Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #1 Skrevet 25. juni 2003 Siden sommerværet glimter med sitt fravær her på Vestlandet har jeg tenkt litt på å droppe å kjøpe nye sandaler i år (siden jeg kanskje ikke får brukt de noe særlig ) har jeg tenkt på å heller kjøpe noen støvletter/boots. Tenker da litt lave, og slike som er ganske lette og kan brukes sommer/vår høst.. De har faktisk en del utvalg har jeg sett, selv om det nå skal være sommer.. Det jeg lurte på er hvilke modeller som kommer til høsten, fortsetter trenden med spisse støvletter eller? Følger overhode ikke moten slavisk, men liker jo å henge litt med
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #2 Skrevet 25. juni 2003 Min mening: Spisse boots, tror det blir mye av det utover høsten og.. Klem Mie
Skusla Skrevet 25. juni 2003 #3 Skrevet 25. juni 2003 Tror nok spisse boots vil holde fram mot høsten. Det blir nok forandringer der også, som alltid, men å kjøpe ett par nå kan du så definitivt gjøre.. Man får de jo til alle prisklasser, lengder og størrelser. Selv har jeg i alle lengder, men de jeg bruker mest nå på sommeren er ankelstøveletter som kan brukes til både bukse og skjørt. Men du; sommeren kommer snart!! Jepp jepp, det GJØR DEN!! Dermed basta.. Å det er meldt sol og varmere vær fra i morgen av på vestlandet.. GOOOD SOMMER! :D
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #4 Skrevet 25. juni 2003 Var meg som startet tråden. Takk for positive tanker omkring sommeren Skulsa 8) Vi får satse på at solen titter frem også på disse kanter av landet snart! Tror nok jeg går for noen spisse boots ja, og som du skrev kan de jo brukes til skjørt også :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå