Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg brukte p-sprøyte som prevensjon i ca. to år. Jeg fikk igjen menstruasjonen i mai '08. Litt uregelmessig syklus i begynnelsen, men deretter syklus på 29 dager. De siste to prøveperiodene har jeg istedet fått syklus på 31 dager (fikk TR i dag).

Hvordan skal jeg beregne det fremover? Er det 31 dager som gjelder?

Jeg tenker at jeg skal prøve og bruke EL-tester, for det har jeg ikke gjort tidligere, og kanskje det kan være hjelp i det. Ellers bare hoppe i høyet hver andre dag, for da blir vel det "dekket".

Takk for svar. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

virker fornuftig det du selv skriver, bruk EL tester (mulig du må teste flere dager før du faktisk "treffer", så kanskje det lønner seg å kjøpe noen billige på nett). :sengekos: annenhver dag er også ett trygt alternativ, men kan fort bli litt slitsomt og føles mer som stress enn kos, om du har lange sykluser (noe du jo egentlig ikke har..).

Lykke til! :)

Skrevet

Hei. Du kan regne ut tidspunkt for eggløsning med denne eggløsningskalkulatoren:

http://www.nordica.org/beregn_aegloesning

Jeg bestiller eggløsningstester fra danmark. Får da flere mnd forbruk av eggløsningstester og graviditetstester for 199 kr.

Disse slår ut hver mnd. www.billige-tester.no

Er godt å få det bekreftet at man har samleie til rett tid gjennom disse eggløsningstestene.

Lykke til :)

Skrevet

Hei, og takk for svar, begge to.

Jeg har selv bestilt graviditetstester fra billige-tester.no, så da skal jeg kjøpe EL-tester fra disse også. Jeg skal begynne tidlig nok slik at jeg ikke går glipp av EL denne måneden. Håper det kan bidra til at klaffer snart.

Ellers skal jeg prøve at det blir mer som kos enn stress. Det er vel like viktig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...