Gjest Juju_ Skrevet 19. januar 2009 #21 Del Skrevet 19. januar 2009 Bryllupsreise til Sorrento i Italia Åh! Her var jeg faktisk for 4 år siden! Utrolig sjarmerende sted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Langsyne Skrevet 19. januar 2009 #22 Del Skrevet 19. januar 2009 Tyskland og London Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaa Skrevet 16. mars 2009 #23 Del Skrevet 16. mars 2009 Skal en uke til Kroatia i august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gattissima Skrevet 18. mars 2009 #24 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Sicilia! Fikk bekreftelsen på bestillingen i går, og sitter nå hele dagen og drømmer meg bort ved å se på bildene. Får nesten ikke jobbet. Det er så vakkert at det nesten gjør vondt å se... [topic=http://www.italprof.com/Sicilia_8.htm]Her skal vi. Pent, ikke sant? Uffda, får ikke til å linke.... Endret 18. mars 2009 av gattissima Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 18. mars 2009 #25 Del Skrevet 18. mars 2009 Skal til Florida i 2 uker. Gleder meg som bare det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allyhoo Skrevet 18. mars 2009 #26 Del Skrevet 18. mars 2009 Blir en uke på Island. Så to uker i hjembyen i forbindelse med eget bryllup Resten av ferien blir dessverre ikke brukt på bryllupsreise, men på å flytte til det store utland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 18. mars 2009 #27 Del Skrevet 18. mars 2009 Muligens Italia, også stikker jeg på en liten Sverigetur. Skal til Japan neste vår, så sparer litt til da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 18. mars 2009 #28 Del Skrevet 18. mars 2009 Depeche Mode-konsert og litt generell trivsel i Bergen, en uke i Praha, en uke på Island og muligens en tur til Hardanger for å besøke litt slekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 20. mars 2009 #29 Del Skrevet 20. mars 2009 I år blir det noe helt nytt for oss. Sverige av alle ting. Ikke Europa rundt. Gleder meg, leid hytte i Sør Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andale Skrevet 20. mars 2009 #30 Del Skrevet 20. mars 2009 Barcelona og Alicante i 2,5 uker :D ellers bare jobbing og sparing (student..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. mars 2009 #31 Del Skrevet 22. mars 2009 Skal til Tyrkia med kjæresten+ noen i familien min, i 2 uker :D vi gleder oss kjempemye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gabrielle_* Skrevet 23. mars 2009 #32 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg og mannen skal til København - som vi gjør hver sommer - i tillegg til vårt andre favorittferiested - som også er i Danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMe Skrevet 23. mars 2009 #33 Del Skrevet 23. mars 2009 Et par dager i Barcelona, så en uke på middelhavscruise. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 23. mars 2009 #34 Del Skrevet 23. mars 2009 Gleder meg til å plukke blåbær på hytta i august og reise til USA et par uker for å besøke familie og ta en svipptur innom Las Vegas. Blir er tur til Berlin i slutten av mai, som jeg gleder meg til først . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 24. mars 2009 #35 Del Skrevet 24. mars 2009 skal på to forskjellige hytter og være hjemme og slappe av, og MASSE jobbing, og så har vi tenkt en solferie med soling, bading, avsallping og litt shopping pål Kreta men hvor på kreta vet vi ikke helt. enten agia marina, platanias eller gerani. noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #36 Del Skrevet 24. mars 2009 For første gang har jeg ingen ferieplaner i år. Både sambo og jeg er ferdig med studiene til sommeren og søker jobber, så tør ikke helt ta sjansen på å bestille noe allerede nå. Kan jo ikke si nei til en jobb pga en ferietur i dagens jobbmarked. Så vi får heller vente til sommeren og hoppe på noe vis vi ikke kommer oss i jobb med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 10. april 2009 #37 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg skal til Rabac, Kroatia i 2 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coronas Skrevet 11. april 2009 #38 Del Skrevet 11. april 2009 Sommerferien i år blir bryllup og bryllupsreise i Thailand :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. april 2009 #39 Del Skrevet 11. april 2009 Det blir nok bare noen helgeturer til hytta. Det er visstnok ikke så populært blant flyselskapene å ta med høygravide til utlandet, har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shine86 Skrevet 11. april 2009 #40 Del Skrevet 11. april 2009 Turen går til Parga - 2 uker i juli :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå