Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest feather
Skrevet

Vurderer en tur til Thailand til høsten, og har forelsket medg i bildene jeg har sett av Krabi. Noen som har vært der som kan fortelle litt? Er det virkelig så fint som det ser ut som?

Skrevet

Hei !

Ja det er så fint som det ser ut :) kanskje litt bedre !!!

Var i Krabi i fjor påske, forelsket meg helt i stedet!

HVis du skal nedover ikke dra til Krabi by, men område rundt, vi var på Ao Nang (tror jeg det het) En gate i hele byen med masse hoteller, barer, restauranter, små butikker og div på begge sider. Gaten ligger også ved en laaaaaaaaang sandstrand, alt i nærheten :)

Fra stranden kan du leie en "longtail båt" med fører for ca 20 - 30 kroner og dra ut på små øyene som ligger rett utenfor Krabi. Rene paradiset! søk på poda island og se om du finner noen bilder!!! ÅH vil tilbake!

Krabi er også veldig bra utgangspunkt hvis du vil f eks reise til Phi Phi øyene, anbefales! 2,5 timers båttur. På Phi Phi bør dere være noen netter. Leier en "bongalow" for 50 - 800 kroner, tenk deg frokost på verandaen på stranden :)

Både på Phi Phi og Krabi kan du prøve dykking eller snorkling.

Var også i Phuket men dit vil jeg ikke igjen. Masete selgere (som snakker norsk/svensk) horer og tiggere! Fine strender med altfor mange turister :(

Ha en god tur!

Send meg gjerne pm så kan jeg fortelle mer....

Skrevet

En gang i tiden (max 6 mnd. siden) tok jeg vare på denne linken om hotell på Krabi. Kalte det "bo norsk på Krabi". Har kanskje plukket det opp hos "God Tur Brita". Uansett. Ser jo lekkert ut, da.

Fant det.... her

Gjest Anonymous
Skrevet

Var første gang i Krabi, Ao Nang i -96, nydelig vakkert sted, ikke utbygd i det hele tatt. Reiste ut til vakre øyer i området rundt( Koh Poda m.f), reiste tilbake i -98, fortsatt vakkert men jøss..der var det skjedd mye.Masse nye bygninger og mye mere turister. Men absolutt å anbefale, veldig flott område, og verdens beste mat i Thailand. Får vann i munnen og tårer i øynene m tanke på grillet skalldyr og kald Singha i mørke kvelde på strandrestaurantene. Koh Phi-Phi er og kjempefint, ta noen dager der og..Eller er jo Koh Lanta blitt populært.. det er mitt neste Thailand mål, det og Koh Samet og Koh Chang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...