Gå til innhold

Sommeren 2009

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvor skal du dra på sommerferie i år? :)

Endret av Juju_
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I sommer blir det nok bare 2 uker på hyttetur til Sälen i Sverige. Var der i fjor sommer og, og det var veldig koselig.

Kom hjem på lørdag fra to uker på Gran Canaria og skal dra til egypt en uke om 18 dager og så blir det 5 dager i paris i mars. Så da får vi ta det litt mer med ro i sommer.

Gjest LilleTurteldure
Skrevet

I begynnelsen av sommeren drar jeg til London i 4 dager. Elsker den byen!

Ellers blir det sørlandet og hytta på fjellet

Skrevet

Hehe...har som vanlig ikke klart å bestemme oss for det enda. Vi burde vel snart lære men det er litt spennende å ta ting litt på sparket også :-)

Skrevet

Jeg reiser til Thailand, London og hytta vår utenfor Flekkefjord i sommer.

Skrevet

Vi drar på 2 ukers familieferie til Alanya, Tyrkia. Det blir vår 3. tur dit nå :-)

Skrevet

Jeg farer avsted til USA i tre uker. New york-San Francisco - Los angeles - New York - London :)

Gleder meg!

Skrevet

Vi skal forhåpentligvis på interrail:-)

Skrevet

Noen dager Helten og jeg til Toscana på vårparten. Noen dager besøke svigers i Nederland på forsommer. Og til sommerns høydepunkt vi har gleda oss til i flere år: 3 ukers bilferie igjen sammen med 7-åringen i telt nedover Europa med vendepunkt Kroatia :danse: . Og venninnetur til Nice som avslutning på sommern.

Skrevet

Hellas til Ios i to uker:D gleeeder meg:D

Skrevet

Tenker å dra til Kemer i Tyrkia i mai.

Da er det perfekt temp til å farte litt rundt, leie motorsykkel og dra på tur, dessuten varmt og fint i sjøen, så strandlivet er fint også.

Dessuten blir det en tur på høstparten, men vet ikke hvor ennå.

Skrevet

London og Azorene!!

Skrevet

Danmark - har leid sommerhus, skal i Legoland osv. I tillegg har vi en/to uker til rådighet, slik at vi er fri til å ta ting litt på sparket. Kanskje vi reiser videre sørover fra Danmark, og så blir det en liten tur innom Sverige for å besøke familie! :)

Gleder meg! :jepp:

Gjest Gjest_bella_*
Skrevet

Skal til Florida i tre uker.

Gjest mermaid blues
Skrevet

Ei uke i London i mai, way out west-festivalen i Göteborg i august om det kommer noen bra band, og kanskje en tur til Dubrovnik eller Barcelona i oktober/november :)

Skrevet

Forhåpentligvis blir det en tur til Filippinene og Indonesia! :)

Også skal jeg til Iran og Kina denne våren, så får reist fra meg litt!!!

Skrevet

Jeg skal gå i Wales i 2 uker + dra en tur til hytta på fjellet. Gleder meg jeg og :D

Skrevet

vi skal til tyrkia,nærmere sagt alanya i slutten av mai. vi gleder oss masse :)

samboer har aldri vært ute å reist før. så det blir spennende å se om han også blir hekta på reising etter dette ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...