Gå til innhold

Klistrelapper ????

LaToya

Anbefalte innlegg

Hei !

Har tenkt til å ha en sikkelig opprydding i boden vår og skulle gjerne hatt noen lapper/merker jeg kunne klistret på kommonder og hyller. Min kjære man husker ingen ting og må derfor rote i ALLE skuffer før han finner den rette og det er så ...grrr

Har derfor lyst på noe jeg kan sette på, men som må være lett å ta av ( altså ikke vanlig klistremerke ) hvor jeg kan skrive hva skuffen inneholder. ( finnes det hvite post it lapper ? Kan evt bruke lim delen av post it lappen, men synes gult er litt harry )

Noen andre tips ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriv med spritusj på en gjennomsiktig tape. Kan bytte tapen så ofte du trenger..

Er hyllene mørke kan du bruke hvit tusj :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liten

Du får kjøpt post it-lim på stift. Da kan du lime på akkurat hvilke lapper du vil og ta dem av igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpt post it-lim på stift. Da kan du lime på akkurat hvilke lapper du vil og ta dem av igjen.

Det var jammen lurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver ut merkelapper på printeren, klipper opp og fester med kontaktpapir. Funker kjempebra - det sitter godt, men er relativt lett å ta av igjen.

Gjør det samme med kurver i kurvsystemet: Klipper lappene slik at de passer til 3-4 "ruter" i kurven, klipper kontaktpapirremser som er dobbelt så lange, og legger det over lappen/limer sammen på baksiden..... :-? ble dette uklart?

Vel, det fungerer kjempebra, og det blir nesten system av det 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...