girly28 Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har litt lust på en spansk insperert frisyr til mitt bryllup. Er det noen her som kan gi meg litt tips hvor jeg kan finne bilder på sånne på nett? Vet dere av noen bra sider?
twinklestar Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har litt lust på en spansk insperert frisyr til mitt bryllup. Er det noen her som kan gi meg litt tips hvor jeg kan finne bilder på sånne på nett? Vet dere av noen bra sider? Vet ikke om du finner noen spansk inspirerte frisyrer her, men er iallfall kjempemange bilder! http://www.projectwedding.com/photo/browse?tag=hair Jeg har iallfall fått litt inspirasjon på denne siden.
Neytiri Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Hvis det er bilder du vil titte på så kan du søke på google bilder...skriv in "hair bun" eller "wedding bun" så får du masse! Eg skal selv gå med håret sånn...skal ha en spansk inspirert slør i tillegg plus en kjole som passer til hele stilen..... Eg er frisør så eg kan jo også anbefale hvis du skal få håret ordna der så gir vi prøve timer for å finne rette frisiren til deg...snakk om muligheter med frisøren din! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå