Gjest verpesyk Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Hei:) Jeg har ikke hatt mens på 6 mnd etter pilleslutt, men for 5 dager siden følte jeg at var et eller annet så jeg tok eggløsningstest, den var klart positiv den dagen og dagen etter, men så var d slutt. Var dette da eggløsningen siden den var negativ 3.dag? er det mulig at jeg ikke har hatt eggløning men positiv test? noen som vet hvorfor egget kansje ikke slipper når man skulle ha hatt eggløsning?
Saeria Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Det høres veldig lovende ut. Etter at eggløsningen er over, er det naturlig å få negativ test. Så om ikke mensen melder sin ankomst om ca. 14 dager, er det vel bare til å teste. Hvis du har hatt litt "aktivitet" tett før eller under EL.
Gjest Linnah Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 hei du har helt rett! jeg har vært like forvirret som deg. testet positivt på EL test for første gang nyttårsaften, like positiv 1jan, så var den negativ 2januar. dette var da dagen for eggløsning så regner 16jan (14 dager etter) som IKM. lykke til!
Gjest verpesyk Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 hei du har helt rett! jeg har vært like forvirret som deg. testet positivt på EL test for første gang nyttårsaften, like positiv 1jan, så var den negativ 2januar. dette var da dagen for eggløsning så regner 16jan (14 dager etter) som IKM. lykke til! Oj, kansje d e ein liten sjans då blei litt ivrig nå hehe..men ennå ei uka t eg kan testa:P..men dette e fysste gang på 6 mnd som d e mulig at eg har hatt eggløsning, så spent nå Takk for svar t dåkk begge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå