Gjest Singel Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Hvordan få seg dame? Jeg har vært singel i snart to år, og savner helt klart en kjæreste. Men føler meg noe "grå" når det gjelder dette, og trenger litt hjelp på veien. Er ikke typen som raver rundt på byen, liker bedre rolige kvelder, prate med folk, se en god film, gå en tur osv. Men problemet er det å finne seg en dame. Har forsøkt nettet litt, men føler ikke helt at det går så bra, selv om det er noe lettere å kontakte noen der. Nå har jeg nå fått litt kontakt med en dame via nettet, og jeg har fryktelig lyst til å møte henne, men er litt redd for å spørre. Hva om hun synes at det går for fort? Hva om hun ikke vil treffe meg?
Jade Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Hva har du å tape? Hvis du ikke gjør noe, så skjer det jo heller ikke noe Hvis hun ikke vil treffe deg, så slipper du jo å kaste bort mer tid på henne!
Gjest Juju_ Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Er nok bare å hoppe i det, som sagt, du har ingenting å tape! Er alltid mange fisk i havet, ikke gi opp!
MissStiles Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Jepp bare kjør på! Du har ingenting å tape! Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Hva har du å tape? Hvis du ikke gjør noe, så skjer det jo heller ikke noe Hvis hun ikke vil treffe deg, så slipper du jo å kaste bort mer tid på henne! Dette er helt korrekt. Hva enn "kvinnekampen" måtte få deg til å tro, menn er drivkraften for å få til ting på de fleste områder, og iallfall på kjønnsmarkedet. Ikke noe å være bitter for, bare å kjøre på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå