Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Hva er dere med på innen sex? Lurer på om det er mulig å få et syn på hva som er "standarden" hos jentene her. Hvor langt går dere? Oralsex Rimming Fisting Wet sex Analsex Sex andre steder enn i senga Lar du han "kikke" inn i deg? Spanking BDSM?
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Hva er dere med på innen sex? Lurer på om det er mulig å få et syn på hva som er "standarden" hos jentene her. Hvor langt går dere? Oralsex - åjada Rimming - nei Fisting - nei Wet sex - nei tror ikke det Analsex - kanskje Sex andre steder enn i senga - gjerne det Lar du han "kikke" inn i deg? - tja, er litt usikker på hva du mener men han må gjerne kikke der nede alt han orker Spanking - kanskje BDSM? - tror ikke det Er åpen for mye med kjæresten men tiss og bæsj-sex byr meg i mot.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Oralsex. Jada, har både tatt og fått der. Rimming. Tror ikke det, men kanskje. Hygiene hadde vært alfa og omega der. Fisting. Med noen jeg var trygg på visste hva h'n gjorde, så kanskje. Er usikker på om jeg hadde våget å gi. Wet sex. Aldri forsøkt, men hadde neppe hatt et problem med å gi. Å motta kommer an på hygiene, matvaner osv. Analsex. Kanskje. Sex andre steder enn i senga. Kommer litt an på hvor, men stort sett ok. Lar du han "kikke" inn i deg?. Usikker på hva du mener? Spekulum ol? Jeg har et litt anstrengt forhold til "doktorleker" av ulike slag, så neppe. Spanking. Ja, begge veier. BDSM?. Mye av det, men langt fra alt.
Gjest Ida Karoline Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Oralsex - Ja Rimming - Han gjør det på meg .. Fisting - Nei Wet sex - Nei Analsex - Har prøvd en del, det er ikke noe særlig Sex andre steder enn i senga - Jada Lar du han "kikke" inn i deg? - Hva mener du? Han får se så mye han orker på underlivet mitt, men tror ikke han er så interessert i å stirre inn i skjeden egentlig .. Spanking - Tja BDSM? - Tror ikke det
Hinata Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Oralsex-Jupp Rimming-Utenpå så, men ingen tunger innover Fisting-Litt skeptisk Wet sex-I dusjen kanskje, men spruter, så har vel ikke så mye jeg skulle ha sagt Analsex-Nærmer meg Sex andre steder enn i senga-Selvfølgelig Lar du han "kikke" inn i deg?-Hvis han vil se så skal han vel få lov til det Spanking-Jada BDSM?-Noe ja
Sagittarius Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Oralsex - Ja, begge veier Rimming - har ikke gjort det, men hadde nok kunnet motta (tror jeg) Fisting - Nei Wet sex - Nei Analsex - Har gjort det en del ganger, men det er ikke min greie. for vondt Sex andre steder enn i senga - ja Lar du han "kikke" inn i deg? - jan ser jo så mye han vil, men han har ikke vist interresse for noen "dype studier" Spanking - til en viss grad BDSM? - også til en viss grad, men ikke for ekstremt
Silli Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 Oralsex - jepp Rimming - aldri prøvd, men kanskje Fisting - kunne prøvd Wet sex - i dusjen, men ikke ellers Analsex - ja Sex andre steder enn i senga - selvfølgelig Lar du han "kikke" inn i deg? - joda Spanking - Ja BDSM - kanskje noe
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Oralsex - ja Rimming - ja Fisting - Nei Wet sex - ja (i dusjen) Analsex - oh ja Sex andre steder enn i senga - ja Lar du han "kikke" inn i deg? - ja Spanking - ja BDSM? - Bindeleker osv, men ikke noe som gjør FOR vondt.
Gjest virvelvind Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 (endret) Oralsex: Ja Rimming: Utfører det ikke selv. Fisting: Skeptisk, men kan kanskje overtales Wet sex: Nei. Analsex: Ikke til dags dato men er åpen for å prøve. Sex andre steder enn i senga: Ja jøss. Lar du han "kikke" inn i deg? Ser ikke noen grunn til at han skulle det, men joda. Spanking: Ja. BDSM: Gjerne. Endret 11. januar 2009 av virvelvind
Drua Skrevet 11. januar 2009 #10 Skrevet 11. januar 2009 Oralsex- ja Rimming- ja Fisting- kanskje Wet sex- nei Analsex- ja Sex andre steder enn i senga- ja Lar du han "kikke" inn i deg?- hva er greia? men joda, sikkert... Spanking- ja BDSM?- nja, litt er vel ok.
Gjest Sandbekken Skrevet 11. januar 2009 #11 Skrevet 11. januar 2009 (endret) Oralsex - Oh yess! Det beste som finnes Rimming - Jeg får og liker det veldig godt, men når jeg hinter til at jeg skal rimme ham er det full nekt fra hans side.. Fisting - Er du gal? Jeg er ikke klar til å føde enda, ikke har jeg lyst til å føle hvordan det er før tiden heler. Wet sex - snuser på temaet vet dere! Analsex - Kan både være sykt vondt og helt vidunderlig. Liker det når det gjøres rett aldri i fulla! Sex andre steder enn i senga - ja! det er hott!! Lar du han "kikke" inn i deg? - hva mener du? han ser da på meg hver gang vi har oss.. ved oralsex. men hvis du mener inni kjeden så har det vel ikke skjedd, men samme for meg Spanking - jepp BDSM? - har et par drømmer..... Endret 11. januar 2009 av Sandbekken
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #12 Skrevet 12. januar 2009 Jeg er med på alt. Fisting har jeg bare prøvd en gang, og da gikk det ikke. Ingen av oss tente spes på det heller da, prøvde bare for moro skyld og gadd ikke stresse mye med det. Med litt ekstra glidemiddel og kjærlighet så kan jeg godt forsøke igjen en dag. Wet sex tenner jeg ikke på, men hadde vært med på det om det var et ønske. Resten av lista praktiserer jeg jevnlig.
sleazejenta Skrevet 12. januar 2009 #13 Skrevet 12. januar 2009 Oralsex- Ja, klart det. Rimming - usikker. har kanskje skjedd på fylla at han gjorde det på meg. Fisting - Har også skjedd på fylla. Ikke igjen! Wet sex - nææh Analsex - Joda, av og til så. Sex andre steder enn i senga - jau. Lar du han "kikke" inn i deg? - Hadde nok følt det altfor ukomfortabelt. Spanking - Ja. Men ikke for hardt. Bare litt lett. BDSM - Vel. Kanskje noe veldig mildt.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 12. januar 2009 #14 Skrevet 12. januar 2009 Hva er dere med på innen sex? Lurer på om det er mulig å få et syn på hva som er "standarden" hos jentene her. Hvor langt går dere? Oralsex Rimming Fisting Wet sex Analsex Sex andre steder enn i senga Lar du han "kikke" inn i deg? Spanking BDSM? oralsex- Selvsagt rimming- Jepp Fisting- Har blitt noen ganger. Wet sex- Fikk litt sjokk når kona ba om det, var turn on mer en jeg hadde trodde. Analsex- En klar favoritt. Andre steder- Blitt mer sjelden siste årene Kikking- Ikke min greie. Er ikke tvil om at jeg ville fått lov men har ingen gyno. fetisjer. Spanking- Er med på det.. BDSM- Det også..light. Det er faktisk kona som er mest på når det gjelder nye ting. Problemet er at det er enkelte ting som jeg kunne tenke meg å prøve igjen så er det litt "been there done that". Kona er utrolig god i senga, men finger i ræva under oralsex er ikke helt min greie. Spør først jenter.... men har hun lyst så offrer jeg meg
Ethereal Skrevet 12. januar 2009 #15 Skrevet 12. januar 2009 Oralsex Sex andre steder enn i senga Spanking
lovenemo Skrevet 12. januar 2009 #16 Skrevet 12. januar 2009 Oralsex - Jupp! Rimming - Har ikke prøvd. Fisting - Tjæ Wet sex - Det frister ikke så veldig, men hvem vet. Analsex - Jepp! Sex andre steder enn i senga - Klart det Lar du han "kikke" inn i deg? - Merkelig spørsmål ^^ Spanking - Å jada BDSM? - Tja.. Noe av det;)
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #17 Skrevet 12. januar 2009 Hva legger dere i "spanking" egentlig? Er det noen klaps i doggy, eller er det å ligge over fanget og få ordentlig ris?
Gjest Gjest_guro_* Skrevet 12. januar 2009 #18 Skrevet 12. januar 2009 Oralsex - Oh yess! Det beste som finnes Rimming - Jeg får og liker det veldig godt, men når jeg hinter til at jeg skal rimme ham er det full nekt fra hans side.. Fisting - Er du gal? Jeg er ikke klar til å føde enda, ikke har jeg lyst til å føle hvordan det er før tiden heler. Wet sex - snuser på temaet vet dere! Analsex - Kan både være sykt vondt og helt vidunderlig. Liker det når det gjøres rett aldri i fulla! Sex andre steder enn i senga - ja! det er hott!! Lar du han "kikke" inn i deg? - hva mener du? han ser da på meg hver gang vi har oss.. ved oralsex. men hvis du mener inni kjeden så har det vel ikke skjedd, men samme for meg Spanking - jepp BDSM? - har et par drømmer..... oralsex: Ja hver dag Rimming: hva er det? Fisting: vet ikke hva det er Wet sex: funker i dusjen Analsex: ja Sex andre steder enn i senga: Ja selvsagt, viktig å piffe opp sexlivet med litt spenning i hverdagen Lar du han "kikke" inn i deg? tviler på at han vil stirre noe mer der nede på meg enn han gjør, han har jo sett alt som er hehe Spanking: Ja. BDSM: prøves gjerne
Gjest Gjest_guro_* Skrevet 12. januar 2009 #19 Skrevet 12. januar 2009 rimming - åå nå vet jeg jo hva det er. har prøvd det men mange år siden.. kan nesten ikke huske hvordan det er.. men åpen for å prøve det om han vil
cat1989 Skrevet 12. januar 2009 #20 Skrevet 12. januar 2009 Oralsex - ja selvsagt. Rimming - aldri i livet. Fisting - nei, det høres bare ubehagelig ut. Wet sex - hvis han vil kan jeg tisse på han, men ikke motsatt! Analsex - nei, liker ikke å stikke noe inn der. Sex andre steder enn i senga - jada. Lar du han "kikke" inn i deg? - ja han liker å se inn i meg, det gjør han veldig kåt. Og det er greit for meg. Spanking - ja. BDSM? Jeg vil, men han er desverre ikke så interessert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå