meg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til fjells og treffe familien - de som bor i andre kanten av landet enn oss ser vi gjerne bare to ganger i året, så det blir kjempekoselig. Skal pakke full bilen ikveld, så kjører vi tidlig imorgen.

Men først - iherdig innsats på jobb idag, så det blir overkommelig neste uke når jeg er tilbake også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med velfortjent påskeferie, krysser fingrene for sol og snø og masse Kvikk-Lunsj for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...