Gjest TS Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Jeg har en fantastisk samboer som jeg elsker svært høyt. Jeg har vært endel usikker på han, da han har en litt turbulent fortid.. Han har vært utro i alle forhold og siste forhold varte i 5 år, og han var utro gjennom nesten hele forholdet. Han var mest utro når han var ute på fest uten henne.. Jeg sa til han at jeg syns det er vanskelig å være i et forhold til en jeg stoler svært lite på, hvertfall med alkohol i bildet. Han sa at han ville ofre alt og gjøre det han kunne for at jeg skulle ha tillit til han og stole på han. Dvs. at han ville gi avkall på fester, og skulle han ut å drikke, så skulle jeg bli med. Nå i helgen så ble han bedt til noen venner, et vennepar av oss, jeg kunne ikke bli med av diverse grunner, men syns det var koselig at han fikk litt tid sammen de. Venner er jo tross alt viktig... Og jeg stoler på han når han er der.. Fikk vite at han skulle komme hjem i 22-23 tiden. Jeg var sliten på kvelden og la meg rundt 22:30, jeg sendte han melding om at jeg la meg og jeg var nok litt kort og trass på meldingen da jeg kansje skulle ønske at vi kunne tilbringe kvelden sammen. Han sa da at han skulle tusle hjemover nå snart.. Jeg sovnet og trodde jo at han skulle komme hjem hvert øyeblikk... Kl 03:30, kommer samboeren min hjem passe full... Jeg ble ganske irritert og spurte han om hvor han hadde vært. Han sa at han dro til byen med en kompis på et utested... Jeg ble kraftig irritert og min tillit til han sank stort... Jeg ble skuffet, lei meg, irritert og veldig såret... Han visste hvor mye jeg sleit med dette og han har sagt at han ikke skulle gjøre sånt da han vet hvor mye jeg sliter med sånt.. Likvel så gjorde han det.. Grunnlaget var at han mente jeg var sur siden jeg var kort på meldingene og han ville ikke komme hjem til meg da... Dette ødela svært mye for meg... Jeg prøver å bli gravid, vi planlegger forlovelse og bryllup.. Og dette er ikke noe jeg vil lenger nå... Jeg vil ikke sette et barn til verden når jeg innså at jeg stoler så lite på han og at han faktisk var i stand til å gjøre noe sånt mot meg... Reagerer jeg for kraftig? jeg vet dere kansje vil spørre om hvorfor jeg er sammen en mann jeg stoler så lite på.. men det er et valg jeg har tatt... jeg føler at vi kansje ikke har så sterkt og stabilt forhold etter dette, ikke når han skal drive å "ta igjen" på denne måten. Jeg føler dette sånn.. Er det feil av meg..? Tar jeg for hardt i??
Gjest fisk Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Hva galt har han gjort da? Annet enn å havne på fest på byen med en kompis? Her har du en fyr som antakelig ikke ser de helt store problemene i verden, og som sier en ting og mener sånn omtrentlig ca. Og så deg som legger hele livet ditt på en beskjed. Neppe en god grunn å bygge hus på. Tipper du får temmelig mange slike kvelder der du sitter alene med unge, og han ramler på fylla. Men, har han gjort noe annet galt enn å ramle på fylla? Så får du velge da, om det er noe du gidder å leve med. Min erfaring er at folk forandrer seg ikke...
Gjest TS Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Hva galt har han gjort da? Annet enn å havne på fest på byen med en kompis? Her har du en fyr som antakelig ikke ser de helt store problemene i verden, og som sier en ting og mener sånn omtrentlig ca. Og så deg som legger hele livet ditt på en beskjed. Neppe en god grunn å bygge hus på. Tipper du får temmelig mange slike kvelder der du sitter alene med unge, og han ramler på fylla. Men, har han gjort noe annet galt enn å ramle på fylla? Så får du velge da, om det er noe du gidder å leve med. Min erfaring er at folk forandrer seg ikke... Fordi han har lovet meg å ikke gjøre sånt da jeg ikke stoler på han enda. Og når han drar på fylla uten sin kjæreste, så har han hatt en tendens til å være utro. Derfor tar jeg litt hardt i på dette. Det har ikke skjedd før, og han var passe lei seg og visste at han hadde driti seg ut... Jeg er livredd for at han vil være utro mot meg... Regarte jeg for sterkt mot han? Han vet så inderlig godt at han ikke skulle gjøre dette, samme hva han gjorde, men når han vet at dette er en ting jeg sliter sterkt med, så gjør han det fordet.. Syns det er drøyt...
Gjest LanaLane Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Hvor lenge har dere vært sammen? Synes det spiller en stor rolle om han har fulgt dine retningslinjer i 1 år eller 5. Jeg er litt som deg, blir sur om samboeren min sier han skal komme hjem da og da og ikke overholder det(selv om jeg sover). Men helt ærlig talt synes jeg ikke du har rett til å bli sur fordi han dro ut på byen på andre vilkår enn at han sa han skulle komme hjem før. Jeg forstår at du er redd, men du må nesten slakke litt ned med tiden. Jeg hadde aldri taklet om samboeren min skulle være med meg ut på byen og på alle fester, selv om jeg vet han kan bli småsjalu iblandt(min feil, jeg blir veldig flørtete og dum om jeg har drukket for mye). Det at du var kort mot ham i telefonen, tror jeg bare var en unnskyldning for å dra ut. Han er sammen med venner, dama har lagt seg, hvorfor skal han ha en "innetid"? Forstår som sagt, om dere har vært sammen mindre enn et år, men siden dere planlegger bryllup og barnn regner jeg med det er lengre enn som så
Gjest TS Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Hvor lenge har dere vært sammen? Synes det spiller en stor rolle om han har fulgt dine retningslinjer i 1 år eller 5. Jeg er litt som deg, blir sur om samboeren min sier han skal komme hjem da og da og ikke overholder det(selv om jeg sover). Men helt ærlig talt synes jeg ikke du har rett til å bli sur fordi han dro ut på byen på andre vilkår enn at han sa han skulle komme hjem før. Jeg forstår at du er redd, men du må nesten slakke litt ned med tiden. Jeg hadde aldri taklet om samboeren min skulle være med meg ut på byen og på alle fester, selv om jeg vet han kan bli småsjalu iblandt(min feil, jeg blir veldig flørtete og dum om jeg har drukket for mye). Det at du var kort mot ham i telefonen, tror jeg bare var en unnskyldning for å dra ut. Han er sammen med venner, dama har lagt seg, hvorfor skal han ha en "innetid"? Forstår som sagt, om dere har vært sammen mindre enn et år, men siden dere planlegger bryllup og barnn regner jeg med det er lengre enn som så Vi har vært sammen i 9 mnd, men vi blir ikke yngre og han er mannen i mitt liv... derfor har vi begynt planlegging av barn og bryllup/forlovelse. Men dette er jo et "prosjekt" som vil ta tid.. Det jeg blir sur for er at han gjorde noe han har lovet meg å ikke gjøre.. Samme hva det hadde vært, det var noe vi var enige om. Jeg har f.eks lovet han å ikke møte min tidligere samboer selv om vi er svært gode venner etter bruddet, og jeg ville da aldri møtt han når jeg har lovet å ikke gjøre det. Og jeg vet at han hadde blitt svært skuffet om jeg hadde gjort det... Er handlingen hans jeg er irritert for, samme hva han gjorde... Det som holdt meg igjen i forholdet var at han har vært så mye utro og at det er vanskelig å ha et forhold hvor jeg ikke stoler på han, vanskelig for meg og selvfølgelig vanskelig for han også. Men var han som ville ofre alt for at dette ville funke... Og det var å gi avkall på festene uten meg... til jeg begynte å stole på han...
Gjest Flode Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 Fordi han har lovet meg å ikke gjøre sånt da jeg ikke stoler på han enda. Utfra fortiden hans kan jeg forstå din reaksjon, ikke fordi det han gjorde etter en normal standard var så galt, men fordi du ikke stoler på han. Men hvis du da trenger hjelp til å ta valget om du skal få barn med han nå er svaret mitt uten tvil NEI!!!! Sannsynligheten for at du noen gang kommer til å klare å stole på han 100% er minimal, og du blir ikke mindre sårbar av å få barn med han... Er problemet at han dro på byn eller at han ikke sa det til deg? Ville det vært bedre om han hadde ringt deg og sagt at siden du skulle sove, stakk han på byn med en kompis å tok et par pils? Mulig kompromiss til fremtiden der kanskje?
Gjest TS Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 Utfra fortiden hans kan jeg forstå din reaksjon, ikke fordi det han gjorde etter en normal standard var så galt, men fordi du ikke stoler på han. Men hvis du da trenger hjelp til å ta valget om du skal få barn med han nå er svaret mitt uten tvil NEI!!!! Sannsynligheten for at du noen gang kommer til å klare å stole på han 100% er minimal, og du blir ikke mindre sårbar av å få barn med han... Er problemet at han dro på byn eller at han ikke sa det til deg? Ville det vært bedre om han hadde ringt deg og sagt at siden du skulle sove, stakk han på byn med en kompis å tok et par pils? Mulig kompromiss til fremtiden der kanskje? Selvfølgelig hadde det vært bedre om han ringte meg å sa ifra, men siste jeg hørte fra han var at han skulle komme hjem snart.. Ikke at han dro på byen og kom hjem full kl halv 4 på natta... Det svekket all tillit jeg hadde til han... Jeg vet faktisk ikke om jeg klarer å stole på han noengang.. Han sier hele tiden at han har forandret seg, og jeg håper og vil tro det, men jeg vet hvor lett det er å være utro... Og jeg er livredd. Han ødela mye med dette... Hvertfall når vi hadde det så utrolig bra og planla fremtiden sammen. Nå syns jeg det holder med at vi er samboere og heller prøver å bygge et stabilt grunnlag enn å planlegge barn og ekteskap.. Jeg blir faktisk kvalm av å tenke på at han gjorde dette og jeg har problemer med å tilgi det.. Mulig jeg er veldig nevrotisk mht dette, men er et stort tillitsvik fra han sin side.. Hva trodde han kom til å skje da? At jeg skulle blir gla fordi han dro ut uten å si ifra? At forholdet skulle bli bedre av dette, han visste så j*** godt at jeg ville mislike dette sterkt...
Gjest Flode Skrevet 12. januar 2009 #8 Skrevet 12. januar 2009 Jeg forstår godt at dette var et stort tillitsbrudd, og er glad for å høre at du har lagt planlegging av barn og ekteskap på hylla i en periode!! Jeg synes dere skal sette av kvelden for å prate jeg. Angrer han? Du svarer at du ville syntes det hadde vært bedre hvis han hadde sagt at han dro ut, og det synes jeg du skal fortelle han, også komm frem til en kompromiss der. Du sier han er mannen i ditt liv, så da er det verdt å jobbe for!! Hva trodde han kom til å skje da? At jeg skulle blir gla fordi han dro ut uten å si ifra? At forholdet skulle bli bedre av dette, han visste så j*** godt at jeg ville mislike dette sterkt... Slik jeg forstår har han ikke vært utro mot deg, men i tidligere forhold? Dette er isåfall vikig at du husker!! Det er fort gjort å gjøre ting man angrer på; å dra på byn, istedenfor hjem (til det han trodde) til en sur kjæreste er en tilgivelig feil, utroskap er (etter min mening) ikke det!!
Gjest TS Skrevet 12. januar 2009 #9 Skrevet 12. januar 2009 Jeg forstår godt at dette var et stort tillitsbrudd, og er glad for å høre at du har lagt planlegging av barn og ekteskap på hylla i en periode!! Jeg synes dere skal sette av kvelden for å prate jeg. Angrer han? Du svarer at du ville syntes det hadde vært bedre hvis han hadde sagt at han dro ut, og det synes jeg du skal fortelle han, også komm frem til en kompromiss der. Du sier han er mannen i ditt liv, så da er det verdt å jobbe for!! Slik jeg forstår har han ikke vært utro mot deg, men i tidligere forhold? Dette er isåfall vikig at du husker!! Det er fort gjort å gjøre ting man angrer på; å dra på byn, istedenfor hjem (til det han trodde) til en sur kjæreste er en tilgivelig feil, utroskap er (etter min mening) ikke det!! takker for fin informasjon Han angrer mye på det han gjorde.. han sa at han hadde driti seg ut, og at det ikke ville skje igjen. Han ble helt fra seg når jeg fortalte at jeg ville vente noen år med unger og ekteskap, og tårene kom fra han... Han sa at han var irritert og handlet feil.. jeg ble svært skuffet fordi jeg hadde aldri trodd at han gjorde sånne ting? Han har alltid holdt det han har lovet meg... Jeg har spurt og gravd litt i fortiden hans med utroskapen, og er ganske drøye historier... Jeg burde kansje ikke spørre om sånt, vil på en måte ikke vite, men er nysgjerrig. Det er ikke så rart i at jeg er bekymret... Han har ikke vært utro mot meg som jeg vet, han festet mye i starten av forholdet og vet at han har flørtet litt og sendt noen meldinger til damer på facebook og fra mobil, men han stoppet med det når jeg fortalte hva jeg syntes om det... Vil tro at han ikke har gjort det nå.. Men som sagt.. jeg stoler ikke på han.
Gjest Flode Skrevet 12. januar 2009 #10 Skrevet 12. januar 2009 Han angrer mye på det han gjorde.. han sa at han hadde driti seg ut, og at det ikke ville skje igjen. Han ble helt fra seg når jeg fortalte at jeg ville vente noen år med unger og ekteskap, og tårene kom fra han... Han sa at han var irritert og handlet feil.. Han har alltid holdt det han har lovet meg... Lykke til med forholdet, håper dere får det til!!! Ta tiden du trenger, men ha reaksjonen hans fra sitatet ovenfor i bakhodet når du går veien mot tillit!!! Husk også at han bare er en mann og at vi jenter ofte tenker litt mer enn det de gjør, og litt mer enn det vi har godt av... :gjeiper:
Gjest Gjest_Sofia_* Skrevet 12. januar 2009 #11 Skrevet 12. januar 2009 Dette kommer aldri til å gå når du stoler så lite på ham. Enten må du tørre å stole på ham eller så må du kutte ham ut. Klart gutten må få gå ut på byen uten deg en gang..... Det at han ikke gav beskjed var vel fordi han visste hvordan du skulle reagere og ville ikke ha noe bråk. Klart du må få prate med din eks-samboer. Man kan ikke ha sånne rigide regler om man skal klare å leve sammen på sikt. Da må man ta et bevisst valg om å stole på hverandre inntil man har gode grunner for ikke å gjøre det. Du kan ikke fortsette å kontrollere din kjæreste slik du gjør nå.
Antagonist Skrevet 12. januar 2009 #12 Skrevet 12. januar 2009 Jeg synes du overdriver kraftig. Kl 22.30 sier han at han har snart tenkt å gå... han kommer hjem kl 00.30. Når man er i festmodus og har det hyggelig med kompiser, er faktisk 2 timer ingenting. Så han har holdt "løftet" sitt om at han skulle komme hjem snart. Det er også vanskelig å si nei til en kompis som vil deg med en tur innom et utested hvis du har det kjekt og gjerne vil være med. I og med at han ikke trakk det lengre enn til 00.30, har har jo vært kjempehensynsfull i forhold til deg. Han var også hensynsfull som lot være å ringe når han visst at du sov - han kom jo hjem ikke lenge etter uansett. Jeg synes ikke at dette var noe stort tillitsbrudd, og dette er ingenting han burde angre på. Dere hadde ikke satt noe tidspunkt for når han skulle komme hjem, men likevel kom han hjem tidlig i festsammenheng. Når det er sagt, synes jeg helt klart dere har et tillitsproblem dere må jobbe med, men han virker ansvarlig og ærlig overfor deg, så det kan hende du burde tenke litt gjennom hvilke krav du stiller ham.
Gjest gfh Skrevet 12. januar 2009 #13 Skrevet 12. januar 2009 Jeg synes du overdriver kraftig. Kl 22.30 sier han at han har snart tenkt å gå... han kommer hjem kl 00.30. Når man er i festmodus og har det hyggelig med kompiser, er faktisk 2 timer ingenting. Så han har holdt "løftet" sitt om at han skulle komme hjem snart. Det er også vanskelig å si nei til en kompis som vil deg med en tur innom et utested hvis du har det kjekt og gjerne vil være med. I og med at han ikke trakk det lengre enn til 00.30, har har jo vært kjempehensynsfull i forhold til deg.Eh, det var 03.30.
Gjest TS Skrevet 12. januar 2009 #14 Skrevet 12. januar 2009 Jeg synes du overdriver kraftig. Kl 22.30 sier han at han har snart tenkt å gå... han kommer hjem kl 00.30. Når man er i festmodus og har det hyggelig med kompiser, er faktisk 2 timer ingenting. Så han har holdt "løftet" sitt om at han skulle komme hjem snart. Det er også vanskelig å si nei til en kompis som vil deg med en tur innom et utested hvis du har det kjekt og gjerne vil være med. I og med at han ikke trakk det lengre enn til 00.30, har har jo vært kjempehensynsfull i forhold til deg. Han var også hensynsfull som lot være å ringe når han visst at du sov - han kom jo hjem ikke lenge etter uansett. Jeg synes ikke at dette var noe stort tillitsbrudd, og dette er ingenting han burde angre på. Dere hadde ikke satt noe tidspunkt for når han skulle komme hjem, men likevel kom han hjem tidlig i festsammenheng. Når det er sagt, synes jeg helt klart dere har et tillitsproblem dere må jobbe med, men han virker ansvarlig og ærlig overfor deg, så det kan hende du burde tenke litt gjennom hvilke krav du stiller ham. Han kom hjem 03:30 og ikke 22:30 som avtalt, det er 5 timer forskjell det.. Det var ikke en god kompis som han dro sammen med, han sa til meg at han dro på byen fordi han var irritert på meg fordi jeg var så kort på meldingene, jeg syns det er et dårlig grunnlag til å handle sånn som han gjorde, hvertfall når han har lovet å aldri gjøre det, og grunnen til at jeg gav forholdet en sjanse var fordi han lovet å aldri dra ut å feste uten meg, han ville ofre alt for at jeg skulle begynne å stole på han. Hensynfullt å ikke ringe meg?? Det syns jeg ikke.. skulle gjerne fått en tekstmelding eller noe om at han kom hjem senere fordi han skulle ut på byen.. Det jeg hadde håpet mest på var at han ikke dro, men at vi 2 kunne finne på noe i stedet...
Gjest Gjest_hm_* Skrevet 12. januar 2009 #15 Skrevet 12. januar 2009 Du skulle ikke bare skaffet deg en hund istedet...? De er lettere å oppdra...
Pokahonta Skrevet 12. januar 2009 #16 Skrevet 12. januar 2009 Hei TS. Jeg skjønner faktisk godt at du ble skuffet. Aller mest reagerte jeg på at han sylder på oppførselen sin fordi han ikke ville hjem til deg som er sur.. Sårende!! Når det gjelder formen på forholdet deres, høres det litt mye ut. Jeg skjønner godt at du har problemer med å stole på han, da han har et rulleblad som motsier all tillit... Likevel tror jeg ikke løsningen er å sette opp en rekke regler som skal følges, og hvis denne listen holder seg varm betyr det at du kan stole på han. Det høres for slitsom ut for deg og ikke minst for han. Ethvert normalt og balansert forhold bør ha rom for at den ene stikker på fest uten den andre. Alt annet vil bli uutholdelig i lengden. Jeg ble sammen med en som var utro med eksdama si med meg. Jeg hadde aldri problemer med å stole på han. Her høres det ut som bedre kommunikasjon og utvidet tillit er nødvendig. Jeg er glad du utsetter barneplanen. Deg høygravid, med følelsen av å være usexy kommer definitivt ikke til å hjelpe forholdet deres med å blomstre. Dere trenger mye mere trygghet dere i mellom før dere skal gjennom slike prøvelser. Jeg foreslår at dere bestiller time hos samlivsterapaut og prater med en tredjeperson. Dette er viktig å investere i, og kan hjelpe dere til et bedre samliv der DU er trygg på tross av at han er ut til klokken fire.. Lykke til!
Gjest Illiya Skrevet 12. januar 2009 #17 Skrevet 12. januar 2009 Du sier du ikke vil han skal dra på byen alene før du stoler på ham. Men har du noen bedre garanti for at han ikke vil være utro da, bare fordi du i ditt hode føler du har tillit til ham? Når du har kommet så langt at du stoler på ham, har forelskelsen sikkert nådd toppen, og er på vei ned igjen. Med andre ord, det er vel større sannsynlighet for at han er utro da, når han er så vant til deg, enn nå når du er "ny og spennende".
Antagonist Skrevet 12. januar 2009 #18 Skrevet 12. januar 2009 Han kom hjem 03:30 og ikke 22:30 som avtalt, det er 5 timer forskjell det.. Det var ikke en god kompis som han dro sammen med, han sa til meg at han dro på byen fordi han var irritert på meg fordi jeg var så kort på meldingene, jeg syns det er et dårlig grunnlag til å handle sånn som han gjorde, hvertfall når han har lovet å aldri gjøre det, og grunnen til at jeg gav forholdet en sjanse var fordi han lovet å aldri dra ut å feste uten meg, han ville ofre alt for at jeg skulle begynne å stole på han. Hensynfullt å ikke ringe meg?? Det syns jeg ikke.. skulle gjerne fått en tekstmelding eller noe om at han kom hjem senere fordi han skulle ut på byen.. Det jeg hadde håpet mest på var at han ikke dro, men at vi 2 kunne finne på noe i stedet... Ok, beklager feillesingen - 3.30 er noe annet, men stadig ingenting å ta på vei for. Hvis du sov, merket du jo ingenting til det før han kom uansett, og hvis du hadde våknet i mellomtiden, kunne jo bare du ringt til ham for å finne ut av det. Du må ta i betraktning at han som regel ikke treffer vennene sine i festlig sammenheng uten at du er med, og det var sikkert kjekt med en kompiskveld. Han kom jo hjem da utestedene stengte, så hva er det egentlig du er redd for? Jeg reagerer forsåvidt også på at du skriver at du reagerte mest på at han dro i det hele tatt fordi du ville ha en kosekveld. Du skrev jo først at du synes det var hyggelig at han fikk en kveld med vennene sine, og at du ikke kunne være med?
Anglofil Skrevet 12. januar 2009 #19 Skrevet 12. januar 2009 (endret) Det har vel litt med prinsippet å gjøre også, at man overholder det man lover. Hvis hun har lovet å holde seg borte fra sin tidligere samboer, og hun gjør det, og han har lovet å skjerpe seg ift til fester osv, så burde han faktisk også overholde det. TS, jeg synes ikke du reagerer for kraftig, et løfte er et løfte. Én ting er å bli forsinka en time, men fem timer? Hvis man har hatt en fortid som utro, og han VET at du har problemer med å stole på han for det, så burde han faktisk gjøre alt for at du skal kunne stole på han. Det er ikke din feil at han dum nok til å være utro i fortida. Jeg tror mange ikke engang hadde giddet å være sammen med noen som nesten var notorisk utro i fylla, jeg hadde ihvertfall ikke giddet det. Så han har en jobb å gjøre her, fordi man kan ikke bare forlange tillit, man må faktisk fortjene den også. Mvh Yvonne Endret 12. januar 2009 av Yvonne
Gjest TS Skrevet 12. januar 2009 #20 Skrevet 12. januar 2009 Har en hund, og skal love deg at den er lettere å oppdra enn samboeren :gjeiper: Men nå skal ikke jeg oppdra samboeren min heller... Jeg føler at jeg har større garanti for at han ikke vil være utro hvis han ikke drar på byen og fester uten meg. Føler heller ikke at jeg setter opp en rekke regler for han. Han satt opp en regel for seg selv så vi kunne gi dette forholdet her en sjanse. Jeg sa at jeg ikke visste om jeg ville være i et forhold der hvor vi har store tillitsproblemer, og han sa med en gang at han aldri skulle dra ut å drikke uten meg, da kunne vi dra ut sammen. Dette er han sine ord.. Han satt opp en regel for seg selv. Og da tenkte jeg jo at vi kunne gi dette en sjans.. Er samme om jeg sov eller ikke? Han dro ikke ut på byen med vennene sine, han dro dit med en bekjent/venn, han skulle til oslo fordi han bodde der, samboeren min dro uten han for å feste, og var ikke sammen venner der. Grunnen til at han dro var fordi han var irritert på meg. jeg syns det er barnslig å "ta igjen" på denne måten... Er ikke sånn et forhold skal fungere. Syns bare det er skuffende at han skulle gjøre en ting han visste jeg mislikte for at han trodde jeg var sur. Skulle ting bli bedre da? Hva ville han oppnå? Barneplanene blir lagt på is i lang tid fremover, som du sier.. jeg vil føle meg usexy som høygravid og vil være livredd for at han skal gjøre noe.. Når han TROR jeg er sur og kommer ikke hjem og drar ut å fester, hvordan blir det da når jeg er gravid og hormonene flyr.. Hva gjør han da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå