LonelyMan Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Hei, jeg er en mann som har (ikke for å skryte) hatt min del av verdens kvinneandel til sengs, og selv om junior bare er ørlite grann over snittet (16 cm lang og ca 13 cm i omkrets) er min erfaring at det ofte er for stort for damene jeg er med. Jeg har ligget med både små og store damer, og jeg vil si at 95% av de 100 (minst) jeg har ligget med har hatt for små vaginaer for batongen min. Dette merkes ved at jeg så og si alltid bånner dem uten at hele pølsa er innenfor kanten. Dette er egentlig veldig frustrerende fordi jeg liker å stappe hele redskapen inn uten at det skal gjøre vondt for henne. Uansett, er det andre som har lignende erfaringer? Hilsen en som gjerne kunne tenkt seg et par cm kortere
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Ikke så uvanlig dette. Menn og kvinner er bygget for å passe hverandre, selvom det finnes store forskjeller. Det er noen som er over snittet, noen som er på snittet, og noen er som deg - over snittet. Slik er det tilsvarende på kvinner. Du har kanskje fått et godt flertall av kvinner som er under snittet. Uansett er det ikke krise å ikke få hele greia inn. Det er ikke alle som liker livmorpuling, og det er ytterste del av vaginaen som er mest følsom uansett. Finn noen stillinger der du ikke når så langt inn, og bare sett igang og nyt.
kinkeline Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Virkelig? Kjæresten min ligger på rundt 23cm på sitt største, og ja, han er for stor men ikke med så mye. Men så vidt jeg vet så ligger vel jenter på rundt samme gjennomsnitt som menn, så bør være en del der ute som takler hele snabben din.
Pjukset Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Kjæresten min ligger på rundt 23cm på sitt største, Jeg hadde daua
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Virkelig? Kjæresten min ligger på rundt 23cm på sitt største, Merkelig hvor mange jenter som har en type på størrelse "John Holmes".. Problemet er vel kanskje at de tror på det tallet typen kommer med. TS: Sikker på at du ikke er litt beskjeden i målinga her? At du har møtt på damer som synes du ble for stor er ikke rart, men 95% av dem synes jeg høres litt rart ut.. Er det bare bunninga som er problemet, eller byr tykkelsen like ofte på problemer?
Gjest StockDama Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 ...hvor mange husmorsromaner har du lest? banan? kølla? pølse? junior? PENIS!
LonelyMan Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2009 Merkelig hvor mange jenter som har en type på størrelse "John Holmes".. Problemet er vel kanskje at de tror på det tallet typen kommer med. TS: Sikker på at du ikke er litt beskjeden i målinga her? At du har møtt på damer som synes du ble for stor er ikke rart, men 95% av dem synes jeg høres litt rart ut.. Er det bare bunninga som er problemet, eller byr tykkelsen like ofte på problemer? Jeg måler minstmann på korrekt måte, dvs linjal fra skambenet og helt ut til tuppen av sydvesten. 16 cm ender det på. Tykkelsen har vært et problem på noen, men det er lengden som skaper det største problemet.
Gjest Sandbekken Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Jeg hadde daua Haha! helt enig der du.. det var et lugubert tall..
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #9 Skrevet 12. januar 2009 Personlig får jeg ikke "problemer" før den blir 17-18cm. Jeg liker å bli bunnet da, men er den over 18cm så kan han ikke presse seg helt inn under misjonær f eks, for da treffer den for hardt. Da er det bedre bakfra, gjerne liggende med samlede ben. En annen ting er jo at det er forskjell på hva damer liker. Jeg liker å bli dunket litt i livmora :gjeiper: Synes den svake smertefølelsen er intenst god, imens andre synes det er veldig ubehagelig og freaker ut bare du er såvidt borti veggen. Kjæresten min nå er forøvrig rundt 16 vil jeg tippe, og det er helt perfekt. Bunner meg akkurat slik at det er god smerte når jeg ligger på ryggen med en pute under rompa og begge beina ut til sidene
Hinata Skrevet 12. januar 2009 #10 Skrevet 12. januar 2009 Kommer også veldig ann på hvor tent man er.. For min del kan 13 cm være nok dersom jeg ikke er tent nok, og andre ganger klarer jeg rundt 18. Så TS, kanskje bruke mer tid på forspill?
Gjest gjeeest Skrevet 12. januar 2009 #11 Skrevet 12. januar 2009 Kjæresten min ligger på snittet, og han må alltid "varme" meg opp med en (eller to) fingre før han kan klare å komme inn. Kanskje lurt å bruke mer tid på forspill ja. Ellers er jo dybden på kvinners vagina som sagt også forskjellig.
Gjest Ler Skrevet 12. januar 2009 #12 Skrevet 12. januar 2009 80% av kvinnene på dette forumet lyger, hvordan skal de vite størrelsen til typen sin? Garantert at typen legger på noen centimeter tenker jeg hahaha.
Gjest Gjest_katinka_* Skrevet 12. januar 2009 #13 Skrevet 12. januar 2009 Hei, jeg er en mann som har (ikke for å skryte) hatt min del av verdens kvinneandel til sengs, og selv om junior bare er ørlite grann over snittet (16 cm lang og ca 13 cm i omkrets) er min erfaring at det ofte er for stort for damene jeg er med. Jeg har ligget med både små og store damer, og jeg vil si at 95% av de 100 (minst) jeg har ligget med har hatt for små vaginaer for batongen min. Dette merkes ved at jeg så og si alltid bånner dem uten at hele pølsa er innenfor kanten. Dette er egentlig veldig frustrerende fordi jeg liker å stappe hele redskapen inn uten at det skal gjøre vondt for henne. Uansett, er det andre som har lignende erfaringer? Hilsen en som gjerne kunne tenkt seg et par cm kortere Det er jo overhodet ikke noe rart at du bunner dem uten at hele penisen er innenfor kanten(med 'hele' mener jeg da helt inn til rota av pikken din), det er fordi en skjede i gjennomsnitt er 10-12 cm dyp. Kjæresten min sin pikk er 16-17 cm, og når han bunner meg hardt og lenge, kjenner jeg pikken hans langt oppi livmora hehe... det kan gjøre ganske vondt, men så liker jeg det hardt da. ..du får skaffe deg en dame som liker litt smerte.
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #14 Skrevet 12. januar 2009 Kommer også veldig ann på hvor tent man er.. For min del kan 13 cm være nok dersom jeg ikke er tent nok, og andre ganger klarer jeg rundt 18. Så TS, kanskje bruke mer tid på forspill? Så hvis du er ordentlig tent så er ikke 13 cm nok?
Hinata Skrevet 12. januar 2009 #15 Skrevet 12. januar 2009 Så hvis du er ordentlig tent så er ikke 13 cm nok? Hvor fikk du det fra? Jeg skrev vel ikke noe sted at for å ha god sex må man bunnes? God sex avhenger av mye mer enn lengde og omkrets, når skal folk lære seg at helheten teller og at man ikke trenger å henge seg opp i slike små og uvesentlige detaljer..
MonicaØH Skrevet 12. januar 2009 #16 Skrevet 12. januar 2009 (endret) Kjæresten min har en 13 cm lang penis, og passer perfekt for meg. Jeg bryr meg ikke i det hele tatt om lenge og tykkelse, for det er personen som gjelder for meg. Mange ganger så kjenner jeg han helt innerst, andre ganger kan han peise på som bare f***, og jeg merker ingenting til at han er borti, så en vagina kan strekke seg, men kommer an på hvor tent du er. Jeg vil også si ifra til dere på dette forumet, og alle andre like, at sex handler ikke om sex, det handler om hvem du gjør det med, og hvorfor.. Jo, fordi du elsker den du gjør det med. Du har ikke sex bare for å ha det. Du har det for å vise den du er sammen med at du virkelig elsker den personen... Endret 12. januar 2009 av MonicaØH
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #17 Skrevet 12. januar 2009 Hvor fikk du det fra? Jeg skrev vel ikke noe sted at for å ha god sex må man bunnes? God sex avhenger av mye mer enn lengde og omkrets, når skal folk lære seg at helheten teller og at man ikke trenger å henge seg opp i slike små og uvesentlige detaljer.. Da misforstod jeg. Hvis du med nok, mente nok til å bli bunnes, så er jo det som du sier noe annet. Men trodde bare at du mente at 13 cm kun var nok til å få nytelse hvis man ikke er ordentlig tent, men hvis du er virkelig tent så må du ha 18cm. Men da var det vel ikke det du mente, hehe ^^
Hinata Skrevet 12. januar 2009 #18 Skrevet 12. januar 2009 (endret) Da misforstod jeg. Hvis du med nok, mente nok til å bli bunnes, så er jo det som du sier noe annet. Men trodde bare at du mente at 13 cm kun var nok til å få nytelse hvis man ikke er ordentlig tent, men hvis du er virkelig tent så må du ha 18cm. Men da var det vel ikke det du mente, hehe ^^ Det var ikke det jeg mente nei Endret 13. januar 2009 av Helen
Helen Skrevet 13. januar 2009 #19 Skrevet 13. januar 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Gjest dame38 Skrevet 14. januar 2009 #20 Skrevet 14. januar 2009 Når snitt "dybde " på en vagina ligger mellom 8-12 cm sliter enhver mann å bunne... Forøvrig er det bare å prøve seg frem med forskjellige stillinger. I noen går det bedre å "bunne" uten at det gjør vondt for dama. Gj. snitt penis ligger mellom 13cm og 18 cm.. Kan forøvrig ikke skjønne at det er noe poeng å bunne heller.. Har ingen funksjon i forhold til tenning / nytelse for de fleste damer. Men det finner du vel ut av med tiden / erfaringer. Mistenker at du er noe ung ennå... Men uansett, så stor er du ikke at det burde være noe problem dersom du først har tatt deg tid gjøre dama kåt og våt. Vagina er utrustet så genialt at den er veldig fleksibel, om enn ikke ubegrenset dyp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå