Gjest uvitende Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 hei jeg har et kort spørsmål, og sikkert enkelt og svare på for dere som kan dette. forhistorie: - jeg er daglig på nett, sist på fredag - var ikke hjemme i leiligheten fredags kveld, hele lørdag og kom hjem søndag kveld. - når jeg kommer hjem ville jeg sjekke en nettside jeg har tidligere i uken har besøkt. - det jeg ser er at det er ført logg på " I dag" så er spåørsmålet, hvordan kan det skje?? ingen er hjemme?? dum som jeg var åpnet jeg disse sidene for å se hvilke sider det var. (kontaktside, hotmail, og annet). så tok jeg en telefon til en venn, han sa jeg kunne høyreklike på loggen, egenskaper, da kunne jeg se sist visning og hvor mange visninger. problemet var bare at jeg hadde trykt på alle sidene, og det var min eget tidspungt som kom opp. jeg har sjekket på datan at klokka og dato instillinga er korekt. finnes det flere løsninger en at det er min x som viste jeg var borte som har hvert her. venter på svar, er sint og forbanna, men har jeg en grunn?? han vil uansett nekte (ja han har en nøkkel jeg aldri har fått tilbake)
Gjest Borghild Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Æsj så ekkelt. Bytt lås i døra og anmeld gærningen! Pxn har ikke gått inn på nettet av seg selv. Jeg hadde også en sånn gal type, men han slettet loggen han da og markerte mailene som ulest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå