Gå til innhold

Sommeren 2009

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bryllupsreise til Sorrento i Italia :)

Åh! Her var jeg faktisk for 4 år siden! Utrolig sjarmerende sted!:)

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Sicilia! Fikk bekreftelsen på bestillingen i går, og sitter nå hele dagen og drømmer meg bort ved å se på bildene. Får nesten ikke jobbet. Det er så vakkert at det nesten gjør vondt å se...

[topic=http://www.italprof.com/Sicilia_8.htm]Her skal vi. Pent, ikke sant?

Uffda, får ikke til å linke....

Endret av gattissima
Skrevet

Skal til Florida i 2 uker. Gleder meg som bare det:)

Skrevet

Blir en uke på Island. Så to uker i hjembyen i forbindelse med eget bryllup :) Resten av ferien blir dessverre ikke brukt på bryllupsreise, men på å flytte til det store utland.

Skrevet

Muligens Italia, også stikker jeg på en liten Sverigetur.

Skal til Japan neste vår, så sparer litt til da :-)

Skrevet

Depeche Mode-konsert og litt generell trivsel i Bergen, en uke i Praha, en uke på Island og muligens en tur til Hardanger for å besøke litt slekt :)

Skrevet

I år blir det noe helt nytt for oss.

Sverige av alle ting.

Ikke Europa rundt.

Gleder meg, leid hytte i Sør Sverige :)

Skrevet

Barcelona og Alicante i 2,5 uker :D

ellers bare jobbing og sparing (student..)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Skal til Tyrkia med kjæresten+ noen i familien min, i 2 uker :D vi gleder oss kjempemye!

Gjest Gjest_Gabrielle_*
Skrevet

Jeg og mannen skal til København - som vi gjør hver sommer - i tillegg til vårt andre favorittferiested - som også er i Danmark.

Skrevet

Et par dager i Barcelona, så en uke på middelhavscruise. Gleder meg :)

Skrevet

Gleder meg til å plukke blåbær på hytta i august og reise til USA et par uker for å besøke familie og ta en svipptur innom Las Vegas. Blir er tur til Berlin i slutten av mai, som jeg gleder meg til først :).

Gjest Cupcakes
Skrevet

skal på to forskjellige hytter og være hjemme og slappe av, og MASSE jobbing, og så har vi tenkt en solferie med soling, bading, avsallping og litt shopping pål Kreta :bolledeig: men hvor på kreta vet vi ikke helt. enten agia marina, platanias eller gerani. noen som har tips?

Gjest Gjest
Skrevet

For første gang har jeg ingen ferieplaner i år. Både sambo og jeg er ferdig med studiene til sommeren og søker jobber, så tør ikke helt ta sjansen på å bestille noe allerede nå. Kan jo ikke si nei til en jobb pga en ferietur i dagens jobbmarked. Så vi får heller vente til sommeren og hoppe på noe vis vi ikke kommer oss i jobb med en gang.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg skal til Rabac, Kroatia i 2 uker. :sol:

Skrevet

Sommerferien i år blir bryllup og bryllupsreise i Thailand :D

Skrevet

Det blir nok bare noen helgeturer til hytta. Det er visstnok ikke så populært blant flyselskapene å ta med høygravide til utlandet, har jeg hørt. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...