Avalo Skrevet 24. juni 2003 #1 Del Skrevet 24. juni 2003 Blir så inspirert jeg også, så jeg har litt lyst til å prøve meg på "dagbok" jeg også. Før skrev jeg alltid dagbok. Ikke hver dag, men når jeg var trist og lei meg, eller når jeg var veldig glad, eller når det hadde skjedd noe spesielt. De siste årene har det blitt mer sporadisk. Har liksom ikke tid lengere. Har alltid vært veldig åpenhjertig i mine skriverier, i dagboken alså. Har skrevet om typer jeg har vært sammen med. Intime detaljer osv. For noen måneder siden fant jeg noen gamle dagbøker. De ble brent!!!! Nå er jeg lykkelig gift på tredje året, og det siste jeg ønsker er at min kjære skal finne og lese mine "gamle" dagbøker. Det er selvfølgelig fortid, så han har vel egentlig ikke noe med det. Men jeg vet at det vil såre han uansett. Og jeg hadde sjøl blitt sjalu hvis jeg hadde funnet noe tilsvarende. Nei, dagbøker er til glede når de blir skrevet, men en del av fortiden kan få lov til å være fortid. Begynner å bli trøtt, så jeg skal snart legge meg. Mannen min er på jobb i Spania, så jeg har senga for meg selv..... nesten.... har en liten katt som kommer snikende når den ene siden av sengen er tom. ellers kommer hun aldri. God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 25. juni 2003 #2 Del Skrevet 25. juni 2003 Hei:) Koselig med dagbok da! 8) Satt faktisk og så gjennom noen av mine gamle dagbøker før en stund siden, men blir jo direkte deppa av å lese :-? På en annen måte kan man jo se det sånn at man har vokst på de tingene man har gjort feil, lært av livet! Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå