Gjest Gjest_blondie_* Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Jeg pleier å gå til skolen, det tar nesten en time. Det jeg lurer på er om jeg kan legge datan oppi sekken min og at den overlever det på turen fram og tilbake på skolen når det er minusgrader??? Isåfall hvor mange grader tåler den?
Gjest padawan Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 jeg ser ikke noen grunn til at den skal ta noen skade. det må være veldig kaldt for at den skal ta noen skade.
feuerstein Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Tja, kondens når den kommer inn i varmen igjen? Sikkert greit om pcen får litt tid til å få romtemperatur også innvendig før den skrus på.
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Ikke skru den på med en gang hvertfall, min var ufaaaatelig treig og fikk beskjed om at det var det dummeste jeg gjorde for denne kunne ha dødd, men om den får tid til å bli varm igjen før man skrur den på går det greit..
Gjest ts Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Bra! Da skal jeg passe på at den blir varm først stakkars:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå