Gå til innhold

Liker noen gutter finger i rompa?

Fremhevede innlegg

Skrevet
jøss. konservativ mann lever ikke opp til navnet sitt.

Jeg er politisk konservativ og anatomisk bevisst :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Samboeren min er også veldig glad i det. Gode stikkord er forøvrig glidemiddel og helt korte negler... evt analplugg/dildo.

Yep, eksen min likte det

• 11 måneder senere...
Skrevet

Tror de fleste menn som liker å bli fingret bak egentlig fantaserer om å bli tatt der av en annen mann.

Gjest raiderman
Skrevet
Tror de fleste menn som liker å bli fingret bak egentlig fantaserer om å bli tatt der av en annen mann.

ja jeg fantaserer iallefall om det, men liker godt at smabo fingrer meg også.

Skrevet
Prostata er mannens G-punkt. Den eneste måten å stimulere den på er å stikke noe passende inn (finger, dildo, buttplugg, balltre) og kjøre på :)

Lykke til!

Balltre ??? Ouch! :ler:

Gjest Vippen..
Skrevet
Takk for svar dere!

Da vil jeg konkludere med at det er ganske vanlig ;)

For meg er dette helt ukjent, og har som sakt aldri vært borte i dette før.

Kan dere som liker det evt. dere som vet hva dere gjør ;) fortelle meg hva og evt. hvordan en skal utfør dette?

:)

Liker det veldig godt, og herlig å bli slikket der. Det stimulerer som helsikken. Men det må skje rolig og fint for seg...

Skrevet

Kunne aldri tenke meg å slikke noen i rumpa. En finger er vel greit, men kun for å massere litt utenpå...

Jøss, så frigid jeg hørtes ut nå!! :fnise:

Skrevet
Tenner veldig på dette selvom jeg skulle ønske jeg hadde litt større saker enn bare fingeren. En dildo ville vært digg, hender jeg øsnker meg ekte var også :o

Men egentlig aldri klart å oppnå orgasme på den måten, noen som vet hvor jeg skal treffe?

Akkurat det samme som hos jenter.. Rundt 5 cm inn rumpa skal det være et p-punkt (prostata-punkt), som ligger bak kuken og pungen på en måte. Så om du gjør en "kom-hit" bevegelse på deg selv (eller noen andre gjør det mens du ligger på rygg), så burde du treffe! Hvis ikke får du bare forsøke deg frem ;)

Skrevet

Synes det er litt drøyt på en ONS å nærme seg analen, men så er jeg temmelig frigid.

Skrevet

At det å like noe i rumpa for menn har noen som helst sammenheng med homofili å gjøre vet alle med en normal allmenintelligens er tøv, så det er ikke noe poeng i å gjenta det åpenbare igjen og igjen og igjen. Selv ikke med en lanpanne som denne "barehenning" i tråden. (Hvor har han lært å skrive, forøvrig? Det er noe av det dårligste jeg har sett i noen som tør å linke til bloggen sin. Men, never mind - små mennesker o.s.v.)

Men om det så VAR slik at menn som liker analstimulans var skaphomser - hva så? Hva nøyaktig er problemet med det? For å komme med slike tøvete utsagn må en jo nesten ha problemer med homofili selv? (Og alle vet vel at de som har mest problemer med homofili ofte er de største skaphomsene...)

Skrevet
Har ahtt ONS i helgen.

Under akten og kosen merket jeg at han ville jeg skulle ta på rompehullet hans, han "åpnet" opp for at jeg skulle ta på han der. Når jeg tok på rompehullet hans så stønnet han.. ble litt usikker på om jeg skulle ta fingeren inn..?! Jeg prøvde på det etter litt "masasje" der nede.. virket som han likte det veeeldig godt.

Jeg ble litt usikker på hvor langt jeg skulle/kunne gå.

Selv ble jeg tent fordi han ble så tent..

Har ikke opplevd det før jeg!? At en gutt liker det..

Noen andre som vet, evt har opplevd noe lignende?

joda, mange av oss liker det :) Men glidemiddel er å anbefale...

Skrevet
joda, mange av oss liker det :) Men glidemiddel er å anbefale...

Jeg har prøvd, ikke med finger men med en liten dildo som hun lekte med. Fikk ikke noe spesielt ut av det (kjente lite), men er heller ikke helt fremmed for og prøve mer for og se om en kan treffe Prostata...

Tunge er jeg mer usikker på, men aldri prøvd da.

Skrevet

Nei, har tenkt på det, men føler ikke at det er noe jeg har så veldig lyst til å gjøre :)

Skrevet
Jeg er politisk konservativ og anatomisk bevisst :)

Nå lo jeg høyt! :ler:

Skrevet (endret)

Ja, på samme måte som alle damer som liker å bli slikka egentlig fantaserer om andre damer. :roll:

Endret av Pingting
Skrevet

Jeg lurer også veldig på om menn liker det!

Jeg har spurt sikkert samtlige av mine elskere, og svaret er nesten alltid at de ikke har testet det ut og at de ikke har et stort behov for det. Når svaret er "kanskje, tja, hmm" så putter jeg ikke en finger opp der, for jeg har ikke et stort behov for å gjøre det med mindre han tenner veldig på det.

Men neste gang jeg får en fyr som trekker på skuldrene så skal jeg bare kjøre på og satse på at det åpner en ny horisont for han, hehe

Skrevet

Så lenge det går rolig og fint og jeg er forsiktig, så ble det godt motatt her.. :)

Men ikke noe han har lyst til ofte, riktig nok.

Gjest lekestue
Skrevet
Ja, på samme måte som alle damer som liker å bli slikka egentlig fantaserer om andre damer. :roll:

Liker det jeg, for da innbiler jeg meg at det er en annen mann som stapper en ekte en inn i meg, selv om det jo bare er fingrene til dama.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...