Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, her er min story...

Jeg er en kis som er interessert i en dame. Hun er i et forhold, men har flere ganger vist indikasjoner på interesse for meg, hun har til og med fortalt meg at hun skal ta mot til seg og avslutte forholdet hun er i da hun ikke er fornøyd slik tingenes tilstand er.

Men, selvfølgelig er det et men, jeg spurte henne pr sms om hun ville møtes for en kopp kaffe en av de nærmeste dagene (bare noen få dager etter at hun hadde nevnt dette om å gjøre det slutt med fyren hun er i et forhold med).

Responsen jeg fikk var at hun trengte litt tid til å få litt orden på følelsene sine og derfor ville ha litt tid for seg selv, men at hun forhåpentligvis ville føle seg bedre neste uke og at vi kanskje kan møtes da.

Hun er en skikkelig ålreight tjei å være sammen med, men jeg er usikker på hva hun egentlig kommer til å gjøre.

Er hun en luremus, eller har hun rett og slett bare store kvaler med hvordan hun skal dumpe han andre fyren?

Hva tror du?

Innspill fra kvinnfolk mottas med takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hold deg unna, og ta kontakt når hun evt er singel. Er hun interessert tar hun kontakt med deg når hun blir singel hvertfall...

Kanskje hun dumper han, kanskje ikke... Hun kan være luremus, eller ikke... Umulig å vite... Men jenter liker bekreftelser selv om de er i forhold (det gjør vel mannfolk også), så du gir henne jo også en egoboost ved å "jage" henne. På den andre siden når man står i en vanskelig avgjørelse, så styrer man også unna de som "maser" ang den avgjørelsen.

Endret av gullet76
Skrevet
Hei, her er min story...

Jeg er en kis som er interessert i en dame. Hun er i et forhold, men har flere ganger vist indikasjoner på interesse for meg, hun har til og med fortalt meg at hun skal ta mot til seg og avslutte forholdet hun er i da hun ikke er fornøyd slik tingenes tilstand er.

Men, selvfølgelig er det et men, jeg spurte henne pr sms om hun ville møtes for en kopp kaffe en av de nærmeste dagene (bare noen få dager etter at hun hadde nevnt dette om å gjøre det slutt med fyren hun er i et forhold med).

Responsen jeg fikk var at hun trengte litt tid til å få litt orden på følelsene sine og derfor ville ha litt tid for seg selv, men at hun forhåpentligvis ville føle seg bedre neste uke og at vi kanskje kan møtes da.

Hun er en skikkelig ålreight tjei å være sammen med, men jeg er usikker på hva hun egentlig kommer til å gjøre.

Er hun en luremus, eller har hun rett og slett bare store kvaler med hvordan hun skal dumpe han andre fyren?

Hva tror du?

For å se det fra hennes side så høres det jo ut som om hun trenger tid. Hvis hun ikke har dumpet han enda, kan det jo hende hun fortsatt er glad i han. Dårlig samvittighet kan også være en stor del av hvorfor hun ikke har gjort det enda. Hvis hun har helt sikkert virket interessert i deg, kommer hun nok til å kontakte deg. Imens kan du jo nyte singellivet;)

Skrevet
Hei, her er min story...

Hva tror du?

Gjest Gjest_Pia*
Skrevet
Hei, her er min story...

Hva tror du?

Hmmm... ikke lett å si hva hun vil.. men til deg:

hold deg unna.. hvis hun ikke klare å bestemme seg, så er det noe med henne...

kanskje hun vil ha deg på pine benken og når hun dumpet typen, da kan hun ta deg.. kanskje hun vil føle seg trygg for at hun har deg uansett hva som skjer..

nei.. ikke la jente påvirke deg... det er mange jenter her i verden.. hvorfor akkurat henne??

Skrevet
Hmmm... ikke lett å si hva hun vil.. men til deg:

hold deg unna.. hvis hun ikke klare å bestemme seg, så er det noe med henne...

kanskje hun vil ha deg på pine benken og når hun dumpet typen, da kan hun ta deg.. kanskje hun vil føle seg trygg for at hun har deg uansett hva som skjer..

nei.. ikke la jente påvirke deg... det er mange jenter her i verden.. hvorfor akkurat henne??

Jeg har bestemt meg for å ikke ta kontakt nå. Vise henne at jeg ikke er "needy". Jeg lar henne ta kontakt først.....

Skrevet
Hold deg unna, og ta kontakt når hun evt er singel. Er hun interessert tar hun kontakt med deg når hun blir singel hvertfall...

Kanskje hun dumper han, kanskje ikke... Hun kan være luremus, eller ikke... Umulig å vite... Men jenter liker bekreftelser selv om de er i forhold (det gjør vel mannfolk også), så du gir henne jo også en egoboost ved å "jage" henne. På den andre siden når man står i en vanskelig avgjørelse, så styrer man også unna de som "maser" ang den avgjørelsen.

Gullet76 sier mye lurt her!!

Man kan tidvis i et forhold glemme å gi hverandre oppmerksomhet, og da kan oppmerksomhet fra noe utenfor være veldig forlokkene. Samtidig er det jo en grunn til at man er i forholdet man er i og man vil kanskje ikke såre den andre parten, derfor kan det være vanskelig å bryte ut. Man kan jo også få tanker og at "gresset ikke alltid er grønnere på andre siden", også trenger man litt tid for å kjenne etter hva man vil... For din egen og hennes del anbefaler jeg deg å holde deg unna, og heller la henne ta kontakt når hun evt blir singel...

Skrevet
Gullet76 sier mye lurt her!!

Man kan tidvis i et forhold glemme å gi hverandre oppmerksomhet, og da kan oppmerksomhet fra noe utenfor være veldig forlokkene. Samtidig er det jo en grunn til at man er i forholdet man er i og man vil kanskje ikke såre den andre parten, derfor kan det være vanskelig å bryte ut. Man kan jo også få tanker og at "gresset ikke alltid er grønnere på andre siden", også trenger man litt tid for å kjenne etter hva man vil... For din egen og hennes del anbefaler jeg deg å holde deg unna, og heller la henne ta kontakt når hun evt blir singel...

ordtak..... hvist man forlater en man elsker til en man liker ,så forlater den du liker til

til en man elsker,,,,,, noe sånt i den duren

Skrevet
ordtak..... hvist man forlater en man elsker til en man liker ,så forlater den du liker til

til en man elsker,,,,,, noe sånt i den duren

Den der regla laget ikke mye sense for å si det slik. Uansett, jeg forstår dilemmaet hennes, men det er allikevel litt frustrerende å være meg fordi jeg har virkelig lengtet etter denne dama en stund nå...

Jeg får vel bare vente og se..

Skrevet

Det er ikke noen vits i å hoppe til konklusjonen at hun er en luremus med en gang. Hvis hun er så ålreit som du mener, så er det sikkert sant når hun sier det at hun trenger litt tid til å ordne på følelsene. Dessuten foreslo hun å møtes neste uke. Hadde vært verre hvis hun bare ville møtes ''en annen gang''.

• 1 måned senere...
Skrevet
Hva er luremus?

Det finnes vel egentlig ingen definisjon på en luremus, men det er oftest brukt om kvinner som utnytter menns seksuelle ønsker til å oppnå fordeler (økonomisk eller følelsesmessig). Det jeg mente med luremus i dette tilfellet var at hun kanskje bare var interessert i ekstra oppmerksomhet fra en annen mann (meg) samtidig som hun får stokk hos en annen...

Gjest Jente38
Skrevet

Dette er klokt formulert. Kjenner meg selv litt igjen her...

Skrevet

Ok, det er trådstarter her. Jeg har ikke klart å holde meg unna henne, og i går kveld havnet vi til sengs og vi klinet og tok på hverandre og det hele var svært intimt og seksuelt ladet, men vi gikk ikke så langt at vi kledde av oss eller rørte kjønnsorganene til hverandre.

Problemet er at hun ikke ville at jeg skulle sove over, og i dag fikk jeg melding hvor hun spør om jeg er ok. Jeg svarer at jeg har det bra, og sier at jeg håper hun ikke mente jeg var for påtrengende i går. Jeg fikk ikke noe svar på den meldingen og sendte en ny hvor jeg spurte om alt var bra med henne. Da svarte hun bare "ja".

Så nå sitter jeg her og lurer på hva i alle dager det er som egentlig går gjennom hodet hennes.

Fikk hun kalde føtter, eller kan det være at hun kjente størrelsen av lemmet mitt (som er omtrent på snittet) og fant ut at hun ikke synes det er verdt å satse på dette? (Jeg har litt dårlig selvtillit når det kommer til penis)

Jeg er litt forvirret i dag...

Noen kvinner som har vært i omtrent samme situasjon og som kanskje kan forklare for meg hva det er som egentlig foregår?

Takk

Skrevet
eller kan det være at hun kjente størrelsen av lemmet mitt (som er omtrent på snittet) og fant ut at hun ikke synes det er verdt å satse på dette? (Jeg har litt dårlig selvtillit når det kommer til penis)

Den teorien tror jeg du kan forkaste. Jeg tror det heller handler om at hun ønsker en bekreftelse fra deg om at det vil bli dere etter at hun gjør det slutt, for å vite at hun har noe å gå til.. og at du ikke ser på henne som en dårlig person fordi hun går bak ryggen på fyren sin osv...

Skrevet
Den teorien tror jeg du kan forkaste. Jeg tror det heller handler om at hun ønsker en bekreftelse fra deg om at det vil bli dere etter at hun gjør det slutt, for å vite at hun har noe å gå til.. og at du ikke ser på henne som en dårlig person fordi hun går bak ryggen på fyren sin osv...

Huff, jeg føler meg litt sytete akkurat nå, men jeg har savnet henne så enormt nå i 3 dager siden vi hadde denne nær samleie-opplevelsen.

Jeg må innrømme at jeg er forelsket, men problemet er at hun virker så kald. Huff, dette er tungt...

Skrevet
Huff, jeg føler meg litt sytete akkurat nå, men jeg har savnet henne så enormt nå i 3 dager siden vi hadde denne nær samleie-opplevelsen.

Jeg må innrømme at jeg er forelsket, men problemet er at hun virker så kald. Huff, dette er tungt...

Hun er nok kald fordi det er en annen hun faktisk er sammen med, ikke deg. Hun bruker nok tid på kjæresten sin nå.

Vet jeg er brutal nå, men sånn er det. Du er ikke den eneste for henne, inntil videre deler hun tiden mellom dere, og du er den som få minst.

Skaff deg en date med en annen dame, og se hva hun gjør da. Si at du ikke vil vente på at hun skal bestemme seg, og at du dater andre så lenge.

Skrevet
Skaff deg en date med en annen dame, og se hva hun gjør da. Si at du ikke vil vente på at hun skal bestemme seg, og at du dater andre så lenge.

Dette er et lurt forslag. Så slipper du å tvinne tommeltotter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...