Chica Skrevet 12. januar 2009 #1 Del Skrevet 12. januar 2009 2009 2008 var et utrolig år - jeg ble gift, fikk bevist for meg selv at jeg klarte å studere ved siden av full jobb, jeg sitt sett mange nye steder, og til og med en ny verdensdel. I tillegg ble et nært familiemedlem "mirakuløst" frisk etter mange års sykdom. Så 2009 må jobbe hardt for å overgå dette! Er bare en ting som skal kunne gjøre et år bedre - så vi krysser fingrene for bra helse og mulighet er for familieforøkelse etterhvert. Nye ferier er planlagt, men ingenting fastlagt ennå. Frankrike, Tyskland, Irland, Estland og kanskje en sydentur i tillegg til masse hytteturer rundt om i landet er planen jeg håper lar seg gjennomføre. To skiweekender er det eneste som er fastlagt, så mye planlegging gjenstår ennå for å få til et bra reiseår Skal i tillegg fortsette ved videreutdanning. Tror det var greit å ta det året jeg tok ifjor, ikke bare for å lære mer, men også for å se hvordan det var å studere ved siden av jobben. Må nok være MYE mer strukturert i år. Men mye mer interesante fag, så håpet det skal gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 12. januar 2009 #2 Del Skrevet 12. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg må også få lagt meg nye treningsmål. Har lyst til å like å jogge, og jeg trenger å bli sterkere, så i første gang lære meg å jogge i tillegg til å komme i gang med styrketrening bør kanskje være noe å satse på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 12. januar 2009 #4 Del Skrevet 12. januar 2009 Er med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 12. januar 2009 Er med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 12. januar 2009 #6 Del Skrevet 12. januar 2009 Ny bok jo! Nytt år, og nye muligheter! Er så godt å høre at 2008 var et så bra år, fortsett å nyte den bølgen inn i 2009! Høres i alle fall ut som om det er mange spennende reisemål på gang *drømme* Henger meg forrsten med når det gjelder mer styrketrening! Det trengs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 13. januar 2009 Greit å starte opp dagboken på nytt med jevne mellomrom. Igår ble det squash for første gang på nærmere et år vil jeg tro. Ble som vanlig knust av mannen, men fikk pulsen i været og ble god og svett - det er det viktigste. Frister å få med meg noen andre som er litt mer på mitt nivå for å spille litt også, så jeg kan få øvd litt på teknikk og kanskje tatt igjen han litt. I tillegg må nok kondis og hastighet opp... Spørs om det blir treningsfri dag idag, må lese pensum, shine leilighet og handle mat, rimelig skrapa både i kjøleskap og fryser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 14. januar 2009 Spørs om det blir treningsfri dag idag, må lese pensum, shine leilighet og handle mat, rimelig skrapa både i kjøleskap og fryser. Hehe, fikk ambisjoner om trening utover dagen, men det utgikk elegant. Fikk besøk og ble sittende noen timer og skravle - koselig Lite klesinspirasjon idag, men måtte le litt da jeg så at skoene er kjøpt i London, buksen i Praha, tynn genser kjøpt i Spania under genser fra Oslo og kåpe fra London. Skulle nesten tro at jeg var en som ofte dro på shopping, men er vel mer det at jeg omtrent ikke handler her hjemme, er på ferie jeg tar meg tid til shopping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 15. januar 2009 Hehe, fikk ambisjoner om trening utover dagen, men det utgikk elegant. Fikk besøk og ble sittende noen timer og skravle - koselig Lite klesinspirasjon idag, men måtte le litt da jeg så at skoene er kjøpt i London, buksen i Praha, tynn genser kjøpt i Spania under genser fra Oslo og kåpe fra London. Skulle nesten tro at jeg var en som ofte dro på shopping, men er vel mer det at jeg omtrent ikke handler her hjemme, er på ferie jeg tar meg tid til shopping. Og idag er toppen fra Stavanger og cardiganen fra Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #10 Del Skrevet 16. januar 2009 Ikke fått samlet nok mot til å bestille time for å få satt opp styrkeprogram ennå, men ble iallfall en styrke i sal time på meg igår. Veldig sliten i armer/skuldre/nakke for tiden, så siden kroppen protesterte litt på forhånd la jeg på veldig lite vekter. Hadde likevel regnet med å være støl idag, men eneste virkningen var at skuldre/nakke er litt mindre vond enn tidligere i uke Planer om ski både idag og søndag, men frykter dagens skitur utgår til fordel for sløving, pensumlesing og god middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #11 Del Skrevet 19. januar 2009 Oi - plutselig var ei ny uke igang! Forrige uke kort oppsummert: to treningsøkter (alt for lite!), litt lesing (alt for lite!), kafetur, et besøk hos oss og borte på to besøk (passe) og masse rydding og organisering i leiligheten. Så ryddig som det er nå har det aldri vært før. Har fått kastet/gitt bort en god del. Er nok absolutt mer vi kan ta tak i, men godt å ordnet alt vi fikk ordnet forrige uke. Så - denne uken: mer trening, mer lesing og oppretthold nivå på sosial kontakt! Den med mer trening og samme nivå på sosial kontakt spørs det om lar seg kombinere, men får prøve iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 21. januar 2009 #12 Del Skrevet 21. januar 2009 Må si ifra om at du har fått ny bok:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #13 Del Skrevet 22. januar 2009 Må si ifra om at du har fått ny bok:) Lite spennende dagbok, som sagt i går - litt mye som skjer for tiden, henger knapt nok med i hverdagslivet, så blir ikke så mye tid til oppdatering her, selv om jeg sniker meg innom mens rapporter kjører og jeg har bittelitt dødtid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 22. januar 2009 #14 Del Skrevet 22. januar 2009 LITT spennende er det jo på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #15 Del Skrevet 22. januar 2009 LITT spennende er det jo på gang? Noen som har snoket andre steder? Ja, som sagt - mye som skjer samtidig. Så nå skal vi på husjakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 22. januar 2009 #16 Del Skrevet 22. januar 2009 Jepp! Snoker til stadighet. OK salg da? Og noen hus i kikkerten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #17 Del Skrevet 22. januar 2009 Flere hus i kikkerten, begynner å bli lagt ut flere for salg nå. Gleder meg til sommer med egen hage! Men før den tid må vi klare å tømme den leiligheten vi har, utrolig hvor mye vi har klart å samle sammen på noen år! Har hatt noen runder i klesskap og bokhyller i tillegg til at alt av gamle blader har blitt donert til papirinnsamling. Men mer enn nok å ta av ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 22. januar 2009 #18 Del Skrevet 22. januar 2009 Det tar alltid noen dager før jeg henger med igjen, men nå er jeg her! Spennende med husjakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #19 Del Skrevet 22. januar 2009 Husjakt er spennende ja, særlig når vi begynner å ha ei lang liste over krav til bolig. Men i dagens marked var det greit å selge før vi kjøper noe nytt. Så er det bare å finne noe med god nok plass, vedfyring, kjeller- eller loftstue, stort bad, grei standard, parkering like ved døra, sol hele døgnet etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #20 Del Skrevet 23. januar 2009 Uææ, det begynner å gå opp for meg at vi kanskje ikke har noen plass å bo om en måneds tid Neida, er ikke så ille, har foreldre med god plass til oss, så er sikret plass å bo - men må jo da pakke ned mesteparten av det vi har og klare oss med noen kofferter en tid. Er vel bare å starte å pakke ned bøker og sommerklær etc allerede som vi vet vi ikke trenger på ei god stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå