Envy Skrevet 11. april 2009 #41 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Jeg starter forhåpentligvis ferien med tur til sørlandet og quarten etter det skal jeg bruke tid på å flytte.. og om det blir tid og penger til overs blir det road trip med masse gærninger til stockholm Men det blir vel mest grilling i frognerparken og pils på aker brygge tenker jeg Endret 11. april 2009 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Butterfly* Skrevet 12. april 2009 #42 Del Skrevet 12. april 2009 Blir en del reising i år. Skal to uker til Skiathos, Hellas, med tre venninner. Så skal jeg fire-fem dager til Paris, ca. en uke på hytta i Tvedestrand, og så tre uker til Polen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 13. april 2009 #43 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) * 4 netter i Praha i juni (mine foreldre, min kjære og meg). * 2 uker i Tunisia i juli (min kjære og meg). * Noen dager hos min farmor sammen med min kjære. * Flytter antagelig til Kristiansand i løpet av sommeren, så det blir nok litt feriering på sørlandet. * Dagstur til Tusenfryd. * Noen dager i Sverige, til Liseberg (ikke helt bestemt enda). * Noen dager/uker hjemme hos mine foreldre, og noen dager/uker hjemme hos hans foreldre. Mvh Yvonne Endret 13. april 2009 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monarabb Skrevet 14. april 2009 #44 Del Skrevet 14. april 2009 Har ikke bestemt oss ennå! Men jeg krysser fingrene for enten Cuba, Malaysia eller Mauritsius... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HellCat Skrevet 14. april 2009 #45 Del Skrevet 14. april 2009 2 uker i Sør-England i hvertfall, og sannsynligvis en helgetur til stockholm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #46 Del Skrevet 17. april 2009 Turen går til Kreta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 18. april 2009 #47 Del Skrevet 18. april 2009 Vi skal kjøre "Norge rundt" (ok, ikke helt da...) Rute: Oslo - Hytta til samboers mor like utenfor TrHeim TrHeim - Bodø Båt: Bodø - Lofoten Lofoten - Bodø Bodø - Hytta til min familie på Helgelandskysten Hytta - Hytta til samboers far på Nordmøre Nordmøre - Oslo Det blir fint, gleder meg til å komme meg vekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå