Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen her som har vært utro, uten å noen gang si det til partneren sin? Dette er ikke en tråd der alle skal fortelle hvor feil det er å være utro, jeg søker simpelthen folk med erfaringer på det området. Hvordan har det gått? Har dere klart å ha samme forholdet som før? Tenker dere over det hver dag? Har dere noen gang vurdert å fortelle det?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg i natt var utro mot kjæresten min. vi hadde ikke hatt sex på flere måneder, og jeg falt desverre for fristelsen. Det er helt umulig for kjæresten å finne det ut med mindre jeg forteller det, og jeg sitter her og lurer på om det er best jeg ikke forteller det. Det vil bare såre han. Og siden jeg vet han aldri kan finne det ut, lurer jeg på om jeg bare skal leve med det. Det kommer ikke til å skje igjen, for jeg angrer som bare det.. Hvis noen har noe å dele, sett i gang! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er "utro" ett par ganger i uken. Det er slutt, men vi bor fortsatt sammen, og jeg klarer ikke la være. Han har fortsatt følelser for meg men jeg har mistet mine for han. Ikke fortell det. Gjør alt mye verre, og du vet med deg selv at du ikke vil gjøre det igjen.. dette kommer han til å huske for resten av livet!

Skrevet

Jeg var utro mot kjæresten min i fem måneder. Jeg kommer aldri til å fortelle han det. Det er over med han andre og jeg ser ikke poenget i å såre min kjære med å si det nå, snart to år etter. Men det skal sies at jeg tenker på det og har vondt av det enda. Sikkert en gang i uka om ikke mer..

Anbefalles absolutt ikke. Du ender opp med å være konstant paranoid..

Skrevet

Nei, det hadde jeg aldri hatt samvittighet til, dessuten elsker jeg han alt for høyt til det :)

Gjest StockDama
Skrevet
Jeg er "utro" ett par ganger i uken. Det er slutt, men vi bor fortsatt sammen, og jeg klarer ikke la være. Han har fortsatt følelser for meg men jeg har mistet mine for han. Ikke fortell det. Gjør alt mye verre, og du vet med deg selv at du ikke vil gjøre det igjen.. dette kommer han til å huske for resten av livet!

Er det slutt med elskeren? Eller er det slutt med samboeren du ikke har følelser for lengre?

Hvis det siste, hvorfor er du sammen med han da...?

Skrevet

Sannheten kommer som oftest alltid fram en eller annen gang. det kan gå ti år, tjue år femti år.. men en eller annen gang kommer det fram. det har vist seg gang på gang i historien.

og hvordan kan du vite at han aldri får vite det? kanskje han du var utro med forteller det til noen som forteller det til noen som forteller det til noen som vet hvem du er.. mulighetene er mange.

Skrevet

Det kunne aldri slått meg inn å være så ondskapsfull mot samboeren min. Skulle jeg vært "utro" skulle det vært fordi jeg skulle gjort det slutt, ikke bare fordi jeg hadde lyst på sex og jeg traff på en type som tilfeldigvis var kåt i samme øyeblikk.

Allikevel kan jeg tro på at en gang kan være et uhell, to ganger er en vane. Uansett har jeg aldri vært utro, og vil aldri bevisst være det, mens vi er sammen. Han har aldri gjort meg noe vondt, hvorfor vil jeg fornerde han på den måten man gjør når man er utro mot den man elsker?

Det er vanskelig for meg å forstå. Jeg har vært fristet selv, full og frustert, men å gjøre noe med det, nei. Jeg er samvittighetsfull og ærlig, og du skal være mot andre slik du vil andre skal være mot deg.

Skrevet
Er det slutt med elskeren? Eller er det slutt med samboeren du ikke har følelser for lengre?

Hvis det siste, hvorfor er du sammen med han da...?

Slutt med kjæresten. Jeg ble forelsket i denne elskeren... Det dummeste jeg kunne gjort:( Vi bor ut leietiden fordi vi er bestekompiser etter 3 år, og har ikke tenkt til å kutte kontakten.

Skrevet

Jeg har - og for meg er det en stille tilfredsstillelse å vite det i ettertid ettersom han behandlet meg veldig dårlig.

