Gå til innhold

Sommeren 2009

Gjest JulieB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Sicilia! Fikk bekreftelsen på bestillingen i går, og sitter nå hele dagen og drømmer meg bort ved å se på bildene. Får nesten ikke jobbet. Det er så vakkert at det nesten gjør vondt å se...

[topic=http://www.italprof.com/Sicilia_8.htm]Her skal vi. Pent, ikke sant?

Uffda, får ikke til å linke....

Endret av gattissima
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en uke på Island. Så to uker i hjembyen i forbindelse med eget bryllup :) Resten av ferien blir dessverre ikke brukt på bryllupsreise, men på å flytte til det store utland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Muligens Italia, også stikker jeg på en liten Sverigetur.

Skal til Japan neste vår, så sparer litt til da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Depeche Mode-konsert og litt generell trivsel i Bergen, en uke i Praha, en uke på Island og muligens en tur til Hardanger for å besøke litt slekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år blir det noe helt nytt for oss.

Sverige av alle ting.

Ikke Europa rundt.

Gleder meg, leid hytte i Sør Sverige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Skal til Tyrkia med kjæresten+ noen i familien min, i 2 uker :D vi gleder oss kjempemye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gabrielle_*

Jeg og mannen skal til København - som vi gjør hver sommer - i tillegg til vårt andre favorittferiested - som også er i Danmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til å plukke blåbær på hytta i august og reise til USA et par uker for å besøke familie og ta en svipptur innom Las Vegas. Blir er tur til Berlin i slutten av mai, som jeg gleder meg til først :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

skal på to forskjellige hytter og være hjemme og slappe av, og MASSE jobbing, og så har vi tenkt en solferie med soling, bading, avsallping og litt shopping pål Kreta :bolledeig: men hvor på kreta vet vi ikke helt. enten agia marina, platanias eller gerani. noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

For første gang har jeg ingen ferieplaner i år. Både sambo og jeg er ferdig med studiene til sommeren og søker jobber, så tør ikke helt ta sjansen på å bestille noe allerede nå. Kan jo ikke si nei til en jobb pga en ferietur i dagens jobbmarked. Så vi får heller vente til sommeren og hoppe på noe vis vi ikke kommer oss i jobb med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse

Det blir nok bare noen helgeturer til hytta. Det er visstnok ikke så populært blant flyselskapene å ta med høygravide til utlandet, har jeg hørt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...