Gjest anonym nå Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Jeg og min utkårede har vært sammen i to og et halvt år. Det har vært en del frem og tilbake med oss, men den siste tiden har vi hatt det veldig bra sammen og han vil at jeg og lillegutten min skal flytte sammen med han. Dette hadde vi jo selfølgelig veldig lyst til, men i går begynte jeg å tvile litt. Vi satt sammen og koset oss og så film da vi kom innpå snakk om følelser. det endte at han faktisk fortalte meg at han ikke har følelser for meg lenger. Det kiler aldri i magen lenger og han kunne ikke lenger si at han elsker meg. Men flytte sammen, det vil han...? Jeg forstår ikke helt sammenhengen. Han mener jo at vi har det veldig fint sammen og at det er oss to som er ment for hverandre, og han mener at det gjør ikke noe for hans del at han ikke elsker meg lenger, for vi har det jo fint.. Men det gjør jo meg noe..? Hva mener dere om dette?
Jojo Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Jeg og min utkårede har vært sammen i to og et halvt år. Det har vært en del frem og tilbake med oss, men den siste tiden har vi hatt det veldig bra sammen og han vil at jeg og lillegutten min skal flytte sammen med han. Dette hadde vi jo selfølgelig veldig lyst til, men i går begynte jeg å tvile litt. Vi satt sammen og koset oss og så film da vi kom innpå snakk om følelser. det endte at han faktisk fortalte meg at han ikke har følelser for meg lenger. Det kiler aldri i magen lenger og han kunne ikke lenger si at han elsker meg. Men flytte sammen, det vil han...? Jeg forstår ikke helt sammenhengen. Han mener jo at vi har det veldig fint sammen og at det er oss to som er ment for hverandre, og han mener at det gjør ikke noe for hans del at han ikke elsker meg lenger, for vi har det jo fint.. Men det gjør jo meg noe..? Hva mener dere om dette? Det er en vanskelig ting! Kanskje han håper at følelsene kommer tilbake?
Gjest ts Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Det er en vanskelig ting! Kanskje han håper at følelsene kommer tilbake? ja, det er det kan sier, at følelsene kanskje kommer tilbake om vi bor sammen osv.. Men er ikke det et ganske risky utgangspunkt da? Hva om han ikke får tilbake følelsene for meg? Er det "greit" å leve og bo sammen med noen som ikke elsker deg eller føler noe for deg? :/
Sol79 Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Jeg hadde aldri flyttet inn hos en som ikke elsker meg. Livet er for kort til det.
Gjest Cederic Rueben Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Flytte sammen uten føleser er idiotisk. Slikt er det bare folk som er redd for å være alene som gjør
Gjest Ella D Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Dette blir litt opp samme gate som å bli gravid for å redde et forhold. Det er dessverre ikke så enkelt, følelsene kommer ikke bare tilbake. Å bo sammen gjør avstandene kortere, men det gjør ingenting enklere.
Jojo Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 ja, det er det kan sier, at følelsene kanskje kommer tilbake om vi bor sammen osv.. Men er ikke det et ganske risky utgangspunkt da? Hva om han ikke får tilbake følelsene for meg? Er det "greit" å leve og bo sammen med noen som ikke elsker deg eller føler noe for deg? :/ Jo, det et dårlig utgangspunkt! Dere bør heller ta "pause"/finne ut om han får følelsene tilbake nå når dere bor hver for dere!
Gjest ærlig Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Fyren er jo genial. Han har ikke følelser, men er ikke helt klar for å miste deg. For å hindre deg i å ha andre, så synes han at dere skal bo sammen. Super plan! binde deg, til et bosted ( som heller ikke er følelsesrelatert) istedet for å binde deg til seg. Og i og med at du har følelser, så får han hushjelp og oppmerksomhet på kjøpet. Hva har han egentlig å tape på det? Ingenting. Mens du derimot...
MissStiles Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 Jeg hadde aldri flyttet inn hos en som ikke elsker meg. Livet er for kort til det. Jeg støtter denne!
Jerle Skrevet 11. januar 2009 #10 Skrevet 11. januar 2009 Og du har et lite barn, så da er det i alle fall idiotisk å flytte sammen med en som ikke har følelser for deg. Det følger tross alt et barn med, og det er ikke så enkelt for et lite barn å knytte seg til noen, for så at dere flytter fra hverandre igjen. Fordi han innser at dette var en tabbe. Nei, ikke gjør det.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #11 Skrevet 11. januar 2009 nei, ikke flytt sammen! hvis ikke følelsene er til stede nå, kan jeg absolutt ikke se hvorfor de skal kommer av å bo sammen!? nei, tenk på deg selv og barnet ditt. dette fortjener dere ikke!
Strix Skrevet 11. januar 2009 #12 Skrevet 11. januar 2009 Jeg hadde aldri flyttet inn hos en som ikke elsker meg. Livet er for kort til det. Enig! Da hadde jeg heller ventet med å flytte inn og se om han fikk dem tilbake før ejg evt. flyttet inn. Det er et stort steg og for mange blir det langt vanskligere å flytte igjen...
Pjukset Skrevet 11. januar 2009 #13 Skrevet 11. januar 2009 Jeg hadde aldri flyttet inn hos en som ikke elsker meg. Livet er for kort til det. Signerer denne. Ei venninne har ikke følelser for samboeren sin, men hun velger å bo med han fordi "det er så økonomisk"
Perhaps Skrevet 11. januar 2009 #15 Skrevet 11. januar 2009 Flytte sammen uten føleser er idiotisk. Slikt er det bare folk som er redd for å være alene som gjør Enig!
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #16 Skrevet 11. januar 2009 Dæven jeg føler med denne fyren. Han er sammen med en person han har elsket mer enn noen og trives fortsatt veldig mye sammen med, men føler at han har mistet den intense forelskelsen. Jeg sliter med akkurat det samme og det er både forvirrende og veldig vanskelig.
Pjukset Skrevet 11. januar 2009 #17 Skrevet 11. januar 2009 Dæven jeg føler med denne fyren. Han er sammen med en person han har elsket mer enn noen og trives fortsatt veldig mye sammen med, men føler at han har mistet den intense forelskelsen. Jeg sliter med akkurat det samme og det er både forvirrende og veldig vanskelig. Men intens forelskelse går over til kjærlighet - hvis det er kjærlighet.
mMann Skrevet 11. januar 2009 #18 Skrevet 11. januar 2009 (endret) Uff, her var det mange håpløse tilbakemeldinger. Er virkelig "dump han" det beste dere presterer ? Selv om sommerfuglene er borte så er det nok gode muligheter for at han ser for seg en god framtid med TS. Det var jo virkelig stupid av ham å si at han ikke elsker henne mer og det ser da ut som om de trenger å ta noen diskusjoner på hva de egentlig føler for hverandre. Kanskje han brukte helt feil ord da han er lite flink til å sette ord på følelsene sine. Husk at mange mennesker utrykker seg med omtanke og omsorg isteden for et meningsløst "jeg elsker deg" (amerikansk style) Endret 11. januar 2009 av mMann
Gjest ærlig Skrevet 11. januar 2009 #19 Skrevet 11. januar 2009 Uff, her var det mange håpløse tilbakemeldinger. Er virkelig "dump han" det beste dere presterer ? Selv om sommerfuglene er borte så er det nok gode muligheter for at han ser for seg en god framtid med TS. Det var jo virkelig stupid av ham å si at han ikke elsker henne mer og det ser da ut som om de trenger å ta noen diskusjoner på hva de egentlig føler for hverandre. Kanskje han brukte helt feil ord da han er lite flink til å sette ord på følelsene sine. Husk at mange mennesker utrykker seg med omtanke og omsorg isteden for et meningsløst "jeg elsker deg" (amerikansk style) Ja, men det hjelper jo lite hva han ser for seg når hun allerede nå ikke er komfortabel med det. Er tross alt to som skal trives utfra premissene og føringen som blir lagt.
Gjest barn Skrevet 11. januar 2009 #20 Skrevet 11. januar 2009 Jeg hadde ALDRI flyttet sammen med en som sa noe slikt når jeg hadde et barn å tenke på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå