tinaballerina Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Er så innmari glad i dag!!!! "Jeg elsker deg, jenta mi", sa kjæresten min til meg på fredag når han kom på besøk!!!!Helt uventet.... ...måtte bare få sagt det, liksom...
Gjest Daisy Dean Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Er så innmari glad i dag!!!! "Jeg elsker deg, jenta mi", sa kjæresten min til meg på fredag når han kom på besøk!!!!Helt uventet.... ...måtte bare få sagt det, liksom... ÅHHH, jeg kjente at jeg ble helt lykkelig på dine vegne! Det er en herlig følelse å vite at man har noen man elsker, som elsker deg tilbake:) Kjærlighet er den største føelelsen i verden. Lykke til videre, tinaballerina:)
angeleyes Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Så koselig da:) Skjønner at du er glad. Husker første gang kjæresten min sa det
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Åå, så kos med en gladtråd her endelig! Jeg tror kjæresten min har veldig lyst til å si det, men han pyser ut hele tiden Og jeg er likedan! Det får komme når det kommer. Gleder meg :rødme:
tinaballerina Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2009 Ja, det er helt fantastisk!!! Har faktisk tenkt det mange ganger, hvor mye jeg egentlig elsker kjæresten min, men ikke har turt å si det, fordi jeg var redd det skulle skremme han... Og så var det han som sa det først........... :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå