Envy Skrevet 11. april 2009 #41 Skrevet 11. april 2009 (endret) Jeg starter forhåpentligvis ferien med tur til sørlandet og quarten etter det skal jeg bruke tid på å flytte.. og om det blir tid og penger til overs blir det road trip med masse gærninger til stockholm Men det blir vel mest grilling i frognerparken og pils på aker brygge tenker jeg Endret 11. april 2009 av Envy
*Butterfly* Skrevet 12. april 2009 #42 Skrevet 12. april 2009 Blir en del reising i år. Skal to uker til Skiathos, Hellas, med tre venninner. Så skal jeg fire-fem dager til Paris, ca. en uke på hytta i Tvedestrand, og så tre uker til Polen.
Anglofil Skrevet 13. april 2009 #43 Skrevet 13. april 2009 (endret) * 4 netter i Praha i juni (mine foreldre, min kjære og meg). * 2 uker i Tunisia i juli (min kjære og meg). * Noen dager hos min farmor sammen med min kjære. * Flytter antagelig til Kristiansand i løpet av sommeren, så det blir nok litt feriering på sørlandet. * Dagstur til Tusenfryd. * Noen dager i Sverige, til Liseberg (ikke helt bestemt enda). * Noen dager/uker hjemme hos mine foreldre, og noen dager/uker hjemme hos hans foreldre. Mvh Yvonne Endret 13. april 2009 av Yvonne
Monarabb Skrevet 14. april 2009 #44 Skrevet 14. april 2009 Har ikke bestemt oss ennå! Men jeg krysser fingrene for enten Cuba, Malaysia eller Mauritsius...
HellCat Skrevet 14. april 2009 #45 Skrevet 14. april 2009 2 uker i Sør-England i hvertfall, og sannsynligvis en helgetur til stockholm!
PecanPie Skrevet 18. april 2009 #47 Skrevet 18. april 2009 Vi skal kjøre "Norge rundt" (ok, ikke helt da...) Rute: Oslo - Hytta til samboers mor like utenfor TrHeim TrHeim - Bodø Båt: Bodø - Lofoten Lofoten - Bodø Bodø - Hytta til min familie på Helgelandskysten Hytta - Hytta til samboers far på Nordmøre Nordmøre - Oslo Det blir fint, gleder meg til å komme meg vekk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå