Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Jeg fikk brev i posten med koder jeg skulle benytte på de nye internettsidene til skatteetaten og andre offentlige etater, i brevet sto det at jeg kunne benytte meg av nettsidene for å endre på skattekortet jeg har fått utdelt. Gikk derfor inn og skulle endre fra tabell- til prosenttrekk, fordi det er det jeg alltid har pleid å hatt, men skatteetaten endret dette uten å spørre meg i fjor til tabelltrekk. Men på denne nye siden gikk ikke dette an å endre. Er det noen som vet hvorfor, og om det evt ikke er mulig å ha prosenttrekk lenger? Må vel tilslutt dra inn til byen på det lokale skattekontoret, problemet er bare de latterlige åpningstidene som gjør at det som regel blir problematisk for meg å få til. Skal ikke dette også kunne endres på nettet, slik at jeg kan endre denne feilen selv?
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Det er et kommentarfelt der. Skriv inn at du vil ha prosenttrekk i stedet for tabelltrekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå