SlowMotion Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Jeg holder virkelig på å bli sprø her! Jeg minnes fra mine dager med VH1 at det innimellom ble vist en musikkvideo med en sang jeg syns var veldig fin. Jeg mener å huske at sangeren gikk i gaten, men liksom var usynlig for alle rundt ham. Vi fikk se en gravid jente, jeg mener hun gråt, også lurer jeg på om det var noen som (nesten) druknet mot slutten av videoen... Jeg er kanskje helt på villspor, men hvis dette virkelig er en musikkvideo, og noen her vet hvilken, hjelp meg, vær så snill! På forhånd takk
SlowMotion Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2009 (endret) Nei, det var nok ikke den Fokus skiftet liksom fra sangeren til andre personer. Lurer på om det var tre ulike personer som var ulykkelige på et eller annet vis... Men som sagt, mulig jeg er helt på viddene. Edit: Det kan ha vært en svart/hvitt video, eller at fargene som ble brukt var veldig mørke og dystre. Endret 11. januar 2009 av SlowMotion
ilcrappo Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Jeg holder virkelig på å bli sprø her! Jeg minnes fra mine dager med VH1 at det innimellom ble vist en musikkvideo med en sang jeg syns var veldig fin. Jeg mener å huske at sangeren gikk i gaten, men liksom var usynlig for alle rundt ham. Vi fikk se en gravid jente, jeg mener hun gråt, også lurer jeg på om det var noen som (nesten) druknet mot slutten av videoen... Jeg er kanskje helt på villspor, men hvis dette virkelig er en musikkvideo, og noen her vet hvilken, hjelp meg, vær så snill! På forhånd takk Kan høres ut som "Stan" av Eminem/Dido http://www.youtube.com/watch?v=MVZSByBLSUU [langversjonen]
Visiter Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Jeg synes det høres ut som den litt sippete Christina Aguilera-låten, men den har jeg nok ikke sett mer enn én gang, så det kan godt hende jeg tar feil. "You are Beautiful" eller noe?
SlowMotion Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2009 Ingen av disse, dessverre... Var nok ikke noen kjempestor hit. Jeg så den vel på slutten av nittitallet/rundt tusenårsskiftet, men om den var helt ny da... Vanskelig å si.
ilcrappo Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 Hva med "Unfinished Sympathy" av Massive Attack? Sangeren er riktignok en kvinne, men hun vandrer nå gatelangs Denne låta figurerer forøvrig konsekvent på topp-ti-lister over de beste låtene fra nittitallet (gjerne på første eller andre). Men den er jo litt gammel da (1990). http://www.youtube.com/watch?v=KGYRvIOZfZ8
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #8 Skrevet 14. januar 2009 Ingen gravid jente, men...: Hazard av Richard Marx(1991)
Gjest LanaLane Skrevet 14. januar 2009 #9 Skrevet 14. januar 2009 tror ikke det er http://www.youtube.com/watch?v=VCOz90iA9Ls, men slenger den inn likevel. Usynlig er han iallefall. Eneste sangen av dette bandet jeg liker forøvrig.
SlowMotion Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 15. januar 2009 Nei, ingen av disse heller... Nå leter jeg meg gjennom VG-lista uke for uka fra 1997 og oppover og håper at noe sier klikk. For nå gir jeg snart opp.
ilcrappo Skrevet 15. januar 2009 #11 Skrevet 15. januar 2009 Nei, ingen av disse heller... Nå leter jeg meg gjennom VG-lista uke for uka fra 1997 og oppover og håper at noe sier klikk. For nå gir jeg snart opp. Vet du hva slags type musikksjanger det er? Vet ikke om det er til noe hjelp, men du kan jo se litt på denne linken. Den gir deg alle ukentlige topp 20-låter fra nittitallet i følge MTV: http://ki.informatik.uni-wuerzburg.de/~topsi/mtvtop20.html
SlowMotion Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 15. januar 2009 Vet du hva slags type musikksjanger det er? Vet ikke om det er til noe hjelp, men du kan jo se litt på denne linken. Den gir deg alle ukentlige topp 20-låter fra nittitallet i følge MTV: http://ki.informatik.uni-wuerzburg.de/~topsi/mtvtop20.html Takker for linken, skal få sjekket den Vil tro at sangen går under pop eller kanskje rock. Den er ganske rolig. Jeg har litt lyst å si at den minner om Goo Goo Dolls sin Iris, men den gjør nok ikke det... Også har jeg ordene 'it's alright' i hodet hele tiden. Men det er sikkert bare jeg som har så veldig lyst å huske hvilken sang det er at jeg dikter vilt.
Asiya Skrevet 17. februar 2009 #13 Skrevet 17. februar 2009 Hva med denne? The Verve - Bittersweet Symphony. Om jeg ikke husker helt feil så er vel den fra rundt år 2000?
Meaty Skrevet 14. mars 2009 #14 Skrevet 14. mars 2009 Jeg har ikke sett denne tråden før nå, men jeg tør nesten vedde på at det er Everlast med What it's like. Jeg kunne ikke finne videoen på Youtube, men fant den her.
Visiter Skrevet 16. mars 2009 #15 Skrevet 16. mars 2009 Jeg har ikke sett denne tråden før nå, men jeg tør nesten vedde på at det er Everlast med What it's like. Jeg kunne ikke finne videoen på Youtube, men fant den her. Whoah, godt jobbet. Det må jo være den, den inneholder jo alt trådstarteren nevnte. Forferdelig sang, forresten - den minner meg om hele den perioden. Dum liksom-collegerock med grøtete vokal og tatoverte rednecks med baseballcaps all the way.
Meaty Skrevet 16. mars 2009 #16 Skrevet 16. mars 2009 Whoah, godt jobbet. Det må jo være den, den inneholder jo alt trådstarteren nevnte. Forferdelig sang, forresten - den minner meg om hele den perioden. Dum liksom-collegerock med grøtete vokal og tatoverte rednecks med baseballcaps all the way. Jeg synes faktisk sangen er ganske fin, selv om det ikke er sånn musikk jeg vanligvis hører på. Broren min hadde dilla på denne på den tiden da den kom ut, det er eneste grunnen til at jeg (sannsynligvis) visste hva det var TS snakket om. Håper TS kommer innom og evt. bekrefter. Men teksten er jo ganske fin, med et godt budskap.
Meaty Skrevet 23. januar 2010 #17 Skrevet 23. januar 2010 Jeg kom på denne tråden da jeg så videoen til denne sangen på TV i dag. Var det riktig sang, mon tro? Trådstarter, er du her??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå