Gå til innhold

Venninnetur til Tallin

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Lurer på om noen har vært i Tallin på spa? Å vet om et bra spa? vi er tre venninner som skal til Tallinn i april... noe må ha/ få me seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært på spa, men vil bare si at dere må passe på å få sett mest mulig av byen også da. Gamlebyen er utrolig koselig :)

Skrevet

Og pass godt på eiendelene deres (lommebøker, bank/kredittkort, mobiler og kamera. Tallin har HØY kriminalitet!!!

Skrevet

En venninne av meg og jeg var på Reval Day Spa i gamlebyen som vi var fornøyde med. Eieren bor i Norge, så de har hjemmeside på norsk. Men de har kun to rom etter det jeg så, et dobbeltrom (som vi brukte) og et enkeltrom. Noen vi kjenner dro til Tallinn kun for å ha et spaopphold, de bodde på Tallinnk hotell og var veldig fornøyde.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

vi har bestilt et hotell som ikke har spa, for vi tenkte å heller finne spa i byen.. hotellene er vel sannsynligvis dyrere også.. noen som vet om bra spa som ikke er i tilknytning til hotell, eller kan man bruke et annet hotells spa selv om man ikke bor der??

Skrevet
vi har bestilt et hotell som ikke har spa, for vi tenkte å heller finne spa i byen.. hotellene er vel sannsynligvis dyrere også.. noen som vet om bra spa som ikke er i tilknytning til hotell, eller kan man bruke et annet hotells spa selv om man ikke bor der??

Reval Day Spa ligger i gamlebyen og er ikke i tilknytning til et hotell. Det samme er et annet spa som heter kun Day Spa. Ellers er det nok ikke noe problem å booke spa-timer selv om de "tilhører" et hotell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...