Skrevet

Jeg var utro med min forrige kjæreste uten å si noen ting. Forholdet ble ikke det samme etterpå, jeg klarte ikke være lykkelig og forelska med utroskapen hengende på nakken. Kommer definitivt aldri å gjøre det igjen.

Skrevet

Hvis jeg har vært utro og valgt å ikke si det til partneren min, kunne det heller ikke falle meg inn å "tilstå" her inne overfor totalt ukjente heller...

Skrevet

Ja, har vært utro i flere forhold uten å ha sagt det, og uten å ha blitt oppdaget.

Gjest StockDama
Skrevet
Slutt med kjæresten. Jeg ble forelsket i denne elskeren... Det dummeste jeg kunne gjort:( Vi bor ut leietiden fordi vi er bestekompiser etter 3 år, og har ikke tenkt til å kutte kontakten.

:klem:

Trist at du gjorde det du gjorde, men du har ryggrad som faktisk turte å fortelle hva du hadde gjort. Fint dere fortsetter å være venner =)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Lurer på om det er noen her som har vært utro, uten å noen gang si det til partneren sin? Dette er ikke en tråd der alle skal fortelle hvor feil det er å være utro, jeg søker simpelthen folk med erfaringer på det området. Hvordan har det gått? Har dere klart å ha samme forholdet som før? Tenker dere over det hver dag? Har dere noen gang vurdert å fortelle det?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg i natt var utro mot kjæresten min. vi hadde ikke hatt sex på flere måneder, og jeg falt desverre for fristelsen. Det er helt umulig for kjæresten å finne det ut med mindre jeg forteller det, og jeg sitter her og lurer på om det er best jeg ikke forteller det. Det vil bare såre han. Og siden jeg vet han aldri kan finne det ut, lurer jeg på om jeg bare skal leve med det. Det kommer ikke til å skje igjen, for jeg angrer som bare det.. Hvis noen har noe å dele, sett i gang! :)

Du har allt å vinne på å ikke røpe hemmeligheten din .

Røper du hemmeligheten får det masse negative konsekvenser .Ingen klarer tilgi utroskap 100% og ditt forhold er nok da så og si over og ut .Så du bare ødelegger for deg selv med å være ærlig . Men hvis du ønsker å bli kvitt han - er det fort gjordt med å fortelle han dette ....

Gjest Gjest_mann28_*
Skrevet

Klat hun har alt å vinne på å ikke fortelle dette. Hun får seg andre menn, og typen er lykkelig uvitende. Kan jo ikke bli mer perfekt. Her må man jo for all del tenke KUN på seg selv...

Er man utro skal bør det bli negative konsekvenser. Man gjør noe forkastelig, ergo skal bør det straffes. På hvilken måte, og på hvilket tidspunkt er ikke lett å si. Men det kommer frem omsider.

:ironi:

Og før hylekoret kommer: jaaadaaa, det finnes mange grunner til å være utro. Men i det store og hele så kan det ikke forsvares.

Skrevet
Klat hun har alt å vinne på å ikke fortelle dette. Hun får seg andre menn, og typen er lykkelig uvitende. Kan jo ikke bli mer perfekt. Her må man jo for all del tenke KUN på seg selv...

Er man utro skal bør det bli negative konsekvenser. Man gjør noe forkastelig, ergo skal bør det straffes. På hvilken måte, og på hvilket tidspunkt er ikke lett å si. Men det kommer frem omsider.

:ironi:

Og før hylekoret kommer: jaaadaaa, det finnes mange grunner til å være utro. Men i det store og hele så kan det ikke forsvares.

Jeg var utro i helga. Jeg klinte med noen jeg ikke burde klint med og har nå rådårlig samvittighet. Jeg var så utrolig full, selv om man ikke kan skylde på det heller. Det var ikke følelser inne i bildet, jeg gjorde det fordi jeg savnet kjæresten min sånn (vi har avstandsforhold, ser hverandre sjeldent) Jeg fortalte det til han med en gang, og nå sitter jeg her og tenker at jeg er så dum! Kjæresten min er bare best, alle liker han, spesielt mamma. Og nå sitter jeg her å lurer på om han kommer til å tilgi meg? Det virket nesten ikke sånn, hva tror dere? Jeg skulle så gjerne ha fortalt hva jeg har gjort til mamma også , men da tror jeg bare hun blir skuffet over meg :S

Gjest oppgitt
Skrevet

Jeg blir kvalm av dere som bedrar kjæresten sin...Skjønner ikke hvorfor dere har samvittighet til det, herregud...Hva hvis kjæresten var utro mot deg lenge, - tror du hadde blitt såret...

Om du vil være utro, slå opp først - eller fortell han/hun!!!.....

Skrevet

Om du skal si det eller ikke.. Hmm..

Du burde sette deg ned å tenke over åssen DU ville reagert..

Ville du at han skulle holdt det skjult om han var utro? Eller ville du at han skulle sagt det?

Vær mot andre som du selv vil bli behandlet ;)

Synest det er synd at flere "kaster bort" forholdet deres på utroskap.

Hvis du er så ufornøyd i forholdet ditt at du trenger å være utro, så skjønner jeg ikke at du fortsatt er i forholdet.

Dessuten skjønner jeg ikke at noen kan være så kalde at dem bedrar partneren sin på den måten.

Jeg for min del synest at utroskap er noe av det største sviket man kan oppleve.

VONDT som faen...

Jeg har aldri vært utro mot kjæresten min, ikke i nærheten , og jeg kommer aldri til å være det. HVIS jeg noen gang skal få så lite følelser for han at jeg må være utro, så kommer jeg til å gå ifra han, før jeg bedrar han.

Han er en fantastisk mann, og han fortjener ikke at jeg skal gjøre noe slikt mot han.

Synest flere skal tenke på åssen du selv vil bli behandlet. Og en annen ting. Folk er ikke flinke nok til å tenke over hva dem har før det er borte..

HVis dere er så ufornøyd i forholdet deres, så dra!

Skrevet
Om du skal si det eller ikke.. Hmm..

Du burde sette deg ned å tenke over åssen DU ville reagert..

Ville du at han skulle holdt det skjult om han var utro? Eller ville du at han skulle sagt det?

Vær mot andre som du selv vil bli behandlet ;)

Synest det er synd at flere "kaster bort" forholdet deres på utroskap.

Hvis du er så ufornøyd i forholdet ditt at du trenger å være utro, så skjønner jeg ikke at du fortsatt er i forholdet.

Dessuten skjønner jeg ikke at noen kan være så kalde at dem bedrar partneren sin på den måten.

Jeg for min del synest at utroskap er noe av det største sviket man kan oppleve.

VONDT som faen...

Jeg har aldri vært utro mot kjæresten min, ikke i nærheten , og jeg kommer aldri til å være det. HVIS jeg noen gang skal få så lite følelser for han at jeg må være utro, så kommer jeg til å gå ifra han, før jeg bedrar han.

Han er en fantastisk mann, og han fortjener ikke at jeg skal gjøre noe slikt mot han.

Synest flere skal tenke på åssen du selv vil bli behandlet. Og en annen ting. Folk er ikke flinke nok til å tenke over hva dem har før det er borte..

HVis dere er så ufornøyd i forholdet deres, så dra!

Jeg har sagt akkurat det samme selv! Men hva er utroskap? Å ta noen på rumpa? Kysse dem lett på munnen? Ha sex? Jeg vil si at alt egentlig er utroskap, men det finnes grader. Jeg kan ikke skjønner hvordan folk kan være utro ved å ha sex med noen andre. Det tar jo lang tid og da har man jo mulighet til å tenke over hva man gjorde.

Kysser man noen syns jeg det burde være tilgivelig så lenge det er første gangen, og man ikke husker det selv. Det er såklart sårende, men sex er mer intimt, og de som har sex med andre enn mannen sin, burde som det har blitt nevnt her, bare slå opp først, eller snakke med kjæresten om hva man er misfornøyd med-

Skrevet

Jeg har vært det, og ikke sagti det. Fordi jeg da allerede hadde bestemt meg for å gå fra han og følte ikke for å såre han ytterligere... Nå ble vi sammen igjen non mnd senere, og vet jeg ikke kommer til å være det igjen... Men

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...