Gå til innhold

Liker noen gutter finger i rompa?

Fremhevede innlegg

Gjest jente 31
Skrevet

Har ahtt ONS i helgen.

Under akten og kosen merket jeg at han ville jeg skulle ta på rompehullet hans, han "åpnet" opp for at jeg skulle ta på han der. Når jeg tok på rompehullet hans så stønnet han.. ble litt usikker på om jeg skulle ta fingeren inn..?! Jeg prøvde på det etter litt "masasje" der nede.. virket som han likte det veeeldig godt.

Jeg ble litt usikker på hvor langt jeg skulle/kunne gå.

Selv ble jeg tent fordi han ble så tent..

Har ikke opplevd det før jeg!? At en gutt liker det..

Noen andre som vet, evt har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en egen poll på akkurat dette her for en stund siden.

Og ja, mange menn liker det. Samboren min også.

Skrevet

Samboeren min er også veldig glad i det. Gode stikkord er forøvrig glidemiddel og helt korte negler... evt analplugg/dildo.

Skrevet

Mange gutter liker dette, men jeg holder fingrene for meg selv :)

Skrevet
Mange gutter liker dette, men jeg holder fingrene for meg selv :)

hehehe

Gjest Gjest_Merete_*
Skrevet

Ja, det er mange som liker det, og jeg elsker å gjøre det på dem! :)

Skrevet

Helt normalt å like det ja. Men jeg kunne nok aldri gjort det på en gutt :)

Gjest Ronny Rabarbra
Skrevet

jeg liker det. Gjerne en liten dildo også. Samboeren gjør det heldigvis gladelig på meg :)

Gjest Gjest_Undrende_*
Skrevet

Har ikke mye erfaring med dette og da mest massering rundt og ikke så langt inn... Men det kan være godt!

Gjest jente 31
Skrevet

Takk for svar dere!

Da vil jeg konkludere med at det er ganske vanlig ;)

For meg er dette helt ukjent, og har som sakt aldri vært borte i dette før.

Kan dere som liker det evt. dere som vet hva dere gjør ;) fortelle meg hva og evt. hvordan en skal utfør dette?

:)

Gjest Gjest_gutt17_*
Skrevet

Tenner veldig på dette selvom jeg skulle ønske jeg hadde litt større saker enn bare fingeren. En dildo ville vært digg, hender jeg øsnker meg ekte var også :o

Men egentlig aldri klart å oppnå orgasme på den måten, noen som vet hvor jeg skal treffe?

Skrevet

Føl deg forsiktig fram ts, ert ham gjerne litt ved å la fingeren sirkle litt rundt, prøv å dytt inn LITT bare først etc. Da vil du merke at han blir kåt....

Dette liker ihvertfall jeg!

Innimellom lengter jeg etter en ekte en også :)

Skrevet
Helt normalt å like det ja. Men jeg kunne nok aldri gjort det på en gutt :)

Ikke helt normalt nei. Heller nok litt i bifil retning da.

Skrevet

Jeg har opplevd begge deler. En som elsket det og en som ikke vil prøve en gang....hver sin smak!

Skrevet

Gubben liker det, han får ganske intense orgasmer hvis jeg suger han samtidig. Hvis man er bekymret for basselusker så kan man tre på en kondom på fingern :)

Var bortpå en ONS... skikkelig dørvakt macho-dude. Han likte å bli slikka i rumpa OG bli fingra. Så det er alle typer mannfolk som liker sånt nasty ;)

• Liker 1
Skrevet

Mange menn som liker det da :) Har ingen problemer med å gjøre det for han heller.

• Liker 1
Skrevet

Prostata er mannens G-punkt. Den eneste måten å stimulere den på er å stikke noe passende inn (finger, dildo, buttplugg, balltre) og kjøre på :)

Lykke til!

Skrevet
Prostata er mannens G-punkt. Den eneste måten å stimulere den på er å stikke noe passende inn (finger, dildo, buttplugg, balltre) og kjøre på :)

Lykke til!

jøss. konservativ mann lever ikke opp til navnet sitt.

Skrevet
Ja, det er mange som liker det, og jeg elsker å gjøre det på dem! :)

Deilig å lese et innlegg som dette!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...