*bompi* Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Min kjære og jeg har 10-årsjubileum til sommeren! Intet mindre Jeg blir 25 og han 30 år i 2009. Har lyst til å virkelig markere den dagen, noe utover en vanlig romantisk middag. Noen forslag? Har sagt til samboeren min at hvis han har tenkt å overraske meg så må han si fra, så vi ikke "dobbeltbooker", men da ga jeg ham selvfølgelig dårlig samvittighet fordi han føler at han "aldri finner på noe romantisk". Må innrømme at jeg drømmer om å bli fridd til på denne dagen Men jeg tviler på om han tenker i de baner.. Jeg er så gammeldags at jeg vil at han skal ta initiativet til et frieri. Finnes noen måte å få ham til å tenke i de baner mon tro? Koselig om noen svarer..
gullet76 Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Eneste måte og finne det ut på er å spørre han om han ikke kunne tenke seg å gifte seg Spør han ikke nå, så kan du alltids fri neste skuddårsdag Ikke for å skremme deg altså..... Kom bare til å tenke på noe ei venninne sa: hun mener frieri og giftemål etter 10år sammen, betyr ulykke... Først lo jeg av henne, men så viser det seg at alle hun kjenner som har giftet seg etter over 10 år sammen har gått fra hverandre innen ett år Satser virkelig på at det ikke er normen for alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå