Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Hei! Det har seg sånn at jeg holdt på med en fyr ifjor, i ca 3-4 måneder. Det gikk til helvete pga at jeg dret meg ut, han var forelsket, jeg også. Det siste året har vi fortsatt snakka sammen, hvor temaet ofte er følelsene vi har for hverandre, men vi har ikke vært fysiske i det hele tatt. Han har altså vært singel i et år etter meg, og det har jeg også. Han har hatt 2 tilfeller av "kjærester", men fortsatt snakka med meg om følelsene for meg. Jeg har vært i lag med en i 4-5 måneder etter han, men uten følelser og uten sex. Men, "problemet" mitt, det er vel egentlig bare noe jeg tenker på, er hva dere tenker om en dere har følelser for har en ny sexpartner annenhver dag. Dette vet jeg ikke sikkert, bare setter det på spissen utfra hva jeg hører. Jeg tenker at han er en ung mann i 20-årene som er singel og kan gjøre som han vil, men når han samtidig spør meg om jeg har lyst til å prøve igjen med han (noe jeg ikke gir noen klart svar på, for jeg vet ikke hva jeg vil selvom jeg vet hva jeg føler) så føler jeg at det blir litt min business. Hva tenker dere? Antall sexpartnere er ens egen business eller har man retten til å føle seg litt...jeg vet ikke helt hva jeg føler akkurat nå i forhold til det, men jeg hopper ikke opp og ned av glede hvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Jeg har vært i lag med en i 4-5 måneder etter han, men uten følelser og uten sex. ?? Hva er han der da, en "venn"? Man er vel på inget som helst vis sammen, dersom det ikke er hverken følelser eller sex inne i bildet?
Gjest TS Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 ?? Hva er han der da, en "venn"? Man er vel på inget som helst vis sammen, dersom det ikke er hverken følelser eller sex inne i bildet? Det er dating. Vi blir kjent, og vi sees ikke så ofte, derfor det er 4-5 måneder. Jeg har ikke følelser for han, fordi jeg har følelser for "eksen".
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Det er dating. Vi blir kjent, og vi sees ikke så ofte, derfor det er 4-5 måneder. Jeg har ikke følelser for han, fordi jeg har følelser for "eksen". Hva var da poenget med datingen? Å involvere en person i livet ditt, bare så du ikke skulle kjede deg? Fortalte du denne mannen at du ikke kom til å ha interesse for ham og ikke hadde følelser for ham, eller bare stringet du ham along? Litt vanskelig å ta innlegget ditt helt alvorlig sånn ellers. Ikke det at jeg for min del ikke har forståelse for at du er frustrert, men du roter vel ting til for deg? Og du forventer nær perfeksjon fra andre? Jeg vet ikke helt hva jeg skal si til deg. Du vil både ha ham og ikke ha ham. Alt skal foregå på dine vilkår, og du nøler ikke med å bruke andre som atspredelse, mens du venter på The One. Korriger meg om jeg tar feil, for det kan det jo godt være jeg gjør. Hva var egentlig grunnen til at du dret deg ut med han The One-rundbrenneren i utgangspunktet? Kan det være at du var kravstor, kritiserte, ville forme ham i ditt bilde av idealmannen? Gi oss noe mer å gå på, er du snill.. ;-)
Gjest TS Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Hva var da poenget med datingen? Å involvere en person i livet ditt, bare så du ikke skulle kjede deg? Fortalte du denne mannen at du ikke kom til å ha interesse for ham og ikke hadde følelser for ham, eller bare stringet du ham along? Litt vanskelig å ta innlegget ditt helt alvorlig sånn ellers. Ikke det at jeg for min del ikke har forståelse for at du er frustrert, men du roter vel ting til for deg? Og du forventer nær perfeksjon fra andre? Jeg vet ikke helt hva jeg skal si til deg. Du vil både ha ham og ikke ha ham. Alt skal foregå på dine vilkår, og du nøler ikke med å bruke andre som atspredelse, mens du venter på The One. Korriger meg om jeg tar feil, for det kan det jo godt være jeg gjør. Hva var egentlig grunnen til at du dret deg ut med han The One-rundbrenneren i utgangspunktet? Kan det være at du var kravstor, kritiserte, ville forme ham i ditt bilde av idealmannen? Gi oss noe mer å gå på, er du snill.. ;-) Ja du tar litt feil, beklager at jeg ikke har forklart ting. Det er altså et år siden jeg holdt på med, la oss kalle han, Tim. Jeg har fortsatt følelser for han, det kan jeg ikke noe for. Men jeg vil gå videre så jeg prøver å møte nye folk. Nå er ikke jeg den som går på dater med flere forskjellige, så jeg har holdt meg til denne, la oss kalle han, Erik de siste månedene. Jeg trives i hans selskap, vi har det gøy sammen, men er veldig på bølgelengde om at vi skal bruke god tid på dette og ingen av oss har nevnt følelser eller forhold eller lignende. Ikke bry dere om akk dette, det er bare for å si at jeg ikke sitter på ræva og depper over Tim. Så til meg og Tim. Vi datet i 3-4 måneder. Jeg var ikke klar for forhold (av personlige grunner), men det var han. Men følelsene var der. Han visste dette fra begynnelsen, men jeg følte ikke at han forsto, så jeg gjorde noe dumt og idiotisk, og det var det som endte alt. Jeg roter jo det meste til selv. Det er sant. Men nei, jeg forventer ingenting fra noen. Det har vært over i 1 år. Jeg har ikke fortalt han at jeg har følelser for han en gang. Han har ikke spurt heller, men jeg mistenker at han vet det likevel. Spørsmålet mitt er ikke hvordan jeg skal få han eller noe, så det handler ikke om at jeg vil ha han og ikke ha han. Jeg lurer på dette med at han har mange sexpartnere og hva folk generelt tenker om det, når det tilfeldigvis gjelder en man liker. Nå er på en måte spøsmålet "vil du prøve igjen med meg" der ute ubesvart, så jeg føler meg involvert igjen, så derfor begynte jeg å tenke på antall sexpartnere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå