Gjest Pupsi Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Ja, jeg sitter å titter litt på ebay igjen, og finner endel ting jeg vil dele med noen. Save the date (magneter) Gift box Metallic pearl balloon Borddekorasjon Napkin ring Ååå, det er så mye fint jeg har lyst til å kjøpe
helenen Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 hva er det der giftbox greiene? er det noe som er vanlig å ha?
Gjest TS Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 hva er det der giftbox greiene? er det noe som er vanlig å ha? Er ikke sikker, men de var søte Tror du kan bruke dem som bordkort, og skrive navnene på, og putte en liten sjokoladebit eller lignende oppi
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 hva er det der giftbox greiene? er det noe som er vanlig å ha? Det er vanlig i USA, hver gjest får en liten boks med godteri, eller en liten gave, et lys med dato e.l. Ikke noe som er normalt i norge for å si det slik, noen av de kan også brukes som bordkort..
Saeria Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 I statene er det ikke uvanlig å ha en liten "favor" i disse boksene. Litt sjokolade, drops, eller noe annet smått oppi til gjestene. Det er ikke så vanlig i Norge, dog ser jeg at enkelte på KG har begynt å plukke opp denne tradisjonen.
Møffi Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Jeg var i bryllup i sommer der man fikk godt i sånne bokser, syns det virket litt unødvendig, men takket jo ikke nei til godteri da La dog merke til at sikkert 70% av boksene stod igjen når man dro, så bør ikke regne med at gjester tenker "Oj, denne blir fin hjemme..."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå