frkbling Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Jeg er da 17 år og har vært singel siden 9. klasse. Siden alkohol har kommet inn i bildet har jeg vært en partyjente og har hatt en del tilfeldig sex. Ikke noe jeg er særlig stolt av, og jeg er nå dritt lei. Jeg har vært ute etter kjærlighet ganske lenge nå, så jeg får fort forhåpninger når en gutt spiller og sier at de vil ha meg. Jeg har alltid visst hvordan jeg vil bli behandlet, men jeg klarer å gi etter for sex før jeg kjenner personen. (Jeg har ikke hatt meg med hvem som helst, selvom det kan høres sånn ut) Fleste av guttene jeg har hatt sex med vil fortsette, men det har vært vanskelig for meg å stole på noen av de i ettertid (da har de sagt ting vi har gjort videre til andre og sånt), og andre mistet jeg smaken for. (vet jeg høres ut som en løs person, men egentlig er jeg bare naiv) En jeg ble kjent høst08, hadde jeg kontakt med mye og lenge før vi gjorde noe, og da fikk jeg følelser for han, som nå er borte pga en jeg møtte i juleferien. Jeg fikk kontakt med en og var helt uvitende da han ville noe mer den sammen kvelden. Jeg var virkelig skeptisk til han, men han klarte å overtale meg til sex som vanlig. De neste helgene har han kontaktet meg og jeg han, og jeg må innrømme at jeg er blitt interessert i han. Han har alltid vært villig til å komme da jeg har avvist han av ulike grunner. Vi har også truffet hverandre, men på en omstendighet der sex var i tankene hans. (Da jeg hadde "den røde uken") Vi hadde altså ikke sex, men han fortsatte å være med meg og koste. Han ville også komme dagen etter, men spurte på forhånd om jeg hadde mensen. Det er da tydelig at jeg forløpig er et sexleketøy for han, men likevel vil jeg ha han i livet mitt. Han har vært kjær og snill mot meg i tillegg, men jeg kjenner ikke så mye til han. Han er en bartender på et populært utested forresten, og har villet komme til meg etter jobben. Kan det bety noe? At han ikke er med en annen jente i helgene liksom? Kan det bli noe framtid ut av dette surret?
missluna Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Dersom man spiller på sex for å få en gutt interessert har man egentlig lagt opp løpet feil i utgangspunktet. Gutter som ser etter et forhold, er ikke de som nødvendigvis hopper på den første og beste dama som byr seg på by'n. Om Du lar en gutt komme i buksene på deg tidlig så vil han heller ikke ta deg seriøst, og vil anse deg som et "sexleketøy" (som du selv kaller det). Vær mer kostbar, bli kjent med gutter utenom på by'n. Vis at du er interessant uten å måtte strutte med puppene, vise hud, vrikke på rumpa osv, DA vil du finne en som tar deg for noe annet enn et enkelt knull. Lykke til
Gjest Gjest_gul_* Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 jaja, gutter vil nå uansett ha sex så det er opp til deg hvor fort det skal skje. Til nå har du vært generøs og føler deg kanskje som et ludder, så det er kanskje på tide å knipe litt igjen og prøve å bli kjent med gutta. Husk at hvis gutten er interessert i deg så tåler han endel dates uten sex. Dagens ungdom er altfor løsslupne og liker å knulle rundt uten å bli kjent med partneren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå