Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg kjøpte PCen min for et halvt år siden, har fortsatt garanti på PCen min og noe er ikke som det skal. Windows Vista slår seg hele tiden av og på, Windows Explorer er umulig å åpne. Jeg kan ikke formatere PCen for da mister jeg Windows Vista, og jeg fikk den med på PCen. Kan jeg dra til Elkjøp (hvor jeg kjøpte den) og levere den inn der for reparasjon? Gratis? Eller kommer jeg til å måtte betale noe? Jeg har ikke kvitteringen, den er i en annen by, men jeg har ordrenummeret. Håper noen vet hvordan jeg kan løse dette :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.

Jeg kjøpte PCen min for et halvt år siden, har fortsatt garanti på PCen min og noe er ikke som det skal. Windows Vista slår seg hele tiden av og på, Windows Explorer er umulig å åpne. Jeg kan ikke formatere PCen for da mister jeg Windows Vista, og jeg fikk den med på PCen. Kan jeg dra til Elkjøp (hvor jeg kjøpte den) og levere den inn der for reparasjon? Gratis? Eller kommer jeg til å måtte betale noe? Jeg har ikke kvitteringen, den er i en annen by, men jeg har ordrenummeret. Håper noen vet hvordan jeg kan løse dette :)

Jeg kjøpte en laptop med innebygget webcam for noen mnd'er siden. Etter 3 uker og en gangs bruk av kameraet fikk jeg opp feilmelding om at kameraet ikke fantes.

Jeg snakket med Lefdal og de sa det så enkelt at er det en software-feil (altså drivere eller programvare) går det ikke på garantien, altså jeg må betale 600kr timen for å få det fikset....

Men er det en hardware-feil går det på garantien. Du må nesten ringe de og høre hva de sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...